پنج‌شنبه بازی بزرگ پرسپولیس و نفت تهران در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد؛ مسابقه‌ای که نقش بسیار زیادی در تعیین قهرمان لیگ برتر خواهد داشت. سوژه مهم این بازی، قطعا علیرضا بیرانوند است. گلر شماره یک نفت، بین دو نیم‌فصل همه تلاشش را کرد که به پرسپولیس بیاید، اما نشد. او حالا آزمون بزرگی دارد و خیلی‌ها در بازی پنج‌شنبه به دست‌های او خیره خواهند شد تا کیفیت عملکردش را ببینند و ارزیابی کنند.

بیرانوند که حالا بیشتر از همیشه در کانون توجهات قرار گرفته، دیروز در مورد بازی با پرسپولیس و اثبات شایستگی‌هایش به برانکو به خبرگزاری تسنیم گفت: «به‌هر حال من سعی می‌کنم بهترین عملکرد خود را در این بازی ارائه دهم از این جهت که چند پیشنهاد اروپایی دارم و زیر ذره‌بین نماینده‌های این باشگاه‌ها قرار دارم. از طرفی بازی‌های تیم ما در طول فصل پنج، شش بار پخش مستقیم می‌شود و طبیعی است که در این‌گونه بازی‌ها انگیزه متفاوتی داشته باشیم. برانکو مربی بزرگی است و هر بازیکنی مقابل او قرار می‌گیرد دوست دارد خودش را به وی نشان دهد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. آرزو می‌کنم دیدار ما با پرسپولیس جذاب و تماشایی شود و بازیکنی هم مصدوم نشود.» او که این اواخر برای اثبات علاقه‌اش به پرسپولیس در همه مسابقات پیراهن قرمز پوشیده، در این بازی قانونا قادر به انجام چنین کاری نیست: «چون داور اجازه نمی‌دهد نمی‌توانم پیراهن قرمز بر تن کنم، اما یک لباس مخصوص برای این بازی کنار گذاشته‌ام.»

برنامه پخش تلویزیونی سرخابی‌ها

مسابقات هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر به‌طور همزمان برگزار می‌شود. در همین راستا سازمان صداوسیما اعلام کرد بازی پرسپولیس با نفت از شبکه سه پخش می‌شود و مسابقه سایپا و استقلال از شبکه ورزش روی آنتن می‌رود.