3+1 جراح لگن خبره در تهران

رپرتاژ آگهی: مشکلات و آسیب‌های لگنی که کیفیت زندگی افراد را به طور چشمگیری تحت تاثیر قرار می‌دهند، نیازمند درمان‌های تخصصی و جراحی‌های دقیقی هستند که توسط جراحان و متخصصان لگن صورت می‌گیرد. انتخاب یک جراح لگن ماهر و با تجربه تاثیر بسیار زیادی بر نتیجه درمان بیماران دارد و به همین دلیل آن‌ها هنگام انتخاب جراح لگن برای درمان خود، دقت بسیار زیادی به خرج می‌دهند. در ادامه قصد داریم به معرفی چهار جراح لگن خبره در تهران بپردازیم که با مهارت و تجربه خود، موجب بهبود بیماران و تغییر شرایط زندگی آن‌ها می‌شوند.

دکتر میلاد حاجی آقا بزرگی

دکتر میلاد حاجی آقا بزرگی

دکتر میلاد حاجی آقا بزرگی یکی از جراحان برجسته و با تجربه در زمینه جراحی لگن و مفاصل و همچنین فوق تخصص جراحی تورمور‌های اسکلتی- عضلانی در تهران است. ایشان استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران بیمارستان شفا بوده است و با سال‌ها تجربه در زمینه جراحی‌های پیچیده لگن، توانسته به یکی از متخصصان برجسته در این حوزه تبدیل شود.

دکتر آقا بزرگی عضو انجمن جراحان ارتوپدی ایران و آمریکا می‌باشد و با استفاده از روش‌های جراحی روز دنیا و تکنولوژی‌های پیشرفته، به درمان بیماری‌های مختلف لگن می‌پردازد. ایشان دارای فلوشیپ جراحی می‌باشد و دوره تکمیلی تعویض مفصل خود را در کشور امارات گذارانده است که بهترین جراح لگن در تهران شناخته می‌شود. از جمله ویژگی‌های این جراح برجسته می‌توان به دقت و ظرافت هنگام انجام عمل‌های جراحی اشاره کرد که موجب کاهش درد و افزایش سرعت بهبودی بیماران می‌شود.

دکتر میلاد آقا بزرگی همچنین در مشاوره‌های پیش از جراحی و توضیح کامل روند درمانی به بیماران، بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند و این امر موجب اطمینان و آرامش خاطر آن‌ها می‌شود.

آدرس وب سایت دکتر حاجی آقا بزرگی: https://draghabozorgi.com

دکتر مهدی شهرستانی

دکتر مهدی شهرستانی جراح و متخصص ارتوپدی یکی دیگر از جراحان برجسته لگن در تهران است که تخصص و تجربه بالایی در زمینه جراحی‌های فوق تخصصی زانو، لگن و شانه دارد. ایشان فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌باشد و مدرک تخصصی استخوان و مفاصل خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرده است.

دکتر مهدی شهرستانی تجربه بسیار زیادی در زمینه جراحی‌های مختلف دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعویض مفصل زانو و لگن

  • جراحی‌های آرتروسکوپی زانو

  • جراحی‌های اصلاحی

دکتر هومن عباسی

دکتر هومن عباسی متخصص ارتوپد و دارای مدرک فلوشیپ جراحی زانو و لگن می‌باشد. ایشان با تکیه بر دانش و تجربه‌ای که در این زمینه دارد، به درمان بسیاری از آسیب‌ها و بیماری‌های اسکلتی- عضلای به خصوص در ناحیه لگن که ممکن است شامل آرتریت، شکستگی و ناهنجاری‌های ساختاری شود، می‌پردازد.

دکتر عباسی پس از 23 سال فعالیت در زمینه پزشکی با توجه به روش‌های درمانی نوین و نیاز‌های فردی بیماران، نتایج موفقی در جراحی‌های خود کسب کرده است و با رویکرد علمی و دقیق خود در زمینه بهبود بیماران، توانسته رضایت بسیاری از آن‌ها را نیز بدست آورد.

دکتر افشین طاهری اعظم

دکتر افشین طاهری اعظم دانشیار دانشگاه علوم پزشکی، جراح و متخصص ارتوپد و جراح لگن، مفصل ران و زانو می‌باشد. ایشان عضو فعال و رسمی انجمن جراحان زانو و لگن آمریکا، انجمن جراحان ارتوپدی آمریکا، انجمن هیپ اروپا و انجمن جراحان مفصل ران ایران است و با استفاده از تکنیک‌های جدید جراحی و دقت بسیار بالا، توانسته است نتایج موفقی را برای بیماران خود به ارمغان بیاورد.

از جمله خدمات دکتر طاهری اعظم می‌توان به تعویض مفصل لگن، تعویض مجدد مفصل لگن، درمان سیاه شدگی سر استخوان، تعویض مفصل زانو، درمان شکستگی ران، لگن، زانو و جراحی تومور‌های استخوانی اشاره کرد.

جراح لگن چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

جراحان لگن به درمان مجموعه‌ای از بیماری‌ها و آسیب‌های مرتبط با لگن و مفاصل می‌پردازند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آرتروز لگن

  • شکستگی‌های لگنی

  • ناهنجاری‌های مادرزادی

  • مشکلات مفصلی

  • سیاه شدن سر استخوان ران

  • دررفتگی مفصل لگن

  • ابتلا به روماتیسم مفصلی

  • التهاب تاندون‌های اطراف مفصل

  • درد در ناحیه لگن و اطراف آن

  • آسیب دیدگی‌های ورزشی و عوارض ناشی از آن

  • عوارض ناشی از کهولت سن

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.