راهنمای خرید مستقیم دانه سبز قهوه عمده و قهوه فوری عمده از واردکننده 1403 + وضعیت بازار قهوه

رپرتاژ آگهی: ایران از جمله کشورهایی است که به علت خاک و آب و هوای نامناسب برای کشت قهوه توانایی تولید قهوه را ندارد؛ به همین دلیل، برای تأمین نیاز خود، دانه‌های سبز قهوه یا قهوه فوری را از کشورهای مختلف وارد می‌کند. باتوجه به میزان مصرف بالای این نوشیدنی، هرساله آمار واردات قهوه نیز رو به افزایش است. طبق مطالعات صورت گرفته در این مورد، کشور ما در سال ۱۴۰۲ چیزی حدود ۴۹ تن قهوه وارد کشور کرده که این میزان واردات با گذشت زمان نیز رشد قابل توجهی داشته است. در حال حاضر بیشترین واردات قهوه به صورت خام و رست‌نشده از کشورهای گوناگونی مانند هند، برزیل، ویتنام و ... است و این سبب می‌شود تا مشکلی برای خرید عمده قهوه دانه سبز در انواع ربوستا و عربیکا در بازار داخلی نداشته باشید.

خرید از شرکت های واردکننده دانه سبز قهوه عمده با قیمت رقابتی

امروزه خرید دان سبز قهوه و قهوه فوری عمده به صورت آنلاین و مستقیم ممکن است. باتوجه به افزایش مصرف قهوه در میان افراد، افزایش تعداد کافه‌ها و قهوه‌فروشی‌ها، بازار خرید و فروش دانه‌های سبز قهوه بسیار گرم است و مواردی مثل کیفیت، قیمت، بسته‌بندی و زمان تحویل اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است.

از نظر قیمت قهوه در بازار این نکته را باید در نظر گرفت که شرکت‌ واردکننده دان سبز و قهوه فوری روی این محصولات قیمت مشخصی نمی‌گذارند؛ چراکه از زمان واردات این کالا تا زمانی که به دست مصرف‌کننده می‌رسد، عوامل مختلفی بر روی قیمت آن‌ موثر است. توجه داشته باشید که خرید عمده دانه‌های قهوه سبز و قهوه فوری از واردکننده‌ اصلی ارزان‌تر و بهینه‌تر خواهد بود. شرکت سبزبهار فارس بزرگترین وارد کننده دانه سبز قهوه و قهوه فوری کشور در سال‌های اخیر است، که می‌توانید برای مشاوره و سفارش عمده با ما تماس بگیرید.

دانه‌های سبز قهوه، پس از واردات گریدبندی شده و در انواع مختلف عربیکا و ربوستا وارد بازار داخلی می‌شوند. این محصول با توجه به نوسانات بازار، قیمت مشخصی ندارد، ولی برای اطلاع از قیمت دقیق این محصولات، می‌توانید از سایت سبزبهار فارس یا شماره 02142374 کمک بگیرید. با توجه به اینکه سبزبهار واردکننده مستقیم دان سبز قهوه و قهوه فوری از کشورهای ویتنام، اوگاندا، اندونزی، هند، برزیل، کلمبیا و سایر کشورها است، می‌توانید برای خرید قهوه بیشتر از ۱ تن با قیمت‌های رقابتی و پایین‌تری داشته باشید.

کیسه های دانه سبز کاگویا عمده

خرید از شرکت واردکننده قهوه فوری عمده با قیمت رقابتی

نکاتی که قبل از خرید قهوه فوری عمده با قیمت رقابتی باید به آنها توجه کرد:

  • نوع قهوه

قهوه عربیکا: اسیدیته بیشتر، عطر بیشتر و طعم ملایم.

قهوه ربوستا: کافئین بالا، تلخی و طعم قوی‌تر.

  • نوع فرآوری:

Spray Dried یا خشک کردن اسپری: در روش خشک کردن پاششی یا اسپری، قهوه تازه به یک جریان هوای گرم اسپری می‌شود تا رطوبت خود را از دست بدهد. قهوه فوری در این روش به دلیل سرعت بالا و کیفیت بهتر، بسیار محبوب است.

Freeze Dried:  این روش تولید شامل انجماد و در نهایت تصعید یخ است که منجر به تولید پودر یا دانه‌های خشک می‌شود که به راحتی قابل حل در آب هستند. 

Agglomerated Dried: این روش شامل خشک کردن قهوه به صورت تجمعی است که در آن ذرات قهوه به هم چسبیده و به شکل گرانول‌های بزرگ‌تری در می‌آیند. این نوع قهوه معمولاً طعم و عطر خوبی دارد و به راحتی در آب داغ حل می‌شود.

منطقه کشت یا خاستگاه، حجم خرید و میزان کافئین نیز از دیگر عواملی هستند که باعث تعدد قیمت‌های رقابتی در بازار می‌شوند. 

آمار چه می‌گوید؟ بازار قهوه ایران به کدام سو می‌رود؟ رشد 300 درصدی در 10 سال

سال ۱۴۰۲ طبق آخرین گزارش‌های رسمی حدود ۱۲۱ شرکت قهوه را وارد کردند. حجم تجارت جهانی قهوه فوری و غیر فوری در سال ۲۰۲۲ به میزان ۴۵.۵ میلیارد دلار بوده که بزرگترین صادرکنندگان قهوه، کشورهای برزیل کلمبیا و ویتنام و بزرگترین واردکنندگان قهوه آمریکا، آلمان و بلژیک بودند.  

در بازار ایران میزان واردات قهوه در ۵ سال اخیر رشد قابل توجهی داشته است. برای توضیح بهتر می‌توانیم سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را در نظر بگیریم که ارزش قهوه وارد شده در سال ۱۴۰۱ تنها ۸۴ میلیون دلار بوده، ولی در سال 1402 این رقم به ۱۴۸ میلیون دلار ارتقا پیدا کرده است. نمودار روند رشد واردات قهوه به کشور را در زیر مشاهده می کنید(از سال 1384 تا سال 1402).

نمودار واردات قهوه به ایران

این میزان واردات قهوه، چه به صورت دانه‌های سبز و چه به صورت قهوه فوری، هرساله توسط پنج کشور رایج، یعنی هند، برزیل، اندونزی، اوگاندا و ویتنام وارد بازار داخلی می‌شود. 95% از قهوه وارداتی ایران از این 5 کشور است. جالب این است که با توجه به افزایش واردات قهوه، مصرف چای نیز کاهش یافته است. البته همه قهوه وارداتی به ایران برای مصرف در داخل کشور نیست. بخشی از این محصول بعد از فرآوری و رُست‌ به مقصد کشورهای دیگر از جمله هند، ترکیه و… صادر می‌شود.

ما به عنوان شرکت سبزبهار فارس بزرگترین واردکننده دانه سبز قهوه در کشور هستیم. برای خرید عمده قهوه سبز و قهوه فوری عمده  با ما تماس بگیرید.

نگهداری قهوه سبز و قهوه فوری تناژ بالا در انبار

  • برای حفظ کیفیت، عطر و طعم قهوه سبز و قهوه فوری، نحوه نگهداری از آن بسیار حائز اهمیت است. قهوه سبز باید در محیطی خشک و خنک نگهداری شود؛ به گونه‌ای که باعث کپک زدن و تغییر طعم آن نشود. به طور کلی بهترین دما برای نگهداری قهوه سبز درون انبار، دمای ۱۵ الی ۱۸ با رطوبت نسبی ۶۰ درصد است.

  • از دیگر نکاتی که درباره نگهداری قهوه سبز باید رعایت کرد، این است که قهوه سبز را نباید در برابر نور مستقیم خورشید قرار داد؛ چراکه موجب اکسید شدن روغن‌های طبیعی و تغییر طعم آن می‌شود. بهتر است آنها را درون کیسه‌های سیاه یا ظروف در بسته نگهداری کنید.

  • قهوه خام سبز این توانایی را دارد که در کمترین زمان ممکن، عطر مواد معطر و بودار را به خود جذب کند، پس توجه داشته باشید که آن را دور از ادویه‌جات، تنباکو، چای و دیگر کالاهایی که دارای عطر و بو هستند، قرار دهید.

  • انبار باید دارای سیستم مناسب تهویه هوا باشد تا مانع جمع شدن رطوبت و بوهای نامطبوع در انبار شود. 

  • قهوه فوری را باید دور از حرارت اجاق گاز، رادیاتور و امثال اینها قرار داد، چون باعث از بین رفتن عطر و طعم قهوه فوری در کوتاه مدت می‌شود. مکان‌های تاریک و مناسب انبار را برای نگهداری قهوه فوری انتخاب کنید.

قهوه فوری عمده کاگویا سبزبهار

همکاری با ما و سفارش عمده از سبزبهار

باتوجه به افزایش مصرف سالانه قهوه مقدار زیادی دان سبز وارد بازار داخلی می‌شود که باتوجه به کیفیت، خاستگاه و نوع آن قیمت‌گذاری می‌شود. ما در سبزبهار به عنوان یکی از پیشروترین واردکنندگان مستقیم قهوه در ایران، طیف گسترده‌ای از دانه‌های سبز قهوه باکیفیت را از سراسر جهان، از جمله ویتنام، اوگاندا، اندونزی، هند، برزیل، کلمبیا و سایر کشورها وارد می‌کنیم و برای فروش عمده قهوه آماده همکاری با کارخانجات و کارگاه‌های تولید قهوه و رستری‌ها هستیم.

ما به عنوان شرکت واردکننده و پخش قهوه سبز و قهوه فوری سبزبهار  بهترین دانه‌های سبز قهوه و قهوه فوری را برایتان تامین می‌کنیم.

نشانی: تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه، پلاک ۱۳۱

شماره تماس: ۰۲۱۴۲۳۷۴

لینک سایت: sabz-bahar/bulk-coffee قهوه عمده فوری و قهوه سبز 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.