راهنمای خرید بهترین دریل شارژی برای مصارف خانگی

 رپرتاژ آگهی: در مقاله قبلی دنیای اقتصاد به صورت کامل راهنمایی خرید دریل شارژی را برای انواع مصارف اعم از صنتعی، کارگاهی و... توضیح دادیم و قصد داریم در این مقاله راهنمایی خرید دریل برای مصارف خانگی را توضیح دهیم.

از انجام دستی کارهایی مثل پیچاندن مهره‌ها، سوراخ‌کردن دیوار و بستن پیچ‌ها خسته شده‌اید؟ طولانی‌بودن روند تعمیرات یا کارهای خانگی ساده باعث می‌شود تمایلتان را به انجام‌دادنشان از دست بدهید؟ به این فکر کرده‌اید که داشتن یک دریل شارژی خوب چقدر می‌تواند کارتان را راحت‌تر کند؟ البته از طرفی هم دریل‌های معمولی همیشه قابل‌استفاده نیستند. 

اگر تصمیم دارید برای خانه‌ی خود یک دریل شارژی بخرید اول از همه باید نکات زیادی در مورد این ابزار بدانید و آن را کاملاً بررسی کنید تا خریدی هوشمندانه و رضایت‌بخش داشته باشید. برای اینکه وقت کمتری برای این کار صرف کنید این مقاله را بخوانید؛ چراکه ما در این مطلب جامع‌ترین راهنمایی خرید دریل شارژی برای مصارف خانگی را برای شما عزیزان آماده کردیم.

چرا می‌خواهید دریل شارژی خانگی بخرید؟ 

فرض کنید می‌خواهید یک ساعت یا قاب تزیینی را روی دیوار نصب کنید؛ انجام این کار با روش‌هایی مثل میخ فروکردن در دیوار با چکش قدیمی و احمقانه است! حتی ممکن است آسیب بسیار زیادی به دیوار بزند. یکی دیگر از رایج‌ترین نیازهایی که ممکن است شما را به فکر خرید دریل بیندازد، تعمیر یا مونتاژ وسیله است که پیچ‌های فراوانی دارد؛ چراکه باز کردن این پیچ‌ها با دست وقت‌گیر و خسته‌کننده است. چیزی که باید به آن دقت کنید این است که بیشتر برای چه کاری می‌خواهید دریل شارژی بخرید؟ وقتی نیازتان را بدانید خواندن راهنمای خرید دریل شارژی کمک بیشتری به شما می‌کند؛ پس قبل از هر چیز این مورد را بررسی کنید.

برای انتخاب و خرید دریل شارژی برای مصرف خانگی چه ویژگی‌هایی رو باید در نظر بگیریم؟

قبل از خرید دریل شارژی دست نگه دارید و این قسمت را بخوانید. چند نکته درمورد دریل‌های شارژی وجود دارد که حتماً باید بدانید. با دانستن این نکات حتماً خرید بهتری خواهید داشت و درست‌تر انتخاب می‌کنید.

وزن و توان دریل خانگی را دقت داشته باشید 

دریل‌هایی که برای کاربردهای پیچیده و کارگاهی استفاده می‌شوند همیشه توان مصرفی بالا و وزن سنگینی دارند. اما شما برای مصارف خانگی به این دریل‌ها نیازی ندارید و با خرید آنها هم مصرف برقتان بیشتر می‌شود و هم حین کار با دریل باید وزن بیشتری را تحمل کنید. پیشنهاد ما این است که یک دریل شارژی سبک با توان مصرفی ۱۲ الی ۲۰۰ وات بخرید.

سه‌نظام: اصلی‌ترین قسمت دریل که باید در نظر بگرید

سه‌نظام قسمتی است که مته به آن وصل می‌شود و نوع آن می‌تواند بر روی کارایی دریل تأثیر بگذارد. سه‌نظام اتوماتیک به شما این امکان را می‌دهد که مته را بدون نیاز به آچار تعویض کنید. همچنین استحکام سه‌نظام بسیار مهم است؛ چون باید بتواند مته را حین چرخش به خوبی و بدون لرزش نگه دارد.  

توجه داشته باشید که دریل قابلیت چپ‌گرد/ راست‌گرد را داشته باشد 

پیچ‌ها همیشه به یک سمت بسته نمی‌شوند و در کل دریلی که مته‌ی آن فقط به یک سمت می‌چرخد نمی‌تواند به اندازه‌ی کافی به‌دردبخور باشد. پس حتماً دقت کنید که دریلی که می‌خواهید خریداری کنید قابلیت تنظیم‌کردن جهت چرخش مته را دارا باشد.

دیمر کنترل سرعت و دکمه قفل‌کن سوئیچ رو در نظر داشته باشید

 یک دیل شارژی خوب دو قابلیت مهم دارد. اول این که می‌توانید سرعت چرخش مته را در آن تنظیم کنید تا کارهای ظریف‌تر نیز با آن قابل‌انجام باشد. دومین قابلیت نیز قفل‌کردن سوئیچ است؛ این قابلیت برای زمانی است که نمی‌توانید به صورت متوالی دکمه‌ی پاور دریل را فشار دهید. در این موقع شما یک بار این دکمه را فشار می‌دهید و بعد دکمه‌ی قفل کن را می‌زنید؛ سپس دریل تا زمانی که دوباره دکمه پاور را فشار ندهید روشن می‌ماند.

 چه بودجه برای خرید دریل شارژی خانگی در نظر گرفتید؟ 

وقتی برای خرید یک وسیله‌ی برقی به جایی مراجعه می‌کنید فروشنده معمولاً از شما می‌پرسد که چقدر حاضرید هزینه کنید؟ ما در این راهنمایی خرید دریل شارژی برای مصارف خانگی به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر توان مالی پرداخت یک هزینه‌ی نسبتاً بالا را دارید بهتر است از برندهای معتبر خریداری کنید و یک دریل باکیفیت بخرید. اما اگر دنبال گزینه‌های اقتصادی هستید می‌توانید از بین دریل‌های ارزان‌قیمت بهترینشان را انتخاب کنید.

چقدر طول عمر و کیفیت دریل خانگی برای شما اهمیت دارد؟ 

شما حاضرید یک بار برای خرید یک دریل شارژی باکیفیت هزینه کنید و تا ۲۰ سال دیگر نیاز به خرید دریل دیگری نداشته باشید یا ترجیح می‌دهید یک دریل شارژی ارزان‌تر بخرید و ۵ سال دیگر آن را عوض کنید؟ جواب شما به این سؤال مسیر اساسی انتخابتان را تغییر می‌دهد. هرچقدر بیشتر به کیفیت و طول عمر دریل شارژی اهمیت بیشتری می‌دهید لازم است که در محصولات باکیفیت‌تر به دنبال گزینه‌ی مد نظرتان باشید.

معرفی انواع بهترین دریل شارژی مناسب برای مصرف خانگی 

معرفی انواع دریل شارژی خانگی

به‌طورکلی دریل برای دو کار سوراخ‌کردن و باز و بسته نمودن پیچ استفاده می‌شود. دقت کنید که کدام یک از آن کارها را بیشتر با دریل انجام می‌دهید و سپس انتخاب کنید. 

Capture

معرفی بهترین برندهای معتبر برای خرید دریل شارژ خانگی

اگر تصمیم گرفته‌اید که دریل شارژی خود را از معتبرترین برندها بخرید این قسمت برای شماست. چند مورد از معتبرترین برندهای ابزارهای برقی رونیکس، میلواکی و ماکیتا هستند. این سه برند کیفیتی بالا و عمر مفیدی طولانی مدت دارند. همچنین اگر آنها را از مراکز معتبر خریداری کنید گارانتی و تضمین قابل‌اعتماد به شما ارائه می‌شود.

راهنمای خرید جامع برای انواع دریل شارژی

کاربردی‌ترین راهنمایی خرید دریل شارژی برای مصارف خانگی چک‌لیستی است که در ادامه برایتان آماده کرده‌ایم. مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم را به طور خلاصه در این چک‌لیست قرار داده شده‌اند و شما با انجام این چک‌لیست قبل از خرید می‌توانید خریدی رضایت‌بخش داشته باشید.

  • اول نیازتان را برای خرید دریل شارژی بررسی کنید.

  • وزن و توان مصرفی دریل‌هایی که به شما پیشنهاد می‌شوند را چک کنید.

  • از سرعت چرخش خوب دریل، گشتاور مناسب و سطح عملکرد آن برای خودتان مطمئن شوید.

  • استحکام و کارایی سه‌نظام، قابلیت راست‌گرد / چپ‌گرد، دیمر کنترل سرعت و دکمه قفل‌کن سوئیچ را مورد بررسی قرار دهید.

  • هزینه‌ی دریل‌های شارژی را بررسی کنید و اگر توان هزینه‌کردن دارید یک دریل از برند معتبر انتخاب کنید. 

  • اگر توان هزینه‌کردن ندارید می‌توانید از بین دریل‌هایی که قیمت مناسب‌تری دارند بهترین را انتخاب کنید.

  • در نظر بگیرید که طول عمر دریلی که می‌خرید بالا باشد و این موضوع با گارانتی تضمین شده باشد.

  • در نهایت اگر بیش از یک انتخاب برایتان باقی مانده بود می‌توانید ویژگی‌های ظاهری یا قابلیت‌های دیگر را بررسی کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید. 

  • دریلی که انتخاب کردید را سفارش دهید یا برای خرید آن اقدام کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.