مدرسه پاییزه هوش‌مصنوعی؛ نقطه آغازین آکادمی فناوری‌های نوین مالی سپهر

رپرتاژ آگهی: به گزارش کارخانه دیجیتال سپهر؛ آیین افتتاحیه مدرسه پاییزه هوش‌مصنوعی با حضور جواد وکیلی مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات، حسن شیرزاد رئیس اداره کل سرمایه‌گذاری بانک صادرات و عضو هیئت مدیره وسپهر، حسین‌ ادب‌زاده مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت نیکان سپهر و مدیر کارخانه دیجیتال سپهر، مدیران و نمایندگان بانک صادرات ایران، مدیران شرکت‌های تابعه گروه مالی سپهر صادرات، مجتبی مازوچی رئیس مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از خبرگان و کارشناسان در محل ساختمان گروه مالی سپهر صادارت برگزار گردید.

جواد وکیلی در این مراسم و در آستانه دهمین سال تأسیس گروه سرمایه گذاری سپهر صادرات به تشریح رویکرد این نهاد مالی در شرایط فعلی و اهمیت جایگاه هوشمندسازی و تحول دیجیتال در عصر حاضر پرداخت و گفت: از ابتدای آغاز به کار تیم فعلی گروه، «اقتصاد هوشمند» به عنوان یکی از محورهای اصلی و هدف حوزه سرمایه‌‌گذاری تلقی شد.

وی افزود: در این راستا استراتژی‌ها، برنامه‌ها و اقدامات گروه با محوریت اقتصاد هوشمند تدوین شد که کارخانه دیجیتال سپهر به عنوان بازوی تحول دیجیتال گروه در نتیجه همین رویکرد شکل گرفت و فعالیت رسمی خود را با هم‌اندیشی با خبرگان در قالب شرکت توسعه مدیریت نیکان سپهر آغاز نمود.

جواد وکیلی در بخش پایانی سخنان خود به اهمیت هوش‌مصنوعی به عنوان یک فناوری اثرگذار و حیاتی اشاره داشت و ادامه داد: گام نهادن در مسیر تحول دیجیتال بدون در نظر گرفتن نقش این فناوری امکان‌پذیر نیست، لذا اهتمام ورزیدن به امر آموزش به ویژه در حوزه فناوری‌های نوین مالی را امری ضروری عنوان کرد.

در ادامه این مراسم، مجتبی مازوچی رئیس مرکز آموزش مهارت‌‎های تحول دیجیتال پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نقش بی‌بدیل هوش‌مصنوعی در عصر حاضر، گفت: هدف از همکاری مشترک با‌ کارخانه دیجیتال سپهر، ایجاد و اشتراک تجارب ارزشمند در حوزه‌ی دانش‌افزایی و مهارت‌ افزایی تحول دیجیتال در صنعت مالی کشور است ، لذا با توجه به ظرفیت‌های موجود در در صنعت مالی، مجموعه پژوهشگاه آمادگی خود را برای توسعه همکاری‌های مشترک با گروه سرمایه گذاری سپهر صادرات اعلام می کند.

حسین ادب‌زاده مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت نیکان سپهر با بیان اهمیت جایگاه و رسالت آکادمی فناوری‌های نوین مالی سپهر یادآور شد: این آکادمی به عنوان یکی از حوزه‌های کارخانه دیجیتال سپهر با هدف آموزش و تربیت استعدادها و نیروی متخصص در تراز عصر دیجیتال راه‌اندازی شده است.

12

این آکادمی در نظر دارد با برگزاری دوره‌ها، کارگاه‌ها و رویدادهای تخصصی و کاربردی منجر به ارتقای سطح دانش و مهارت سرمایه انسانی به ویژه در صنعت مالی گردد. وی عنوان داشت: «مدرسه پاییزه هوش‌مصنوعی» نقطه آغازین آکادمی فناوری‌های نوین مالی سپهر است و دوره‌های آموزشی دیگر برنامه‌ریزی شده و در آینده نزدیک برگزار می‌گردد. در انتهای این مراسم، جلسه اول دوره آموزشی با تدریس دکتر هادی ویسی رسما آغاز شد. لازم به ذکر است این دوره به مدت 20 ساعت روزهای سه‌شنبه هر هفته از ساعت 15:30 لغایت 19:30 در سالن جلسات گروه مالی سپهر صادرات برگزار می‌گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به www.sepehrdf.com مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.