مدرن ترین مدل های میز جلو مبلی

رپرتاژ آگهی: در واقع مدل هایی وجود دارد که می‌تواند خاص ترین اجزای دکور شما باشد و با خرید میز جلومبلی مناسب چشم همه را به سلیقه تان خیره کند. در این مقاله قصد دارم مدرن ترین مدل های میز جلو مبلی را به شما معرفی کنم!

میز پذیرایی آریا

اولین مدل از لیست من همانی است که در آن مهمانی دیدم. میز پذیرایی آریا که به دلیل ساخت هوشمندانه و هنرمندانه اش از برند مطرح النسی تحسین بسیاری از افراد را به همراه داشته. در واقع برگ برنده این جلو مبلی این است که به دلیل فضای مخفی برای اجزای دیگر دست شما را برای داشتن دکوری مدرن و مینیمال باز می‌گذارد. این جلومبلی 4 کشو دارد که دیگر نیاز نیست وسایل پذیرایی را روی میز بگذارید. زیبایی این محصول ترکیب سفید و قهوه ای به کار رفته در آن است که ترکیبی مدرن و جذاب را برای دکوراسیون شما به همراه دارد. همچنین براق بودن بدنه این جلومبلی نیز به انعکاس انرژی مثبت در فضای خانه شما کمک می‌کند.

میز جلو مبلی مدرن شنل

این میز تلویزیون نیز یکی از مدل های بی نظیر و زیبای برند النسی است که تضاد رنگی فوق العاده سفید و قهوه ای و استفاده از شلف های کناری، آن را به اجزایی خاص برای پذیرایی شما تبدیل می کند. پس اگر از نقش و نگار اضافی خسته شده اید و می‌خواهید مدلی مدرن همراه با ویژگی های استثنایی داشته باشید، میز جلومبلی شنل می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این میز جلو مبلی دارای دو شلف در اطراف بوده که برای قرار دادن انواع مجسمه، گلدان، قاب عکس یا کتاب می توانید ازآنها استفاده نمایید. همچنین رنگ این جلومبلی قابل تغییر است و می توانید رنگی که بیشتر هماهنگی با دکوراسیونتان دارد را انتخاب نمایید. به دلیل اینکه جنس این محصول از MDF است، در مناطق جنوبی یا شمالی کشور که شرجی هستند نیز قابل استفاده است.

جلومبلی ام دی اف سفید قهوه ای Daniel

یکی دیگر از جلومبلی های بسیار شیک و زیبا که جلوه بسیار شیکی به منزل شما هدیه می دهد، جلومبلی سفید و قهوه ای دانیال Daniel برند مطرح النسی است. این جلومبلی از بهترین نوع MDF ساخته شده و برای تمامی خانه ها مناسب است.  ترکیب زیبای سفید و قهوه ای هایگلاس این جلومبلی باعث چشم نواز تر شدن آن و مناسب تر شدن برای دکوراسیون مدرن شما می شود. 4 کشو در اطراف این میز قرار گرفته که بسته به نیاز می توانید انواع وسایلی که مورد نیازتان است مثل وسایل پذیرایی، مجله، کتاب و … را در آن قرار دهید. همچنین یکی از نکات جالب و خلاقانه این جلومبلی این است که می‌توانید بخش L شکل را بسته به نیازتان با فاصله دلخواه از میز قرار دهید. این جلومبلی دارای طول 140 سانتی متر، عرض 70 سانتی متر و ارتفاع 40 سانتی متر است و دارای ضمانت نامه 3 ساله النسی بوده و رنگ های آن نیز قابل سفارشی سازی و تغییر است. 

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی مدرن ترین مدل های میز جلومبلی پرداختیم و مهم ترین ویژگی که هر کدام از مدل ها دارند را بیان کردیم. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه میز های جلومبلی شیک و خاصی داشته باشید، حتماً از برند النسی که تولید کننده خاص ترین و زیباترین مدل های جلومبلی است دیدن نمایید. همچنین برند النسی علاوه بر جلومبلی، تولید کننده شیک ترین ساعت دیواری ها، میز تلویزیون ها، کتابخانه و دیگر وسایل خاص برای دکوراسیون منزل است که مطمئن باشید با بازدید از آنها حتماً مورد پسندتان قرار خواهد گرفت.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.