با احداث باغ خشکبار میلیاردر شوید

رپرتاژ آگهی: اگر دوست دارید از قافله باغداران نمونه با درآمدهای میلیاردی عقب نمونید و با کشت بهترین و پربارترین نهال گردو رویاهاتون رو زندگی کنید و از پر رونق ترین باغ، ثروت‌های کلان بالای ۵ میلیارد رو به دست بیارید، دیگه وقتشه با نهال گردوی ژنوتیپ رویال آشنا شوید.

نهال گردو ژنوتیپ رقم رویال نهالی برای تمامی اقلیم‌هاست، این یک شعار نیست !!! این نژاد به دلیل اصلاحات و آزمایشات صورت گرفته در نهالستان رویال نهال پس از حذف ژن‌های معیوب و افزایش نقاط قوت، رقمی مقاوم در برابر تغییرات جوی، نوسانات دمایی و محیطی است که توانمندی فوق العاده آن باعث شده از ارتفاعات ۳۰۰ تا ۳۲۰۰ متری از شرق گرفته تا غرب و شمال( به جز مناطق جنوبی)  همه باغداران بتوانند با کاشت این رقم سرسبزترین و تجاری باغ گردو را تجربه کنند.

 نگاهی به تاریخچه باغات گردو نشون میده رقم‌های بذری، سنتی و محلی مضاف بر چالش‌ها، رسیدگی‌ها و مراقبت‌های پرهزینه، عملکرد باردهی و بهره‌وری لازم را نداشته و نهایتاً ۳ الی ۵/۳ تن محصول ریز، ناهمگون با درصد مغز پایین تولید می‌کنند. نهال ژنوتیپ رویال اگرچه رقمی ایرانیست اما به دلیل اصلاحات، از قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است که آن را از رقم‌های خارجی مانند چندلر و فرنور متمایزتر کرده است.

 با این رقم بالاترین بازدهی، باردهی، مغز میوه و تراکم کاشت را بدون نیاز به کاشت رقم گرده افشان می‌توانید مشاهده کنید. هدف مهندسین و متخصصان متبحر در نهالستان بزرگ رویال نهال رونق باغداری و ارتقاء تولیدات با کیفیت جهت اشتغال زایی و ارزآوری چند برابری برای باغداران عزیز است.

Picture2

توجیه اقتصادی بالای باغ گردو ژنوتیپ رویال

نهال گردوی ژنوتیپ رویال رقمی دیرگل، مقاوم به سرمای زیر ۳۰ درجه و گرمای ۴۵ درجه با محصولی پوست کاغذی، درشت مغز با راندمان تولید بالای ۱۰ تن در هکتار است. کیفیت و کمیت محصولی که می‌تونید از نهال گردوی ژنوتیپ رویال داشته باشید با هیچ رقم ایرانی و وارداتی اعم از فرنور، چندلر، اسرائیلی، کانادایی، پکان، تویسرکان و... تجربه نخواهید کرد. نهال ژنوتیپ رقمی با باردهی خوشه‌ای مقاوم به سرمایه بهاره، زود خزان و توانمند در برابر سرمایه زمستان و پاییزه است که باردهی نوبرانه خود را از سال اول شروع می‌کند و از سال چهارم بازدهی اقتصادی آن با گردویی بازارپسند و صادراتی با ۷۰ درصد مغز سفید، توپر، پرچرب، سنگین و پوست کاغذی می‌تواند درآمدهای بیشمار را برای شما به ارمغان آورد. توجیه اقتصادی و مزایای کاشت رقم گردو ژنوتیپ عبارتند از:

  • به دلیل پایه کوتاه بودن ژنوتیپ،  تعداد نهال‌های قابل کاشت افزایش پیدا کرده در نتیجه با توجه به ویژگی باردهی ۱۰ تنی و لترال دهی بیشترین محصول از یک هکتار باغ برداشت می‌شود.

  • این نژاد از جمله رقم‌های اقتصادی است که به دلیل تشکیل شاتون‌های نر و ماده روی یک پایه جز ارقام خود بارور بوده و نیاز به رقم گرده‌افشان ندارد و محصولاتی یک دست، مشابه و یکنواخت تولید می‌کند.

  •  در برابر انواع بیماری‌ها و آفات مانند بلایت و کرم خراطین، سرما و کم آبی و خشکی بسیار مقاوم بوده و باغدار برای پرورش آن چالش و هزینه‌های کمتری صرف می‌کند.

  • محصول نهال ژنوتیپ بسیار با کیفیت و بازار پسند است که انبار مانی بالایی نیز دارد. در نتیجه نیازی به هزینه های سردخانه ای ندارد و امکان نگهداری و فروش آن در فصل مناسب با قیمت بیشتر فراهم است.

  • این نهال به دلیل پایه کوتاه بودن برداشت محصول، هرس و مراقبت آسان‌تری دارد.

  • بهره اقتصادی نهال گردو منوط به میوه آن نبوده و حتی از شاخ و برگ و چوب‌های نهال گردو نیز می‌توانید منبع درآمدی جداگانه داشته باشید.

  • این رقم دارای عمر مفید اقتصادی ۱۰۰ ساله است که می‌تواند برای چندین نسل منبع درآمد جاری و پایدار باشد.

Picture3

رعایت مهمترین نکات پرورشی نهال گردو، اقدامی موثر در رسیدن به باغی پر محصول و میلیاردی

 برای موفقیت در هر کاری ولو پرورش نهال گردو رعایت نکات اصولی آن می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. از جمله نکات پرورشی که می‌تواند رونق خاصی به نهال‌های گردو ببخشد رعایت موارد زیر است.

  1. برای اینکه نهال‌ها در آینده مشکلاتی از جمله کمبود نور، مشکل فتوسنتز، رقابت غذایی و عدم ریشه دوانی نداشته باشند باید هنگام کاشت فواصل 6*7 برای آن رعایت شود، سپس چاله‌هایی با عمق و عرض مناسب حفر شود.

  2. نیاز آبی نهال گردوی ژنوتیپ رویال به طور میانگین در هفته 50 الی 70 لیتر است که هرچه آبیاری منظم‌تر باشد نهال پربارتر و محصول آن با کیفیت‌تر خواهد بود. مواجهه نهال با تنش‌های آبی می‌تواند باعث توقف رشد و سوختگی برگ، چروکیدگی و کوچک ماندن میوه آن شود. این درخت در فصل پاییز به دلیل افت دما و شروع بارش‌ها نیازی به آبیاری نداشته لذا در فصول گرم مانند تیر و مرداد باید دور آبیاری آن با توجه به افزایش تبخیر و شدت گرما بیشتر شود.

  3. بهترین خاک برای نهال گردوی ژنوتیپ خاکی شنی، سبک و لومی است که بستری مناسب برای ریشه زایی، ریشه دوانی و جذب و نگهداری بهتر آب است. خاک‌های سنگین و رسی به دلیل عدم توانایی در حرکت، جذب یا ذخیره آب مناسب کاشت نیستند. همچنین برای عملکرد بهتر و قدرت دهی به خاک استفاده از کود دامی پوسیده هنگام کاشت نهال در چاله‌های حفر شده توصیه می‌شود.

  4. کوددهی نهال ژنوتیپ باید پس از آنالیز خاک و برگ نهال انجام شود تا به درستی کمبودهای آن تامین شود. این کوددهی می‌تواند باعث افزایش باردهی، ریشه زایی و مقاومت نهال در برابر انواع آفات و بیماری‌هایی مانند شانکرهای باکتریایی، بلایت و کرم خراط شود. کمبود عناصر تغذیه‌ای می‌تواند باعث توقف رشد نهال، کوچکی، ضعیف شدن و زردی برگ‌ها، عدم باردهی و خشکی نهایی آن شود. پس بهتر است کود دهی آن پس از مشورت با کارشناسان  و انجام آنالیزها صورت بگیرد.

  5. اگرچه این نهال گردو برای تمامی ارتفاعات از ۳۰۰ تا ۳۲۰۰ متری مناسب است اما به دلیل نیاز سرمایی ۱۵۰ الی ۴۰۰ ساعته بهترین مناطق برای آن مناطق سردسیر و نیمه سردسیر و کوهستانی است.

  6. هراس فرمدهی و باردهی بر روی نهال گردوی ژنوتیپ رویال می‌تواند باعث رونق و پرمحصولی باغ شود. لذا هرس باردهی قبل از جوانه زدن به منظور افزایش باردهی انجام شود. به طور کلی هرس می‌تواند نوررسانی و عناصر غذایی بیشتری در اختیار شاخه‌های بارده قرار دارد.

Picture4

 فرصت ویژه داشتن باغات پر رونق را از دست ندهید

مسلماً تا این بخش وب با نهال ژنوتیپ رویال، باردهی و بازدهی فوق العاده و بی‌نظیر آن آشنا شدید اگر جزو افرادی هستید که در راستای رونق باغات خود به دنبال خرید نهال گردو مطمئن و اقدامی هوشمندانه هستید تا بتوانید درآمدهای میلیاردی را داشته باشید خرید نهال گردوی ژنوتیپ رویال را از مرجع اصلی آن یعنی نهالستان رویال نهال از دست ندهید.

این مجموعه با بهره‌گیری از بهترین تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی و مجرب‌ترین کادر و مهندسین کشاورزی این رقم فوق العاده تجاری و پولساز را تولید و تکثیر کرده که می‌توانید با اطمینان از کیفیت، سلامت و اصالت آن را با ضمانت‌های معتبر به همراه بهترین قیمت خریداری کنید. در کنار این خرید اقتصادی از پشتیبانی و مشاوره‌های رایگان این تیم حرفه‌ای نیز برخوردار شوید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۸۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.