خرید نهال گردو ژنوتیپ سیمین، تضمین آینده مالی

رپرتاژ آگهی: گردو یکی از پر فروش ترین خشکبار ها است که مصارف زیادی را در زندگی شما دارد و شما عزیزان به صورت مستقیم و غیر مستقیم، از این محصول استفاده میکنید. حال در ادامه سعی داریم در مورد یکی از بهترین نهال های گردو، اطلاعات بسیار خوبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

نهال گردو ژنوتیپ

نهال گردو ژنوتیپ یکی از ارقامی است که بر روی آن، اصلاح نژاد صورت گرفته است و به یک گونه بسیار پر بار تبدیل شده است. باردهی نهال گردو ژنوتیپ به صورت چند تایی است و کیفیت گردو های این نهال بسیار بالا می باشد. به همین دلیل نهال گردو ژنوتیپ بسیار مورد توجه باغ داران و کشاورزان قرار گرفته است.

یکی دیگر از مهم ترین عواملی که باعث شده است تا این نهال گردو، طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد، مقاومت بالای آن در برابر سرما است. نهال گردو ژنوتیپ از ارقام دیرگل است و گلدهی آن از اوایل اردیبهشت ماه آغاز میگردد. دیر گل بودن این نهال گردو باعث می شود تا گل های آن از سرمای بهاره در امان باشند.

این رقم نهال گردو از ارقام زود بازده است و باردهی خود را از 1 سالگی آغاز میکند و پس از 4 سالگی نهال، باردهی اقتصادی آن آغاز می گردد. درختان گردو ژنوتیپ میتوانند 90 الی 100 سال عمر اقتصادی برای شما داشته باشند و شما عزیزان می تواند با رعایت نکاتی همچون آبیاری منظم، هرس و کود دهی، پرورش صحیح و اصولی، بر عمر درختان گردو خود بی افزایید.

شکل ظاهری گردو ژنوتیپ

گردو های ژنوتیپ بیضی شکل هستند. پوست چوبی این رقم گردو نازک است ولی کاملا کاغذی نیست اما به راحتی قابلیت جدا شدن از مغز گردو را دارد. مغز گردوی ژنوتیپ سفید رنگ و بسیار درشت است. بیش از 55 درصد وزن یک گردو ژنوتیپ را مغز گردوی آن تشکیل می دهد.

شرایط کاشت نهال گردو ژنوتیپ

نهال گردو ژنوتیپ مناسب برای کاشت در مناطق سردسیری است و سرمای بهاره نمی تواند هیچ آسیبی به این درخت وارد کند. درختان گردو ژنوتیپ بین 700 الی 1500 ساعت نیاز سرمایی دارند که باید به طور کامل آن را دریافت کنند تا از خواب زمستانی بیدار شوند و شروع به جوانه زدن کنند. اگر قصد کاشت این نهال گردو را دارید بایستی از فاصله 7*7 متر استفاده کنید و گودال هایی با عمق 65 الی 75 سانتی متر حفر نمایید.

بهترین زمانی که میتوانید نهال گردو ژنوتیپ را کاشت نمایید، اواخر فصل پاییز است.

آبیاری نهال گردو ژنوتیپ

یک نهال گردو ژنوتیپ، در طول یکسال بین 1800 الی 2400 لیتر آب نیاز دارد. شما باید به این موضوع توجه داشته باشید که رطوبت دائمی ریشه درخت گردو ژنوتیپ، و حتی خشکی بیش از حد ریشه ها می تواند به نهال و یا درختان شما آسیب بسیار جدی وارد سازد. بنابراین به شما عزیزان توصیه میکنیم که آبیاری درختان گردو ژنوتیپ را طبق یک برنامه زمانی مرتب، به صورت اصولی و صحیح انجام دهید.

هرس درختان گردو ژنوتیپ

هرس برای تمام درختان بسیار مهم است و درختان گردو نیز از این قاعده خارج نیستند. باید به این موضع توجه کنید که هرس درختان گردو ژنوتیپ، در طول سال به دو بار هرس نیاز دارند. هرس اول به منظور افزایش باردهی نهال و هرس دوم به منظور فرم دهی به درخت صورت میگیرد. شما عزیزان میتوانید با هرس اصولی و صحیح، به رشد و باردهی درخت بسیار کمک کنید و بر کیفیت محصولات درخت، بی افزایید.

خواص مغز گردو ژنوتیپ

مغز گردو ژنوتیپ می تواند باعث افزایش رشد ماهیچه و استخوان ها شود. مصرف این مغز گردو برای کودکان و نوجوانان در سنین رشد بسیار توصیه میگردد. مغز گردو ژنوتیپ باعث افزایش انرژی سطح بدن می شود و خون شما را کاملا پاکسازی میکند. این رقم مغز گردو می تواند باعث بهبود سلامت مو و پوست شما شود و جوش های پوستی را به کل از بین ببرد.

از مغز گردو ژنوتیپ در صنعت شیرینی پزی برای تهیه و تولید کیک و شیرینی و دسر ها استفاده بسیاری می شود. همچنین در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی، برای تولید شامپو و محصولات پوستی مانند کرم و لوسیون ها از این مغز گردو استفاده بسیاری می شود. مغز گردو ژنوتیپ به دلیل داشتن روغن زیاد، در صورتی که بیش از حد مصرف گردد میتواند موجب افزایش چربی خون شود و گلو درد را به همراه داشته باشد.

سخن آخر

با توجه به نکاتی که در مورد نهال گردو ژنوتیپ خدمت شما بیان شد، این نهال میتواند بسیار مثمر واقع شود. اگر مناطق آب و هوایی شما سردسیر است، خرید نهال گردو ژنوتیپ و کاشت و پرورش آن یک گزینه بسیار عالی برای شما می باشد که با کاشت و پرورش آن و برداشت محصولات درخت، با فروش آنها در بازار های محلی یا فروش به کارخانجات، سود بسیار خوبی را از آن خود کنید.

این نکته را نیز فراموش نکنید مغز گردو های ژنوتیپ بسیار ارقام صادراتی هستند و در صورت تمایل می توانید از صادرات این رقم مغز گردو، سود بسیار بالایی را عاید خود سازید.

خرید نهال گردو ژنوتیپ سیمین نهال 

مهم ترین اصل در احداث باغات کشاورزی، خرید نهال گردو ژنوتیپ سالم با باردهی مطلوب است. شما عزیزان جهت خرید نهال بایستی از طریق سایت ها و نهالستان های معتبر اقدام به خرید نمایید تا نهال هایی با کیفیت مطلوب خرید کنید. سیمین نهال دشت سبز به شماره ثبت 3926، در خدمت عموم مشتریان عزیز قرار دارد تا نهال های بسیار با کیفیت را بدون واسطه و مستقیم از نهالستان با قیمت بسیار مطلوب از تر بازار خرید نمایند.

شما عزیزان جهت خرید نهال می توانید از طریق سایت سیمین نهال به آدرس Siminnahal اقدام به خرید نهال نمایید و در سراسر کشور، در محل مورد نظر خود، سفارشات خود را با بهترین و اصولی ترین بسته بندی به همراه هدیه ویژه از طرف مجموعه سیمین نهال تحویل بگیرید. سیمین نهال دشت سبز، با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید نهال های مثمر و غیر مثمر، میکوشد تا بهترین کیفیت را برای مشتریان خود رقم بزند.

شما عزیزان می توانید دیگر ارقام نهال ها را در کنار نهال گردو ژنوتیپ خریداری نمایید و در باغات خود از کاشت و پرورش نهال های کشاورزی، سود بسیار متناسبی را برداشت کنید. کافیست جهت خرید نهال بادام، خرید نهال گلابی و خرید نهال گیلاس یا آلبالو، وارد سایت ما شوید و سفارشات خود را به ثبت برسانید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.