مشخصات کولرهای آبی ایرومکس

رپرتاژ آگهی: این سیستم های خنک کننده در انواع مختلفی چون مدل های 6000 و 8000 تولید می شوند که هرکدام از آن ها ظرفیت خنک کنندگی خاصی خواهند داشت. ازطرفی، هرکدام از این مدل ها، در دو سبک بغل زن یا بالازن به تولید می رسد تا مطابق با شرایط محیطی یا مکانی شما، قابلیت تطبیق پذیری بیشتری داشته باشد. به طور کلی، تمامی کولرهای آبی ایرومکس مصرف انرژی پایینی را به خود اختصاص داده اند تا با مصرف بهینه، در صرفه جویی هزینه و انرژی موثر باشند. مصرف برق این کولرها در گرید A+++ قرار دارد که به معنای بهره وری خوب محصول از انرژی است. همچنین، کولر پلیمری ایرومکس از پدهای سلولزی به جای پدهای پوشالی بهره می برد که منجر به جذب یا حفظ بیشتر آب به درون پد خواهد شد تا مصرف آب را نیز مانند برق کاهش دهد.

بررسی مشخصات کولر 6000 ایرومکس

کولر سلولزی6000 ایرومکس در دو مدل بغل زن و بالازن عرضه می شود. این کولر سلولزی بر اساس تکنولوژی اینورتر تولید شده است تا سرعت موتور آن را بتوانند کنترل کنند. موتور BLDC به کار گرفته شده قدرت بالایی برای خنک کردن محیط دارد و باتوجه به فناوری ساخت آن، کنترل سرعت موتور به طور پیوسته میسر خواهد شد.

 بررسی مشخصات کولر 6000 ایرومکس به طور کلی، در مدل های بالازن یا بغل زن به شرح زیر می باشد.

  • کولر آبی 6000 بالازن ایرومکس: در این مدل از کولرهای ایرومکس دریچه خروجی هوا در قسمت بالایی قرار گرفته است و به همین دلیل، دارای یک پد سلولزی بیشتر می باشند. همچنین، کولر بالازن به علت طراحی خاص خود، بیشتر در فضاهایی چون تراس قرار می گیرد و نیازی به کانال کشی های طولانی ندارد. برای خنک کردن محیط هایی در متراژ 150 الی 180 متر مربع می توانید از این مدل بهره ببرید. البته لازم به ذکر است که در شرایط بهینه سازی شده، قابلیت خنک کردن محیط هایی در متراژ 200 متری را نیز خواهد داشت.

  • کولرآبی 6000 بغل زن ایرومکس: در این مدل کولر آبی محصول برند ایرومکس، دریچه خروجی در قسمت کناره ها قرار گرفته است تا بیشتر مناسب فضاهایی مانند بام منازل باشد. از آنجایی که این کولرها عموما زیر نور مستقیم خورشید قرار می گیرند، متخصصین، بدنه آن را از پلیمرهای درجه یک تولید کرده اند تا دچار پوسیدگی نشود. این کولر پلیمری بغل زن، در شرایط بهینه قدرت خنک کنندگی محیط هایی با متراژ 150 الی 180 متر مربع را خواهد داشت.

کولر 6000 ایرومکس

بررسی مشخصات کولر 8000 ایرومکس

کولر 8000 ایرومکس همانند نوع 6000 آن، در مدل های بغل زن یا بالازن تولید می شود. این کولرها قدرت و ظرفیت بیشتری برای خنک کردن محیط دارند و طبیعتا متراژهای بزرگتری را تحت پوشش خود قرار می دهند. متخصصین این برند سعی کرده اند تا با کمک از فناوری اینورتر و ترموستات هوشمند، دور موتور را به طور پیوسته کنترل نمایند تا دمای محیط دقیقا مطابق نیاز افراد تنظیم شود.

بررسی مشخصات کولر 8000 ایرومکس به طور کلی، در مدل های بالازن یا بغل زن به شرح زیر می باشد.

  • کولر آبی 8000 بغل زن ایرومکس: این مدل از کولرهای پلیمری، در شرایط بهینه مساحت هایی به اندازه 250 الی 280 متر مربع را پوشش می دهد. برای خنک کردن محیط های بزرگ از موتورهای قدرتمند BLDC کمک می گیرند تا علاوه بر طول عمر بالا، راندمان خوبی نیز داشته باشد.

  • کولر آبی 8000 بالازن ایرومکس: دریچه خروجی بالایی در این مدل، سبب شده است تا یک پد سلولزی بیشتر در آن قرار داده شود. به همین علت، قدرت جذب آب توسط پدها بالاتر می رود و بازدهی کولر تا 90 درصد افزایش پیدا می کند. این کولر آبی سلولزی در شرایط بهینه شده ، قدرت خنک کردن محیط های به اندازه 250 الی 280 متر را خواهند داشت.

مشخصات کولر 8000

مزایای کولر آبی ایرومکس

آگاهی بر مزایای کولر آبی ایرومکس منجر به اعتماد بیشتر مشتریان به تولیدات این برند می شود. در ادامه این مزایا را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

  • راندمان بالا: بازدهی و راندمان بالای کولرهای آبی ایرومکس از طراحی پیشرفته آن نشات می گیرد. در این سیستم خنک کننده از موتور قدرتمند BLDC، تکنولوژی اینورتر، پد سلولزی، سیستم پخش آب یکنواخت استفاده شده است تا کارایی و راندمان آن نسبت به سایر دستگاه های سرمایشی افزایش یابد.

  • حفظ محیط زیست: امروزه کل دنیا با بحران کمبود انرژی های طبیعی دست و پنجه نرم می کند. به همین خاطر، مهندسین ایرومکس برای صرفه جویی در مصرف منابع طبیعی چون آب یا برق، از پدهای سلولزی و  فناوری های نوین کمک گرفته اند.

  • فعالیت کم صدا: با استفاده از فن های سایلنت با فشار حداکثری در این سیستم سرمایشی، سر و صدای اضافی ایجاد نخواهد شد و محیطی آرام را برایتان به ارمغان می آورد.

  • تنظیم دمای محیط به طور پیوسته: به کار بردن ترموستات هوشمند در این کولرهای آبی ایرومکس باعث شده است تا افراد بتوانند دمای محیط زندگی خود را به طور دقیق تنظیم نمایند.

  • نصب آسان:  این سیستم خنک کننده از برند ایرومکس، قابلیت نصب آسانی را دارد و برای راه اندازی آن عموما نیازی به تغییرات ساختار فضایی ندارید.

  • موتور BLDC: قرار دادن این موتور در کولر BLDC منجر به افزایش کارایی و طول عمر بیشتر آن شده است. چنین موتورهایی برپایه فناوری های جدید تولید می شوند و تا سالیان سال عمر مفید خواهند داشت.

  • فیلتر هوا: با وجود فیلتر هوا، کوچک ترین ذرات ریز معلق در هوا نیز وارد محیط زندگی نشده؛ بنابراین افراد هوای پاکیزه را تنفس می کنند.

مزیت بدنه پلیمری در کولرهای آبی ایرومکس

یکی از ویژگی های مهم سیستم سرمایشی ایرومکس استفاده از بدنه پلیمری به جای بدنه فلزی در تولیدات خود است. اما سوال مهم اینجا است که مزیت بدنه پلیمری در کولرهای آبی ایرومکس چه می باشد؟

بدنه این سیستم های ایرومکس از پلیمرهای درجه یک تولید می شود که مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی یا خوردگی دارد. کولرهای آبی معمولا در قسمت بام منازل قرار می گیرند و مستقیما زیر نور خورشید هستند. پلیمرهای باکیفیت و مقاومت بالا، زیر نور خورشید پوسیده نشده و مانند بدنه های فلزی، زنگ نمی زند. همچنین جنس های پلیمری وزن سبک تری داشته و معمولا جا به جایی آن راحت تر صورت می گیرد. از طرفی، تولید مواد پلیمری آسان تر بوده است و با مواد بازیافت پذیر تولید می شود، به همین علت هزینه تولید آن کم تر می باشد. مهندسین و متخصصین ایرومکس از این بدنه باکیفیت در تولیدات خود استفاده کرده اند تا علاوه بر کارایی و عملکرد بهتر، هزینه نهایی تولید محصولات را کاهش دهند. در نهایت، تولیدات این برند با بدنه پلیمری جلوه بصری نوآورانه و مدرن تری دارد.

برای اطلاع بیشتر به وب سایت رسمی ایرومکس به نشانی airomax و یا با شماره 02168532000 تماس بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.