برای شرکت سرمایه گذاری خوارزمی آینده ای روشن پیش بینی می کنیم

رپرتاژ آگهی :  با حرکت بر مبنای برنامه دوسالانه‌ی SMART که به روشهای علمی و با تعیین معیارهای کمی و کیفی قابل سنجش مدون گردیده ، در جهت سودآوری و ثروت آفرینی پایدار برای سهامداران گام برداشته شده و عملکرد شرکت سرمایه گذاری خوارزمی در سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ بسیار مطلوب و بی سابقه بوده است.

به عنوان سوال نخست بفرمایید سودآوری شرکت در سال گذشته چگونه بوده است؟

سود شرکت در سال منتهی به خرداد 1403 بالغ بر 5/3 همت بوده است و نسبت به سال قبل 26% و نسبت به دو سال قبل 91 درصد رشد داشته است، نکته حائز اهمیت  این است که درآمد سود سهام که یک سود دائمی و با کیفیت است نسبت به سال گذشته 61% و نسبت به دو سال قبل 121 درصد رشد داشته است.

آیا شرکت نسبت به فروش سهام پتروثمین اقدام نموده است؟

همانگونه که سهامداران محترم مستحضر هستند شرکت در سال قبل نسبت به خرید سهام پتروثمین سپاهان از بانک صادرات اقدام نمود که از آنجایی که خوارزمی درصدد اجرای پروژه فلوتاسیون در شرکت کارند صدرجان می باشد و این پروژه بیش از 4 همت سرمایه گذاری لازم دارد از طریق مزایده عمومی نسبت به فروش سهام شرکت پتروثمین اقدام و خوشبختانه با حدود 45% بالاتر از خرید سال قبل بفروش رفت که وجه حاصله صرف اجرای پروژه فلوتاسیون خواهد شد.

آیا شرکت اقدام به جمع آوری  شرکت صدرجهان و توسعه مدیریت خوارزمی نموده است؟

بله از آنجایی که وجود شرکت های فوق عملیات موازی و گاهأ پر هزینه داشت با انتقال پرتفوی موجود شرکت صدرجهان و توسعه مدیریت شرکت های فوق به صورت کاغذی درآمده است و این اقدام حداقل سالیانه یکصد میلیارد تومان از هزینه های شرکت خواهد کاست.

شرکت در رابطه با طلب شرکت خوارزمی اینوسمنت چه اقدامی انجام داده است؟

یکی از معضلات موجود در شرکت بدهی ارزش خوارزمی اینوسمنت بوده که حدود 6 سال بلاتکلیف بودکه با پیگیری های مستمر جلسات متعدد حدود ۷/۵ میلیون درهم  و یک ویلا به ارزش ۱۲/۶  میلیون درهم در امارات از نامبرده اخد گردید و مابقی بدهی حدود 5 میلیون درهم باقی مانده است که مذاکرات در جهت وصول باقی مانده این بدهی ادامه دارد.

وضعیت شرکت کارند صدرجهان را به طور خلاصه بیان کنید؟

نقطه قوت شرکت خوارزمی شرکت کارند صدرجهان است در سال 1401 در زمان ورود تیم مدیریتی جدید شرکت فوق بخاطر  20 میلیارد تومان متوقف بود که با تزریق این مبلغ پروژه به اتمام رسید و از خرداد 1401 شروع به تولید نمود و در همان سال 170 کیلو ودر سال 1402 حدود 270 کیلو طلا تولید کرد که پیش بینی می شود این عدد برای سال 1403 حدود 320 کیلو تولید طلا باشد. با اجرای پروژه فلوتاسیون تولید سالیانه طلا به یک تن در سال و تولید مس به 20 هزار تن در سال خواهد بود.

آیا شرکت قصد ورد شرکت های زیر مجموعه به بازار سرمایه را ارد؟

بله شرکت کارند صدرجهان در بورس پذیرش شده است که انشالله تا پایان سال درج نماد و عرضه خواهد شد و اقدامات ورود به بورس شرکت گروه مالی الگوریتم نیز سیر خودر را طی می نماید.

پیش بینی شما از آینده خوارزمی چیست؟

شرکت خوارزمی یکی از سهام های ارزنده بازار است که با p به NAV زیر 25% در حال معامله است ارزش بازار شرکت حدود 8 همت است در حالی که طبق  ارزشگذاری جدید انجام شده شرکت برق و انرژی سپهر یکی از شرکت های زیر مجموعه بالغ بر 17 همت است  آینده ای روشن با اجرای طرح فلوتاسیون و پروژه های شرکت سینا دارو و فروش برق به قیمت واقعی قابل پیش بینی است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.