لیست 4 متخصص مچ پا با تجربه در تهران

رپرتاژ آگهی: ارتوپدی یک تخصص پزشکی است که به درمان استخوان ها و عضلات می پردازد. جراحی ارتوپدی شاخه‌ای از پزشکی است که بر رویارویی با بیماری‌ها، آسیب‌ها و شرایط سیستم اسکلتی عضلانی مربوط به ماهیچه‌ها و اسکلت بدن تمرکز دارد. این شامل مفاصل، رباط ها، تاندون ها و اعصاب می شود.

معنی کلمه ارتوپدی چیست؟

اسم ارتوپد شاخه ای از پزشکی که به بیماری ها و آسیب های استخوانی می پردازد. جالب است بدانید، رشته ارتوپدی اولین بار برای درمان کودکان مبتلا به بیماری های فلج کننده ایجاد شد. امروزه پزشکان ارتوپد بیماران در هر سنی را درمان می کنند. در ادامه به بررسی پزشکان برتر در این زمینه میپردازیم:

۱_ دکتر غلامرضا نادری متخصص ارتوپد

دکتر غلامرضا نادری، متولد سال ۱۳۵۳ از تهران، تحصیلات پزشکی خود را از سال ۱۳۷۱ در دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز نمود و و در سال ۱۳۷۸ به عنوان دانشجوی رتبه اول از همین دانشگاه فارغ التحصیل شد. وی در سال ۱۳۷۶ دوره تخصص خود را آغاز نموده و در سال ۱۳۸۲ موفق به اخذ بورد تخصصی ارتوپدی گردید. اولین جراحی آرتروسکوپی در استان سمنان توسط دکتر غلامرضا نادری انجام شد. از جمله مراکز فعالیت وی می توان به فدراسیون پزشکی ورزشی و بیمارستان مرکزی شرکت نفت اشاره کرد. دکتر غلامرضا نادری فلوشیپ آرتروسکوپی را در آمستردام هلند و فلوشیپ جراحی مچ پا را از کشور سوئیس اخذ نمود. همچنین طی دوره های آموزشی آرتروسکوپی پیشرفته زانو از اتریش و فرانسه نیز از جمله سوابق علمی ایشان است. دکتر غلامرضا نادری اکنون به غیر از طبابت در مطب شخصی، در کلینیک استقلال نیز مشغول به فعالیت است..

دکتر نادری چه بیماری هایی را درمان میکند؟

بررسی و درمان بیماری های مچ پا مخصوصا مشکلاتی که به دنبال آسیب های ورزشی و یا زخم پای دیابتی در بیماران ایجاد می شود از جمله حوزه های تخصص دکتر غلامرضا نادری است. در مطب ایشان ارائه می شود همچنین دکتر به درمان بیماریی هایی همچون:

  • خارپاشنه

  • زخم پای دیابتی

  • درمان کف پای صاف

  • جراحی مفصل زانو

  • آرتروسکوپی مچ پا

  • هالوکس والگوس

اشاره کرد.

در نتیجه اگر به جراح و متخصص ارتوپد نیاز دارید دکتر نادری بهترین انتخاب برای شماست. آدرس و شماره تماس مطب دکتر نادری: شریعتی پایین تر از مترو قلهک ساختمان خانه درسا طبقه ۵ واحد ۱۷

آدرس کلینیک استقلال: روزهای سه شنبه از ساعت ۱۱تا ۱۶ تهران ، خیابان خواجه عبدالله انصاری،انتهای خیابان چهاردهم، کوچه زروان، پلاک ۱۲

تماس: ۰۲۱۲۲۸۶۶۸۹۰

همچنین میتوانید از طریق وب سایت ایشان برای نوبت گرفتن اقدام کنید، آدرس وب سایت دکتر نادری: https://dr-rezanaderi.com/

2_ دکتر پیمان کاظمی

یکی دیگر از پزشکان موفق در این حوضه دکتر پیمان کاظمی می باشد دکتر پیمان کاظمی فوق تخصص ارتوپد با بیش از ۱۵ سال سابقه جراحی های ارتوپدی و درمان بیماری های استخوان و مفاصل در تهران است که برای درمان تمامی مشکلات ارتوپدی خصوصا تعویض مفصل لگن، تعویض مفصل زانو و درمان شکستگی لگن می توانید به ایشان مراجعه کنید.

دکتر پیمان کاظمی

آدرس مطب تهرانسر: تهران ، تهرانسر ، نبش کوچه ۱۵ اصلی ، مجتمع سهند ، واحد ۴۱۰

3_دکتر محسن موحدی یگانه

دکتر محسن یگانه سومین پزشک برتر در این خوضه می باشند. ایشان مدارج تحصیلی را در رشته دکتری طب عمومی و بورد تخصصی ارتوپدی را دردانشگاه علوم پزشکی تهران به اتمام رسانیده و دوره فلوشیپ جراحی ترمیمی پا و مچ پا را در دانشگاه تورنتو، کانادا گذرانده است. دکتر موحدی مسلط به زبان‌های انگلیسی و آلمانی بوده و عضو رسمی مجامع علمی متعددی در ایران، کانادا و آمریکا می‌باشد.

آدرس مطب: مطب دکتر موحدی یگانه در خیابان شریعتی، خیابان ظفر، پلاک 22 است.

4_دکتر بیژن ولی الهی

دکتر بیژن ولی الهی یکی دیگر از متخصص ها در این زمینه هستند. ایشان متخصص ارتوپدی و فوق تخصص مچ پا هستند. همچنین دکتر ولی الهی تحصیلات خود را در رشته ی جراحی استخوان ومفاصل، فلوشیپ جراحی مچ پا و پا گذرانده اند. دکتر بیژن ولی الهی متخصص ارتوپدی و فلوشیپ جراحی مچ پا هستند، ایشان پایه گذار رشته ی جراحی مچ پا در دانشگاه علوم پزشکی هستند و تا سال 97 مسئول بخش جراحی مچ پا و پا در دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده اند.

ایشان تخصص ویژه در جراحی های اطفال، آسیب های ورزشی، دفورمیتی های مادرزادی اندام، شکستگی های پیچیده، آرتروسکوپی مچ پا و سایر مشکلات مچ پا و پا دارند و تاکنون بالغ بر چندین هزار مورد جراحی موفق در زمینه های ذکر شده انجام داده اند و در این رشته صاحب سبک می باشد .

آدرس مطب: تهران، سعادت آباد، بلوار پاکنژاد، خیابان سرو غربی، خیابان بخشایش، کوچه هفدهم، روبروی بیمارستان عرفان، ساختمان عرفان، طبقه اول، واحد 102

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.