کفشورخطی را گران نخرید!

رپرتاژ آگهی: اگر در مرحله ی خرید کفشورخطی هستید، این مقاله برای شماست. قیمت ارزان به همراه کیفیت درجه یک، چیزی است که همه طالبش هستند اما چگونه می توان این دو را با هم داشت؟! درحقیقت، فروشگاه های معمولی نمی تواند به قیمت کارخانه، محصولاتشان را به شما بفروشند. چرا که هزینه پرسنل، اجاره مغازه و قبض ها این اجازه را نمی دهد. کفشور خطی در فروشگاه ها و مغازه های سطح شهر با تعرفه ی آزاد قیمت گذاری می شود و فروشندگان تا جایی که بتوانند، از مشتری سود دریافت می کنند. اما اگر مستقیم از تولید کننده ی کفشورخطی خرید کنید، برگ برند با شماست.

کفشورخطی باکیفیت را ارزان تر تهیه کنید!

تولیدکننده ی اصلی کفشورخطی، قیمت بسیار پایین تری نسبت به فروشگاه های سطح شهر دارد. با یک مثال این موضوع را بیشتر در ذهن شما شفاف می کنیم. مثلا شما آب معدنی را از سوپرمارکت به یک قیمت تهیه می کنید؛ اما از رستوران، با یک قیمت دیگر. آب معدنی همان آب معدنی است و ماهیت آن عوض نمی شود اما جایی که شما خرید می کنید، در نوع قیمت گذاری تاثیر مستقیم دارد. درباره کفشورخطی هم این موضوع صدق می کند. شما می توانید کفشورخطی را به قیمت دوبرابر از فروشگاه ها بخرید و یا اینکه کفشورخطی به قیمت عمده از نمایندگی اصلی کارخانه! انتخاب با شماست.

فروش کفشورخطی به صورت آنلاین و حضوری

 فروش کفشورخطی به صورت آنلاین و حضوری  

برای خرید کفشورخطی نباید حتما مراجعه ی حضوری به دفتر کارخانه ی تولید کفشورخطی داشته باشید. می توانید از پلتفرم آنلاین فروش کفشورخطی، خرید کنید. دکورا ۲۰۲۰ به عنوان تولیدکننده ، انواع کفشورخطی را در ابعاد و مدل های متنوع به قیمت زیر بازار می فروشد. چه یک عدد و چه تعداد عمده کفشورخطی بخرید، قیمت عمده محاسبه می شود.

خرید کفشورخطی استیل ارزان

خرید کفشور استیل اگر به قیمت عمده باشد، در هزینه های ساخت و ساز یا بازسازی بسیار به صرفه تر است. خصوصاً در مواردی که انبوه سازان یا سازندگان ساختمان می خواهند کفشور استیل تهیه کنند، نباید به سراغ محصولات فروشگاهی بروند چون در نهایت یک هزینه کلان باید پرداخت کنند. بسیار دیده می شود که موقع خرید کفشورخطی استیل، هنگامی که افراد با قیمت های نجومی کفشور مواجه می شوند، ترجیح می دهند به جای کفشور خطی استیل به سراغ کفشور خطی پلاستیکی بروند و از کیفیت کار کم کنند که این کار اصلاً توصیه نمی شود.

  کفشور خطی را در چه سایزهایی می توانیم تهیه کنیم؟

کفشور خطی را در چه سایزهایی می توانیم تهیه کنیم؟

خرید کفشور خطی از طول 30 سانتی متر تا 120 سانتی متر امکان پذیر است و عرض هرکدام از مدل ها نیز تا حدودی با هم فرق دارد. مثلا کفشورخطی سرامیک خور و مدل های مشبک از عرض 6 سانتی متر تا عرض 8 سانتی متر مدل های متنوعی دارد. خارج از این محدوده ی سایزها، محصولات به صورت سفارشی تولید می شوند و براساس ابعادی که شما بخواهید و با ضخامت ورق 1 تا 2 میلی متر بنا بر سفارشتان، محصول نهایی اختصاصی طراحی می شود.

اگر به مُد پیش می روید باید بدانید که دیگر کمتر کسی در دکوراسیون از کفشورهای قدیمی استفاده می کند. اکثرا به سمت کفشور خطی روی آورده اند که نیاز به شیب بندی در کفسازی را رفع کرده و فرآیند تخلیه آب را آسان تر می کند. داستان از این قرار است که از وقتی سایز سرامیک ها بزرگ شد و سرامیک های سایز بزرگ مُد شدند، کفشور خطی هم به عنوان وجه مکمل آن به بازار آمد. مثلا در جوار سرامیک های 30*30 سانتی سرویس بهداشتی ، کفشورخطی 30 سانتی نصب استفاده می شود. یا مثلا برای فضاهایی که سرامیک 120*60 سانتی دارند می توانید کفشورخطی 60 سانتی یا 120 سانتی اجرا کنید. نصب آسان، عدم نیاز پروسه زمانگیر شیب بندی و عدم ضرورت برش دادن سرامیک ها از مزایای استفاده از کفشورخطی است.

مسئله ی شیب بندی کف حمام یا پشت بام ضرورت زیادی دارد. چون اگر شیب لازم به سمت خروجی آب طراحی نشود، آب ها نمی توانند جاری شوند و راکد می مانند. برای نصب کاشی های سایز کوچک در کفسازی ها این شیب بندی را باید به صورت تدریجی و با دقت بسیار بیشتری اعمال کنیم. در صورتی که اگر قطعات سرامیک کف ، بزرگ تر باشند، اجرا بسیار سریع و راحت تر خواهد بود.

مقایسه کفشور خطی سرامیک خور دوحالته و کفشور خطی مشبک

کفشورخطی سرامیک خور که نام دیگرش کفشورخطی دوحالته است، جدیدتر و مدرن تر از کفشورخطی مشبک است. 99 درصد ژورنال های اروپایی، استفاده از کفشورخطی سرامیک خور در دکوراسیون را به عنوان جدیدترین محصولات به نمایش می گذارند. اما به لحاظ آب رو، کفشورخطی مشبک رتبه دار تر است. درواقع به دلیل داشتن شبکه های سوراخ دار بر روی درپوش، کفشورخطی مشبک آب را سریع تر و کامل تر تخلیه می کنند.

شستشوی کفشورخطی

در مقایسه ی بین کفشورخطی سرامیک خور و کفشورخطی مشبک باید شرایط شستشوی آن ها را نیز بررسی کنیم. کفشورمشبک خطی به احتمال زیاد آلودگی های بیشتری را به خود جذب می کند. بحث جنس آن ها نیست! موضوع مدل درپوش است. کفشورخطی سرامیک خور فاقد حفره های درپوش است و تمامی سطوح قالب آن به صورت یکدست است. بنابراین هم، شستشوی آسان تری دارد و هم اینکه حفره ای برای گیرکردن آلودگی، مو و زباله وجود ندارد که اذیت کننده باشد. این آشغال ها مستقیما در سوپاپ جمع می شوند و در نهایت می توانیم سوپاپ را تمیز کنیم.

سوپاپ کفشورخطی

مقایشه کفشور

وجود سوپاپ در هر دو نوع کفشور مشبک و سرامیک خور، واجب است. برخی از سوپاپ ها به خوبی نمی توانند جلوی آلودگی و بوی بد را بگیرند. بنابراین اصلاً خرید کفشور از فروشگاه های ناشسناس و غیر معتبر توصیه نمی شود.

درصورتی که شما هم تمایل به مشاهده ی نمونه های کفشورخطی جدید دارید،  سری به محصولات دکورا 2020 بزنید. مزیت خرید از این سایت در قیمت و ارسال سریع آن است. همینطور می توانید به تعداد نامحدود، کشفورخطی مد نظرتان را سفارش دهید. درواقع هم برای مصرف کنندگان معمولی و هم سازندگان ساختمان، خرید کفشورخطی از دکورا 2020 یک فرصت طلایی است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.