دریافت ارز دیجیتال رایگان؛ در کمپین بزرگ صرافی لیدیا بی‌نهایت shiba دریافت کن!

رپرتاژ آگهی: البته باید به این نکته توجه کنید، اگر می‌خواهید وقت خود را هدر نداده باشید، باید با شرکت در برنامه های ارائه پاداش و گرفتن ارز دیجیتال هدیه معتبر و قابل اطمینان شرکت کنید تا پاداش خود را دقیقاً معادل میزان ذکر شده و در زمان مقرر دریافت کنید.
در این مطلب علاوه بر معرفی روش های معمول و کارآمد دریافت هدیه ارز دیجیتال، شما را با یک صرافی ایرانی با هدیه با واریز فوری آشنا خواهیم کرد؛ در این رابطه باید به صورت مختصر بگوییم که با شرکت در کمپین برزگ ارائه پاداش ثبت نام و احراز هویت، با مراجعه به صرافی آنلاین لیدیا https://lydiaex.com علاوه بر دریافت ۵۰ هزار شیبا اینو در مدت زمانی کوتاه، می‌توانید با ارسال لینک اختصاصی خود به دوستان و آشنایان نیز، به ازای هر احراز هویت موفق، ۵۰ هزار شیبا اینو دریافت کنید و دوستان خود را در رسیدن به هدیه ثبت نام صرافی کمک کنید.

آشنایی با روش های مرسوم و معمول دریافت ارز دیجیتال رایگان

به طور کلی، تمامی برنامه های دریافت رمز ارز رایگان بر پایه یک محور ثابت کار می‌کنند؛ که آن انجام یک اقدام و دریافت پاداش به ازای فعالیت انجام شده است.
البته لازم به ذکر است که اقدام مورد نظر در برنامه های مختلف پاداش ارز دیجیتال با هم متفاوت است که می‌توان آن ها را در دسته های زیر جای داد:

  • بونوس رایگان ارز دیجیتال با ثبت نام در صرافی

  • دریافت رمز ارز رایگان پس از ثبت نام آشنایان با لینک معرفی شما

  • دریافت توکن رایگان با شرکت در Airdrop های سازنده توکن پیش از لیست شدن در صرافی

برای مثال در چند ماه گذشته، بازی‌های تلگرامی ارز دیجیتالی به ترند اول دنیای رمزارزها در رابطه با ارائه توکن رایگان تبدیل شده اند و هر چند وقت یکبار شاهد ظهور یک ارز دیجیتال تلگرامی جدید رایگان بوده ایم؛ که اصلی ترین ضعف آن ها، یعنی عدم شفافیت در زمان و نحوه پرداخت پاداش، به شدت برای علاقمندان به گرفتن ارز دیجیتال رایگان خودنمایی کرده است.
اما اصلی ترین مزیت شرکت در برنامه صرافی های ارز دیجیتال آن است که پاداش یک صرافی های جایزه دار دارای مقدار مشخص و زمان واریز معین شده محسوب می‌شود و زمان صرف شده برای این پاداش در مقایسه با زمانی که برای بازی های تلگرامی صرف خواهید کرد، واقعاً بسیار کمتر است.

مقایسه مزایا و معایب گرفتن ارز دیجیتال رایگان با احراز هویت در صرافی در مقایسه با ایردراپ ها

 

ویژگی

ایردراپ های توزیع توکن

دریافت پاداش با احراز هویت در صرافی

مقدار پاداش

مشخص نیست

مشخص است

قطعیت در واریز

ممکن است پروژه با شکست مواجه شود.

در صورت رعایت شرایط حتماً واریز خواهد شد.

مدت زمان مورد نیاز

علاوه بر اینکه وقت زیادی را از شما خواهد گرفت، ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد.

مدت زمانی که برای ثبت نام و احراز هویت صرف می کنید بسیار اندک است و در اکثر موارد پاداش در کمتر از یک روز واریز خواهد شد.

احتمال کلاهبردای

لازم است به اپلیکیشن مربوط به ایردراپ اجازه دسترسی به ولت های خود را بدهید که ممکن است منجر به کلاهبرداری شود.

در صورت انتخاب شرکت و صرافی های معتبر مانند لیدیا، امنیت بسیار بالا بوده و احتمال کلاهبرداری صفر است.

دریافت ارز دیجیتال رایگان از صرافی لیدیا

ثبت نام در صرافی و دریافت جایزه؛ با احراز هویت در لیدیا 50 هزار شیبا اینو بگیرید.

گرچه، شاید تعداد صرافی هایی که ارز رایگان میدهند کم نباشد، اما همه چیز به اعلان یک برنامه ارائه پاداش ختم نمی‌شود؛ بلکه باید به میزان پاداش، سادگی دریافت و همچنین مزایای بعدی شرکت در این برنامه نیز توجه کنید.شما با ثبت نام در صرافی لیدیا علاوه هدیه ثبت نام خود، پس از احراز هویت می‌توانید با معرفی این صرافی به دوستانتان با تکمیل فرایند مشابه توسط این افراد نیز، به ازای هر نفر 50 هزار shiba inu دیگر دریافت کنید؛ این به آن معنا است که مقدار ارزدیجیتال رایگان هدیه احراز هویت در صرافی لیدیا محدودیت ندارد که این یکی از بزرگترین مزیت های این صرافی در ارائه رمز ارز به عنوان پاداش ثبت نام محسوب می‌شود.

پس از دریافت پاداش ثبت نام، چگونه باز هم ارز رایگان بگیریم

همانطور که پیشتر نیز گفته شده، دریافت پاداش از صرافی ارز دیجیتال لیدیا به هیچ عنوان محدودیت نخواهد داشت؛ این به آن معنا است که با انجام مراحل زیر، امکان دریافت مقادیر بسیار زیادی از توکن SHIB (شیبا اینو) با انجام مراحل زیر برای شما وجود دارد:

  1. مراجعه به پنل کاربری

  2. دریافت لینک معرفی اختصاصی (این لینک برای شما ثابت بوده و یکبار دریافت آن کافی خواهد بود.)

  3. ارسال لینک برای افراد مورد نظر

  4. ثبت نام و احراز هویت توسط افرادی که لینک را برای آن ها ارسال کرده اید.

به این ترتیب به ازای هر فرد جدید علاوه بر واریز پاداش ارز دیجیتال ثبت نام در صرافی به کیف پول فرد معرفی شده در صرافی لیدیا، به همان میزان توکن رایگان به حساب کاربری شما نیز واریز خواهد شد.

پاداش ثبت نام معرفی ارز دیجیتال صرافی آنلاین لیدیا

همین حالا در کمتر از 24 ساعت هدیه ارز دیجیتال خود را دریافت کنید!

از آنجایی که بررسی لازم به صورت شخصی، توسط من یعنی نویسنده این محتوا در رابطه با صحت عملکرد این کمپین ارائه پاداش رایگان ارز دیجیتال انجام شده است؛ با اطمینان خاطر به شما می‌گویم: "با احراز هویت پس از ثبت نام در این صرافی ارز دیجیتال، در کمتر از 24 ساعت می‌توانید توکن های خود را دریافت و در صورت نیاز نقد کنید."
ضمناً لازم است به این نکته اشاره کنم که مهلت پایانی برای شرکت در این برنامه تا ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ خواهد بود؛ البته باید این را نیز بیان کنم که طی صحبت با بخش پشتیبانی این صرافی متوجه شدم که پس از پایان کمپین هدیه احراز هویت در صرافی به احتمال زیاد سیستم های پرداخت پاداش دیگیری نیز توسط این صرافی پیاده سازی خواهد شد.
که این برنامه های بعدی برای دریافت ارز دیجیتال رایگان ممکن است به شرکت در این کمپین وابستگی داشته باشد ولی موفق نشدم  اطلاعات بیشتری در این رابطه کسب کنم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.