انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار و رئیس این فدراسیون انتخاب شد اما هنوز هم در مورد نوع برگزاری این انتخابات شایعات زیادی شنیده می‌شود و چه بسا در این خصوص مسوولان وزارت ورزش بهتر بتوانند توضیحات لازم را ارائه کنند.در همین خصوص رئیس حراست وزارت ورزش با خبرگزاری فارس صحبت کرده است.

رضا حسنی‌خو در خصوص برگزاری انتخابات و پروسه‌ای که طی شد و اعتراضات آجورلو به این انتخابات گفت: «شکایتی به‌صورت رسمی حداقل به وزارت ورزش نرسیده و شاید اگر شکایتی بوده برای سازمان بازرسی ارسال شده است. در هر صورت اگر شکایتی باشد باید رسیدگی شود. اگر شکایتی برسد دستگاه‌های مربوط باید به آن رسیدگی کنند تا مشخص شود این ادعا درست است یا خیر.» اما دربرخی از رسانه‌ها مطرح شده بود آرای فدراسیون مشکل‌دار بوده و امکان ابطال انتخابات فدراسیون فوتبال وجود دارد. حسنی‌خو نسبت به طرح این موضوع هم گفت: «نمی‌دانم؛ باید به اساسنامه مراجعه کرد اگر عمق موضوع بالا باشد که باعث ابطال انتخابات شود باید قبل از آن بررسی‌‌های لازم به عمل بیاید، هرچند که من روی اساسنامه خیلی ریز نیستم.» اما یکی دیگر از حواشی که پیرامون تیم ملی فوتبال وجود داشته موضوع لباس‌های تیم ملی است که گفته می‌شد کار به ورود دستگاه‌های نظارتی هم رسیده است.

حسنی‌خو در این ارتباط نیز گفت: «در این مورد تاج باید تصمیم‌گیری کند. لباس تیم ملی آبروی تیم ملی است و باید لباس مناسبی را در نظر گرفت که هم فنی‌ها راضی باشند و هم سرمربی تیم ملی. ضمن اینکه به لحاظ قانونی نیز باید شرایط را طی کرده باشد.در هر صورت این موضوع در فدراسیون فوتبال مسوول دارد و مشخص است که مسوولیت این موضوع در فدراسیون با چه کسی است. اینکه گفته می‌شود کارمند رئیس کمیته بازاریابی، مسوول ارتباط بین برند جدید با فدراسیون فوتبال است بی‌خبرم اما اگر این طور باشد باید حتما رسیدگی شود.» رئیس حراست وزارت ورزش در پایان در مورد وضعیت تیم ملی و کی‌روش نیز گفت: «کی‌روش سال‌های سال با ما کار کرده و شرایط را می‌داند. باید سعی کنیم هرچه در توانمان هست را فراهم و تلاش کنیم تیم ملی موفق شود. البته از سوی دیگر کی‌روش هم باید توقعاتش را با سطح امکانات ما مطابقت دهد.»