مربی شهسواری، بعد از حذف او به ریو رسید!

با برنامه‌ریزی ضعیف مدیران کمیته ملی المپیک، سیما لیموچی، مربی تنها دختر پینگ پنگ باز ایران، بعد از مسابقه او به دهکده بازی‌های المپیک رسید! به گزارش ورزش سه، لیموچی در آخرین روزهای پیش از اعزام به ریو، به درخواست مردم و با دستور مستقیم رئیس‌جمهوری به کاروان ورزش ایران اضافه شده بود. به‌رغم دستور روحانی، مدیران کمیته ملی المپیک بلیت سفر لیموچی را طوری خریده بودند که او ساعاتی بعد از مسابقه ندا شهسواری به ریو رسید. ندا شهسواری که برای دومین دوره پیاپی با هدایت لیموچی به المپیک رسیده بود، مقابل حریفی از بلاروس مسابقه‌ای سزاوارانه برگزار کرد، اما ۳ بر ۴ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

برنامه روز سوم نمایندگان ایران

والیبال استارت می‌زند

برنامه رقابت ورزشکاران ایرانی در سومین روز المپیک۲۰۱۶ را مشاهده می‌کنید؛ برنامه‌ای که مهم‌ترین بخش آن، آغاز به کار تیم ملی والیبال است.

دوشنبه 18 مرداد

تنیس روی میز از ساعت ۱:۳۰ دور سوم مردان و زنان

والیبال (ایران-آرژانتین)از ساعت ۶:۰۵

تیرو کمان (زهرا نعمتی)

از ساعت ۱۶:۳۰ مرحله یک سی و دوم و یک شانزدهم

از ساعت ۲۲:۳۰ مرحله یک سی و دوم و یک شانزدهم

از ۱۸ تا ۲۰ مرداد رقابت این دومرحله برگزار می‌شود.

تیراندازی تفنگ ۱۰ متر بادی مردان (پوریا نوروزیان)

از ساعت ۱۶:۳۰ مقدماتی

از ساعت ۱۹:۳۰ فینال

گلایه‌های تند نوشاد عالمیان

پینگ پنگ بازان ایران در مسابقات المپیک موفق ظاهر نشدند و با باخت مقابل حریفان خود از این بازی‌ها حذف شدند. به گزارش «ایسنا» نوشاد عالمیان با گلایه از اینکه مورد بی‌توجهی قرار گرفته است، گفت: «من زمانی که در رده ۴۰ دنیا و ۴ امیدهای جهان قرار داشتم و تمام قهرمانان را شکست می‌دادم، مسوولان رهایم کردند و هیچ‌کس به من توجهی نکرد. اردو و تورنمنتی وجود نداشت. البته الان خدا را شکر فدراسیون کار می‌کند، اما فدراسیون قبلی که نمی‌خواهم اسمی از آنها ببرم واقعا به پینگ‌پنگ ایران ضرر زدند. »

انتقاد از مدیریت ضعیف در تیراندازی

دراولین روزازمسابقات تیراندازی الهه‌احمدی نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ۱۰ متربا ایستادن در رده ششم به کار خود پایان داد و از رسیدن به مدال ناکام ماند. کارشناس تیراندازی و پدر الهه احمدی می‌گوید عدم کسب مدال مربوط به مسوولان فدراسیون و مربی خارجی تیم ملی است. مصطفی احمدی در گفت‌وگو با «ایسنا» اظهار کرد: «الهه ششمی المپیک لندن را تکرار کرد، اما باید بهتر از اینها نتیجه‌ می‌گرفت. البته این را بگویم با تمریناتی که تیراندازان داشته‌اند همین به فینال رسیدن هم جای شکر دارد. زیرا تمرینات نمایندگان ایران به حدی بد بود که نباید از ما نماینده‌ای به فینال راه پیدا می‌کرد. فینال المپیک جای مربیان است. مربی است که باید فشار و استرس ورزشکار را کم کند. نمی‌دانم لازلو چه کار می‌کرد که دختر من با این همه استرس در فینال شلیک کرد. حضور لازلو در تیم ‌ملی ضربه زیادی به الهه زد. فدراسیون تیراندازان را نزدیک به ۵۰ روز در هانوفر به اردوی تمرینی برد که اصلا نیازی نبود. این همه مدت الهه را از فرزند و خانواده‌ دور کردند و او از نظر روحی به هم ریخت.»