تولید بیش از یک میلیون نهال شناسنامه دار در بزرگترین تولید کننده نهال در کشور

رپرتاژ آگهی: پس نهالستانی را انتخاب کنید که علاوه بر اعتبار، مجوز فعالیت و محبوبیت نهال‌ها را از حیث اصالت، سلامت و کیفیت تضمین کند. نهالستان تخصصی و مجهز رویال نهال با تولید بیش از ۱ میلیون نهال شناسنامه‌دار، بزرگترین تولید کننده نهال در کشور است که تجربه خرید نهال‌های لیبل‌دار با گواهی سلامت، ضمانت کیفیت، بدون حضور واسطه‌ها می‌تواند همان انتخاب سرنوشت ساز و درست شما در این مسیر باشد.

گاهاً افراد سودجو و متقلب با ارائه نهال‌های بی‌کیفیت و بدون اصالت ولو با قیمت ارزان در کمین باغدارانی هستند که به فکر خرید اقتصادی هستند اما این گونه افراد علاوه بر ارائه رقم‌های بی‌ارزش و گاهاً بیمار با قیمت‌های گزاف، هیچگونه مسئولیتی در قبال سلامت و کیفیت آن قبول نکرده و این باغدار است که با انتخاب اشتباه می‌تواند خود را در معرض خسارت‌های هنگفت قرار می‌دهد. اعتبار رویال نهال سرچشمه گرفته از موفقیت و جدیت در به ثمر نشاندن انواع نهال میوه و گردو شناسنامه دار و تضمینی و تعهد در قبال محصولات تولید شده است.

 رویال نهال ( قدمت، تعهد، کیفیت، ضمانت)

نهالستان مهندس آرمین قاسمی دارای مجوز فعالیت از جهاد کشاورزی و مجوز تولید نهال از موسسات تحقیقات ثبت و گواهی بذر نهال است که بیش از ۴۰۰ نوع رقم مثمر و غیر مثمر را در زمینی حاصل خیز و با بهره‌گیری از جدیدترین تجهیزات و متدهای نوین به دست متخصصان و مهندسین کشاورزی خود تولید و تکثیر می‌کند. مضاف بر اینکه ۲۰ هکتار از مساحت این نهالستان بزرگ و مجهز مختص تولید نهال‌های گردوی پیوندی و غیر پیوندی است.

  • شناسنامه ‌دار بودن نهال‌ها

  •  استفاده از تجهیزات به روز

  •  تیم گروهی فوق العاده مجرب و متخصص

  •  زمینی حاصلخیز و عاری از آفات

  • پرورش نهال موازی با آنالیزها و آزمایشات گیاهی

  •  به کارگیری بهترین عناصر غذایی میکرو و ماکرو

  •  مجهز بودن به انبار و سردخانه

  •  توزیع بهداشتی و استاندارد نهال

  •  داشتن باغ مادری و خزانه

  • و در نهایت تضمین اصالت سلامت و کیفیت محصول از جمله دلایلی است که رویال نهال را به مجموعه‌ای محبوب و معتبر نزد باغداران تبدیل کرده است.

اطمینان از اصالت نهال، با خرید نهال‌های شناسنامه دار از رویال نهال

اطمینان از اصالت نهال، با خرید نهال‌های شناسنامه دار از رویال نهال

سوال و چالشی که برای باغداران در زمینه خرید نهال ایجاد می‌شود اینکه لزوم شناسنامه‌دار بودن نهال چیست؟؟؟؟ لیبل دار بودن نهال‌های رویال نهال مهر تاییدی است بر کیفیت کار و تعهد این مجموعه قدمت‌دار در قبال مشتریان عزیز**** طبیعتاً باغدار در رابطه با آماده‌سازی زمین، تجهیزات، نیروی انسانی و احداث باغ کلی سرمایه‌گذاری می‌کند، اما در نهایت این نهال کشت شده است که باید انتظارات باغدار را برآورده کرده و با تولید و باردهی بی‌نظیر درآمدهای فوق العاده را ایجاد کند. لذا از امتیازات نهال شناسنامه‌دار این است که خریدار از اصالت رقم مطمئن شده و زمانی که وقت و هزینه خود را برای رسیدگی به آن صرف کرده، در نهایت از این رقم با خصوصیات ژنتیکی ذکر شده بهره‌وری مورد انتظار را برداشت می‌کند.

 اما بسیاری از باغداران به دلیل ادعا یا تبلیغ و قیمت ارزان، نهال‌های بدون شناسنامه خریداری می‌کنند که در نهایت پس از کلی هزینه، مراقبت و رسیدگی بعد از دو سال متوجه می‌شوند رقم اشتباهی به آنها فروخته شده در نتیجه همزمان هم زحمت و هم هزینه و هم وقت طلایی باغدار نابود می‌شود. اما شما عزیزان با خرید مطمئن از رویال نهال و دریافت نهال‌های شناسنامه‌دار حتی در صورت اشتباه بودن رقم می‌توانید ادعای شکایت، خسارت کرده و آن را مرجوع کنید.

خریدی نهال با کیفیت، کلید موفقیت در باغداری پررونق

خرید نهال با کیفیت، کلید موفقیت در باغداری پررونق

 برای داشتن باغی تجاری و مدیریت منابع مالی در زمینه تهیه نهال با کیفیت و سالم چالش‌های متعددی برای باغداران وجود دارد. در فرایند احداث باغ از خرید نهال مناسب و سالم گرفته تا آماده سازی دیگر شرایط همگی می‌تواند موفقیت در باغداری را رقم بزند. اما در نهایت این نهال و توانمندی آن است که می‌تواند این هزینه‌ها را با سود چند برابری به باغدار برگرداند. پس در هنگام خرید نهال سعی کنید سلامت نهال و فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید.

  1. یک نهال سالم از نظر ظاهری دارای تنه‌ای صاف، کشیده، بدون خط و خش بایستی باشد.

  2. ریشه یک نهال سالم از نظر ظاهری باید بدون زخم، پیچیدگی، شکستگی، لهیدگی و سوختگی بوده و کاملاً مویی، پرتراکم و شاداب باشد. از نظر سلامت باطنی نیز باید مهر تایید سلامت و گواهی عاری از آفات نهال همراه نهال عرضه شود.

  3. نهال باید از لحاظ کیفی دارای طول یک الی یک و نیم متر و قطر مناسب باشد.

  4. رقم خریداری شده از نظر سازش، ارتفاع از سطح دریا و دیرگل و زودگل بودن با اکوسیستم و شرایط آب و هوایی منطقه سازگاری داشته باشد.

  5. نهال‌ها دارای سن مناسب برای انتقال به زمین اصلی باشند تا بتوانند بدون زوال و بالاترین وفق با شرایط منطقه جدید کنار آید. قدرت استقرار و گیرایی ریشه‌های آن برای جذب مواد غذایی مورد نیاز اندام‌های هوایی مطلوب باشد. از این حیث نهال‌های ۲ ساله بهترین و مناسب‌ترین رقم برای خرید هستند.

  6.  داشتن نهال با کیفیت هزینه بردار است چنانچه ترجیح می‌دهید رقم‌های مطمئن، سالم، تضمین شده و شناسنامه‌دار دریافت کنید می‌توانید با قیمت‌های مطلوب آن را از رویال نهال دریافت کنید.

  7.  خریداری نهال از مراکز متفرقه و غفلت در این زمینه می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد. مجهز بودن نهالستان، محل آن و پرورش نهال در بهترین شرایط و به دست افراد مجرب تضمین کننده کیفیت خرید شما خواهد بود.

خرید نهال

امتیازات خرید نهال، از نهالستان نمونه کشور ( رویال نهال)

نهالستان بزرگ رویال نهال آرمین قاسمی نه تنها زیر نظر ناظران جهاد کشاورزی، موسسات تحقیقات ثبت و گواهی بذر نهال، کمیته فنی نهال استان و نهادهای بهداشتی فعال بوده و از جدیدترین تجهیزات و تخصصی‌ترین افراد برای تولید بیش از یک میلیون نهال شناسنامه‌دار گردو، بادام، سیب، گلابی، زردآلو هلو، شلیل و .....بهره می‌برد، علاوه بر آن دارای پشتیبانی فوق العاده، خدمات پس از فروش و مشاوره‌های بی‌نظیر و بدون هزینه برای تمامی باغداران عزیز است.نهال های تولید شده در مجموعه رویال نهال از نظر کیفیت و اصالت با نهال های تولید شده در نهالستان های دیگر رقابت می کند و خوشبختانه تا به الان صدرنشین است.

 نهالستان رویال نهال با بهره‌مندی از کارشناسان کارآزموده و مجرب مطابق با استانداردهای جهانی نهال‌های شناسنامه‌دار را با ضمانت‌نامه‌های معتبر عرضه می‌کند. چنانچه مشتاق هستید با قیمت فوق‌العاده باورنکردنی این نهال‌های پولساز را در ارقام مختلف خریداری کنید همین حالا با ما در ارتباط باشید. خالی از لطف نیست که از امتیازات خرید نهال از این مجموعه بزرگ نیز مطلع شوید...

  1. ارائه نهال همراه با شناسنامه و مشخص بودن مشخصات رقم، نژاد و خصوصیات نهال برای اطمینان خریدار

  2. تضمین سلامت و عدم بیماری نهال پس از کنترل کیفیت و آنالیزهای لازم و صدور گواهی عاری از آفات

  3. فروش به قیمت مناسب در کنار ویژگی‌های فوق العاده به دلیل عرضه مستقیم و بدون واسطه

  4. ضمانت کالا از نظر کیفیت و پاسخگو بودن در صورت وجود هرگونه مشکل

  5. ارائه مشاوره‌های رایگان قبل، حین و بعد از خرید در جهت راهنمایی خریداران در کلیه امور احداث باغ

  6. تنوع ارقام برای اقلیم‌ها و باغدارانی با اهداف تجاری و بودجه‌های متغیر

  7. ارائه کلیه نهال‌های دانه‌دار، هسته‌دار و خشکباری، مثمر غیر مثمر پیوندی، اصلاح شده و بذری

همین الان با کارشناسان مجموعه رویال نهال در ارتباط باشید و با دریافت مشاوره رایگان نهال مناسب منطقه خود را انتخاب کنید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۸۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

جهت اطلاعات بیشتر میتوانید از سایت نهالستان به آدرس ROYALNAHAL.COM دیدن نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.