هت‌تریک «صالح» در قهرکردن؟

مجید صالح دستیار مظلومی با وجود اینکه عصر روز شنبه در تمرین استقلال حضور یافته بود، اما به یکباره محل تمرین را ترک کرد. خبرهای ضد و نقیضی از این ماجرا مطرح شده است. اما گفته می‌شود در روزهای اخیر بین پرویز مظلومی و مجید صالح در برخی مسائل فنی اختلافاتی به‌وجود آمده که همین مساله ناراحتی مربی استقلال را به دنبال داشته است. مجید صالح پیش از این نیزسابقه قهر از تیم‌های مختلف را داشته است. وی قبل ازاین اتفاق، دوبار دیگر هم قهر کرده بود؛ یک‌بار از تیم ملی بزرگسالان و بار دیگر از تیم ملی امید. حالا و در شرایطی که آبی‌پوشان تهرانی به دلیل حضور در صدر جدول و فاصله اندکی که با رقبای خود دارند، در شرایط حساسی از فصل به سر می‌برند، مجید صالح با هت‌تریک در قهر کردن، صدرنشین لیگ را درگیر حاشیه‌ای جدید کرده است. با توجه به سابقه صالح در قهر کردن از تیم‌های مختلف، به نظر می‌رسد وی خود را فراتر از حد یک دستیار می‌داند و علاقه‌مند است به‌عنوان نفر اول در فوتبال ایران فعالیت کند. در همین حال صالح که دیروز نیز به تمرینات استقلال نرفته بود با شدت گرفتن اختلافاتش با سرمربی تیم، از هرگونه گفت‌وگو با رسانه‌ها پرهیز کرده است.

عده‌ای جو می‌دهند

اما ماجرا وقتی جالب می‌شود که دستیار ویژه افشارزاده در باشگاه وجود اختلاف بین این دو را تکذیب می‌کند. نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با کاپ، در این باره که برای حل اختلاف به وجود آمده میان مظلومی و صالح چه تدبیری اندیشیده شده، گفت: «اولا باید بگویم هیچ اختلافی بین اعضای کادر فنی وجود ندارد. اگر هم بوده اختلاف نظر مسائل کاری است که آن هم در همه امور و در همه کارها وجود دارد که اتفاقا باعث پیشرفت می‌شود.» عبداللهی در این باره که عنوان شده قرار است او با پادرمیانی صالح و مظلومی را آشتی بدهد، توضیح داد: «اصلا بحث آشتی دادن نیست. قرار شده جلسات خارج از تمرین بین اعضای کادر فنی هر سه، چهار روز یک بار برگزار شود تا این اختلاف سلیقه‌ها هم به حداقل رسیده و برداشته شود. آنها همان افرادی هستند که وقتی استقلال می‌برد از سر و کول هم بالا می‌روند و خوشحالی می‌کنند اما وقتی تیم می‌بازد همه در لاک خود فرو می‌روند. اعضای کادر فنی استقلال می‌دانند که موفقیت استقلال موفقیت همه آنها است و قطعا آن را فقط به حساب یک نفر نخواهند نوشت.متاسفانه برخی در این ماجرا قصد دارند جو بدهند و موضوع را پررنگ کنند.»

مظلومی و صالح به جلسه رفتند

اما دیروز «ایسنا» از برگزاری جلسه حل اختلاف میان این دو در باشگاه خبر داد و نوشت: «مجید صالح، جلسه‌ای را با مظلومی جهت حل اختلافات برگزار کرد. قرار بود در این جلسه مربیان استقلال اختلافات فنی خود را مطرح کنند و با حل این اختلافات مجید صالح بار دیگر در تمرینات استقلال حاضر شود.»