خرید نهال صنوبر، غیرمثمر پولساز !

رپرتاژ آگهی:  آیا می دانستید حتی در شرایط نامساعد آب و هوایی، خاک های نامرغوب و نامناسب می توانید با خرید و کاشت نهال های غیر مثمر اما زودبازده و تجاری به اندازه باغ های میوه درآمد کسب کنید ! اما نکته شگفت انگیز این است که برای رشد این نهال نیازی به مراقبت مداوم، سخت و هزینه های کشاورزی گران قیمت نیست. چه چیزی بهتر از کاشت چوب با کمترین هزینه های اولیه ، می توانید با فروش و صادرات چوب های مقاوم، سفید، با کیفیت و پرکاربرد، ثروت بیشتری حتی از باغات میوه ها به دست آورید.

 نهال رطوبت دوست صنوبر به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فردی مانند؛ سازگاری با انواع اکوسیستم و نوسانات آب و هوایی، سرعت رشد بسیار بالا، امکان کاشت توام با محصولات زراعی به صورت تک درخت، ردیفی، توده‌ای و امکان پرورش در اراضی کم بازده و حتی کوچک از جمله مهم‌ترین و برترین ارقام غیر مثمر در حوزه باغداری جهت رسیدن به درآمدهای فوق العاده و چشمگیر است!!!

امروزه ساخت مصنوعات چوبی، مبلمان، کاغذ، الوار نیاز مبرمی به چوب‌های با کیفیت داشته و با توجه کاهش اراضی جنگلی به دلیل توسعه شهری، جنگل خواری و صنعتی، کشور ما نیازمند واردات انبوه چوب از کشور روسیه است. اما به لطف نهال صنوبر و گونه‌های پولساز و برتر آن مانند سپیدار یا کبوده، نیگرا، صنوبر تبریزی یا شالک می‌توان با کاشت انبوه این رقم در مناطق کوهستانی و پربارش، کنار رودخانه‌ها و مسیرهای آب و همچنین بهره‌گیری از آب‌های نامتعارف از این نژاد فوق العاده سازگار در جهت تولید چوب، اشتغال زایی و کسب درآمد نهایت استفاده را برد و از نابودی جنگل‌ها جلوگیری کرد.

درآمد باورنکردنی زراعت چوب با کاشت صنوبر

 احداث باغ صنوبر از جمله ایده‌های پولساز کشاورزی است که به دلیل ویژگی سریع الرشد بودن، رشد طولی و قدی  و  بازدهی سریع می‌تواند درآمدهای باورنکردنی برای باغداران به ارمغان آورد. با یک عملیات ریاضی ساده می‌توان گفت که در یک هکتار سطح زیر کشت در فواصل کاشت1*2 به راحتی می‌توان ۵۰۰۰ هزار نهال صنوبر کشت کرد. با سرمایه اولیه ۶۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی و پس از بازه زمانی ۶ ساله می‌توان در هر هکتار ۵۰ متر مکعب چوب صادراتی یا ۱۷۵۰۰۰۰هزار کیلو چوب برداشت کرد.

با احتساب قیمت تقریبی ۷ هزار تومانی هر کیلو چوب می‌توان نتیجه گرفت که سود خالص از پرورش این رقم پولساز ۸ الی ۱۰ میلیارد خواهد بود!!!! درختان جنگلی رشد کندی دارند اما درخت صنوبر ۴ الی ۵ برابر درختان جنگلی چوب تولید می‌کند و تا ۳۰ متر نیز می‌تواند رشد ارتفاع داشته باشد. بنابراین تنها با تامین آب به موقع و رسیدگی‌های کم هزینه حتی در شرایط اقلیمی متفاوت هم در  مناطق کوهستانی و سردسیر به صورت دیم و هم در مناطق معتدل و گرم و خشک با کاشت نهال در نزدیکی منابع آبی، کنار نهرها، جوب‌ها و رودخانه‌ها می‌توان از این رقم غیر مثمر پردرآمد، ثروت‌های باورنکردنی همتراز و یا حتی بیشتر از  باغات میوه به دست آورد.

 لازم به ذکر است که ارزش چوب صنوبر با قطور شدن آن نیز افزایش یافته و برای افزایش هرچه بیشتر  رشد طولی و تنه آن، کودهای تقویتی سولو پتاس و سه ۲۰ بسیار تاثیرگذار هستند. در کنار چوب پرفروش و صادراتی صنوبر، حتی شاخه‌های یک ساله و برگ‌های آن نیز در صنایع دامی بسیار پرکاربرد بوده و امکان درآمدزایی از آن نیز وجود دارد. چوب و مشتقات حاصل از آن و کاربردهای وسیع در صنایع چوبی، این نهال را به رقمی تجاری تبدیل کرده که چوب آن در بازارهای داخلی و برون مرزی بسیار پرتقاضا و ارزشمند است.

با مزایای فوق‌العاده ای که موجب توجیه اقتصادی بالای صنوبر شده، آشنا شوید

با مزایای فوق‌العاده ای که موجب توجیه اقتصادی بالای صنوبر شده، آشنا شوید

به طور کلی مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، مزایا و کاربردهای چوب صنوبر باعث شده پرورش آن توجیه اقتصادی بالایی داشته و در کنار توسعه اقتصادی، اشتغال زایی و درآمدهای بالا برای باغداران، فواید محیط زیستی و اکوسیستمی متعددی نیز به دنبال داشته باشد. در این بخش دلایلی که باعث ارزشمند بودن درخت صنوبر شده است ذکر می‌شود.

  1. چوب درخت صنوبر دارای رنگ روشن و سفید، بافتی سبک نرم، همگن و خوشکار بوده  و دارای قابلیت‌های پیچ خوری، چکش خواری و چسبندگی خوبی دارد لذا در صنایع چوبی و برای ساخت مصنوعات چوبی بسیار گزینه ایده‌آلی است.

  2. این چوب پرکاربرد بوده و از چوب‌های کم قطر و شاخه‌های آن می‌توان در تهیه نئوپان، مداد و الوار استفاده کرد.

  3. چوب‌های تنومند آن در صنایع ساختمانی، مبلمان سازی، مصنوعات چوبی و کاغذسازی بسیار ایده آل است.

  4. کاشت این نهال در کنار درختان میوه و محصولات زراعتی هیچ نوع تداخل و مغایرتی ایجاد نمی‌کند.

  5. این نهال با اکثر اقلیم‌ها و شرایط اکوسیستمی متفاوت سازگار بوده و کمتر دچار تنش دمایی، محیطی، آفت و بیماری می‌شود.

  6. این رقم رطوبت دوست بوده و در مناطق پربارش سردسیری می‌توان به صورت دیم آن را کاشت و حتی در مناطق نیمه گرمسیری و معتدل نیز می‌توان با کاشت آن در کنار رودخانه‌ها جویبارها و منابع آبی از کنار آن به درآمدهای بالا رسید.

  7. نهال صنوبر دارای ریشه‌های سطحی و با رسد سریع است در نتیجه عملکرد بازدهی سریعی داشته و در سال ششم می‌توان از آن درآمدهای میلیاردی کسب کرد.

  8. به دلیل امکان کاشت در خاک‌های آهکی، کم بازده و ضعیف، مناطق بادخیز، مقاومت بی‌نظیر در برابر نوسانات جوی و انواع بیماری‌ها و کم بودن نیازهای اکولوژیکی نگهداری آن هزینه‌های پرورشی بسیار کمی دارد.

9. نهال صنوبر علاوه بر چوب تجاری، دوستدار محیط زیست بوده و به عنوان بادشکن یا پوشش گیاهی پایدار می‌تواند موجب کنترل سیلاب، کاهش خطرات فرسایش خاک و رسوبات خاکی شود.

معیارهای استاندارد هنگام خرید نهال صنوبر

  • هنگام خرید نهال صنوبر رقم‌هایی را انتخاب کنید که دارای قطر ۸ الی ۱۰ میلیمتری و ارتفاع یک و نیم تا دو و نیم متری باشد.

  • برای اینکه ریشه نهال شما در زمین جدید گیرایی و استقرار بهینه داشته باشد نهال‌های ۲ ساله با ریشه‌های مویی، بدون پیچ خوردگی، سوختگی و درهم تنیدگی را انتخاب کنید.

  • نهال انتخابی باید دارای ساقه و تنه صاف، سالم و کشیده، جوانه‌های انتهایی سالم، ریشه بدون آسیب و تاج متقارن باشد.

  • برای اطمینان از کیفیت و سلامت نهال آن را از نهالستان معتبر تهیه کرده و برای آن گواهی عاری از آفات و لیبل اصالت دریافت کنید.

با خرید برترین نهال صنوبر از غرب نهال، اقتصادی همیشه سبز و سودآور تجربه کنید!!!!

با خرید برترین نهال صنوبر از غرب نهال، اقتصادی همیشه سبز و سودآور تجربه کنید!!!!

کیفیت بالای چوب درخت صنوبر آن را در بازارهای فروش داخلی و خارجی، بسیار محبوب و پرتقاضا کرده و علاوه بر ایجاد شغلی دائمی، پرسود و مطمئن به تامین نیاز چوبی کشور و جلوگیری از کاهش اراضی جنگلی نیز کمک می‌کند. زمین‌های نامساعد و کم بازده حتی در شرایط آب و هوایی نامساعد نیز می‌توانند با پرورش  نهال صنوبر به انبارهای ثروت برای شما تبدیل شوند. مسلماً دوست ندارید این میزان درآمدزایی از یک نهال غیر مثمر و کم دردسر را از دست بدهید.

 مضاف بر اینکه برای پرورش آن نیاز به تجربه بالا یا هزینه‌های پرورشی هنگفت نداشته و با کمترین سرمایه اولیه می‌توانید بالاترین درآمد را برداشت کنید. شما عزیزان می‌توانید بهترین رقم‌های صنوبر را با کیفیتی بی‌نظیر، سلامت و استاندارد بالا و تضمین اصالت به همراه قیمتی کاملاً منصفانه از غرب نهال خریداری کنید و با  مشاوره‌های تخصصی رایگان کارشناسان این مرکز، با این رقم زود بازده و سریع الرشد و کم چالش درآمدهای میلیاردی پایدار و خالص را تجربه کنید.

برای خرید نهال صنوبر میتوانید با شماره های درج شده در زیر تماس بگیرید.

برای دیدن نهال های دیگر غرب نهال کافیست به سایت gharbnahal.ir  مراجعه نمایید.

۰۹۰۲۳۱۹۳۲۰۹ /// ۰۹۳۵۲۵۷۱۷۶۲ /// ۰۹۳۵۲۵۷۱۷۶۸ /// ۰۹۳۵۲۵۷۱۷۹۲

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.