با صرف کمترین هزینه بیشترین درآمد را داشته باش

رپرتاژ آگهی: قابل کتمان نیست که بازدهی مالی باغات گردو بسیار قابل توجه بوده اما با توجه به کشاورزی تجربی که اکثر باغداران در پیش گرفته‌اند، عمدتاً میزان باردهی باغات گردو بین ۲ تا ۳ تن در هکتار است. اما می‌توان با یک راهکار هوشمندانه و خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال نهال میزان باردهی این باغات را اصلاح کرده و تا  ۸ الی ۱۰ تن در هکتار ارتقا داد.

 نهال‌های گردوی بومی و قدیمی به دلیل سازگاری بالا با شرایط اقلیمی و آب و هوایی کشور، مقاومت بالایی در برابر تنش‌های محیطی، دمایی و بیماری‌های متعدد دارند اما میزان باردهی آنها بسیار کم است، متقابلاً نهال‌های خارجی از باردهی و بازدهی بالایی برخورد دارند اما ممکن است با شرایط آب و هوایی مناطق مختلف ما سازگاری نداشته باشند. در این میان نهال گردوی ژنوتیپ رویال یکی از برترین نژادهای گردو  در قیاس با رقم‌های خارجی و ایرانی است که به دلیل مقاومت حداکثری، بازدهی فوق العاده، باردهی یک دست و و ارگانیک بودن یکی از بهترین نژادهای تولید شده در بزرگترین نهالستان کشور یعنی نهالستان تخصصی رویال نهال است.

این نهالستان به صورت اختصاصی حدود 20 هکتار از مساحت تحت اختیار را به تولید نهال‌های گردو من جمله  گردوی ژنوتیپ رویال تیپ ۷ اختصاص داده است. نهالستان بزرگ رویال نهال از سال ۱۳۸۲ این نهال ژنوتیپ را تولید و به ثبت رسانده است و توانسته به طور متوالی برای ۵ سال، مقام نمونه کشوری را از آن خود بکند. با تولید و تکثیر نهال گردوی ژنوتیپ رویال فصل جدید و فوق العاده‌ای در عرصه باغداری گشوده شده است که با کاهش چشمگیر هزینه‌های باغداری، میزان باردهی و بازدهی  با کمک این درختان پایه کوتاه و امکان تراکم سازی افزایش یافته و موجب ارتقاء ارزش اقتصادی و درآمد باغات گردو شده است.

نهالستان تخصصی رویال نهال با کارگروه متشکل از متخصصان کشاورزی، گیاهشناسان، ناظران جهاد کشاورزی و مهندسین متخصص با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های گیاهی، نهال‌های گردوی ژنوتیپ رویال را در تیپ‌های 7، 8، 9،30 ،21 ، تولید کرده و متناسب با هر اکوسیستم و شرایط اقلیمی در اختیار باغداران عزیز قرار می‌دهد. در این میان نهال گردوی ژنوتیپ رویال تیپ ۷ از جمله نهال‌های دیربرگ، مقاوم به آفات و سرمای زمستانی با باردهی یک دست، قابلیت لترالدهی، باردهی جانبی و خصوصیات مهم آپومکسی است. اگر مشتاق هستید به عنوان یک سرمایه‌گذار و باغدار باغات گردویی پربار، پر بازده و با درآمدهای میلیاردی داشته باشید با ما برای شناخت بهتر نهال گردوی ژنوتیپ رویال و خصوصیات آن همراه باشید.

نهال گردو

از نهال گردو ژنوتیپ رویال چه میدانید؟

نهال گردوی ژنوتیپ از جمله رقم‌های برتر ایرانی است که به دنبال جهش ژنتیکی طبیعی به وجود آمده و در میان نهال‌های گردو، نهال گردوی ژنوتیپ رویال تیپ ۷، نهال چند لر و نهال فرنور از جمله تجاری‌ترین نهال‌های گردو به شمار می‌روند. نهال چندلر برای مناطق کوهپایه‌ای تا ارتفاع ۱۵۰۰ متر و نهال فرنور برای مناطق کوهستانی از ارتفاع ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ متر مناسب بوده و باردهی ۶ الی ۷ تنی در هکتار دارند. اما نهال ژنوتیپ رویال نهالی فوق العاده با تناژ باردهی ۸ الی ۱۰ تن در هکتار است که محدودیت ارتفاع ندارد. در این بین نهالستان رویال نهال توانسته با تحقیقات و آنالیزهای چندین ساله پس از ۱۵ سال در باغ مادری از بین ۴۰۰ ژنوتیپ برتر، نهال گردوی ژنوتیپ رویال ۷ را با فاکتورها و مشخصه‌های بارز و متمایز با دیگر ژنوتیپ‌ها تولید و به ثبت برساند.

 نهال گردوی ژنوتیپ رویال نهالی مناسب برای مناطقی با زمستان‌های طولانی و سخت است که به دلیل دیر برگ بودن پس از اواخر فروردین شکوفه دهی آن آغاز شده، به همین دلیل در مقابل سرمای بهاره و همچنین سرمای زمستان بسیار مقاوم است.

لذا بازدهی و باردهی اقتصادی آن پس از بلوغ و بعد از ۴ الی ۵ سال قابل دستیابی است. طبق آخرین تجربیات به دست آمده در باغ مادری رویال نهال، نهال گردوی ژنوتیپ رویال قادر است در سال در سال‌های پنجم و چهارم رشد خود بین ۲۰ تا ۳۰ کیلو گردوی مرغوب، یک دست، درشت و با کیفیت را تولید کند که میزان باردهی آن در سال نهم به ۶۰ تا ۷۰ کیلو خواهد رسید.

مشخصات و ویژگی های نهال گردوی ژنوتیپ رویال( ۷)

مشخصات و ویژگی های نهال گردوی ژنوتیپ رویال( ۷)

امروزه کشاورزی تجربی زمانی به موفقیت نزدیک خواهد شد که همسو با آخرین و جدیدترین اطلاعات گیاه پزشکی و مدرن باشد. مضاف بر اینکه با کاشت نهال گردوی ژنوتیپ رویال نهال و مراقبت‌های مبتنی بر آنالیز برگ و خاک نهال می‌توان در کنار تقلیل هزینه‌های باغداری، باعث رشد انفجاری محصول دهی درختان گردو شده و این باغات را به انبارهای طلا تبدیل کرد. اگر مشتاق هستید با ویژگی‌ها و مشخصات نهال گردوی ژنوتیپ رویال نهال مخصوصاً تیپ ۷ بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید .

  • رنگ مغز گردو و شکل آن: مغز گردوی نهال ژنوتیپ رویال در قیاس با دیگر گردوها سفیدتر بوده، طعم و مزه‌ آن بسیار فوق‌العاده و بی‌نظیر، از درصد چربی بسیار بالایی و اهمیت بالا در صنعت روغن گیری برخوردار است. میوه آن وزنی ۱۸ گرمی داشته که ۷۵ درصد آن را مغز تشکیل می‌دهد، تخم مرغ شکل بوده و حالت کشیده دارد.

  • مغز گردو: مغز گردو ژنوتیپ رویال به راحتی از پوسته جدا شده، سرشار از ویتامین‌های گروه ب، امگا ۳ و انواع ویتامین‌ها است. بسیار پرچرب بوده و سرشار از آنتی اکسیدان است.

  • باردهی: راندمان باردهی نهال گردو ژنوتیپ رویال بین ۸ الی ۱۰ تن در هکتار است که می‌تواند تحقق بخش آرزوهای هر باغدار باشد.  زود بازده از سال اول کاشت بوده و پس از ۵ سال به سوددهی و باردهی اقتصادی می‌رسد و بین ۶۰ تا ۷۰ کیلو محصول مرغوب و با کیفیت تولید می‌کند.

  • آبیاری: از ویژگی‌های فوق العاده نهال ژنوتیپ رویال ۷ نیمه دیمی بودن آن و مقاومت آن در برابر کم آبی و خشکسالی است. لذا دور آبیاری آن می‌تواند متناسب با بارش سالانه، نوع خاک، رطوبت هوا و نوع آب و هوای منطقه متغیر باشد.

  • عمر مفید نهال: این واریته نسبت به درختان پایه بلند طول عمر بیشتری داشته و به دلیل پایه کوتاه بودن هرس، آبیاری و مراقبت‌هایی مانند کنترل آفات و کوددهی آن تسهیل شده است.

  • کود دهی و سمپاشی: بهترین روش کوددهی نهال ژنوتیپ رویال با توجه به آنالیز خاک و برگ نهال گردو است که می‌تواند کمبود های خاک را مشخص کند. این نهال در مقابل انواع آفات از جمله کرم خراطین مقاوم بوده لذا برای بالا بردن کیفیت محصولات سمپاشی آن نیز ضروری است.

خرید نهال گردو رویال نهال از بهترین نهالستان ایران

 خرید نهال گردو رویال نهال از بهترین نهالستان ایران

بزرگترین نهالستان کشور واقع در آذربایجان غربی مجموعه بزرگ رویال نهال، تحت مدیریت مهندس آرمین قاسمی با ۳۰ سال سابقه، مرجعی معتبر و مطمئن برای خرید نهال گردو از جمله نهال اختصاصی این مجموعه بزرگ یعنی نهال گردو ژنوتیپ رویال است. خریداران عزیز می‌توانند پس از دریافت مشاوره‌های تخصصی از کادر فروش، متناسب با شرایط اقلیمی و اکوسیستمی منطقه، هدف تجاری و میزان بودجه، بهترین نهال گردوی ژنوتیپ رویال را همراه با لیبل اصالت، ضمانت دو ساله، کارت قرنطینه و ریشه‌های پرالیناژ شده با مناسب‌ترین قیمت خریداری و در اسرع وقت نهال گردو مورد نظر را در محل تحویل بگیرند.

جهت اطلاعات بیشتردر خصوص نهال گردو به این صفحه سایت رویال نهال به آدرس  https://royalnahal.com/nahal-gerdo.html مراجعه نمایید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.