بهترین دوره آموزش ایلوستریتور کدام است؟ + [معرفی 7 دوره کاربردی]

رپرتاژ آگهی: در این مقاله، شما را با برترین دوره آموزش ایلوستریتور  آشنا می‌کنیم. این دوره‌ها می‌توانند مسیر شما را از یک مبتدی به یک طراح حرفه‌ای هموار کنند. دوره‌ها با درنظرگرفتن نیازهای متنوع کاربران، از مبتدیان گرفته تا افراد با تجربه، طراحی شده‌اند تا هر کسی بتواند متناسب با سطح دانش و اهداف خود مسیر یادگیری مناسبی را انتخاب کند.

لیست بهترین دوره های  آموزش ایلوستریتور 

در ادامه با بهترین دوره‌ها برای آموزش این نرم‌افزار کاربردی آشنا خواهید شد.

کار با ایلوستریتور

1.دوره آموزش جامع ایلوستریتور 24 وب لرن

در صدر این فهرست، دوره جامع و کاربردی ایلوستریتور از 24 وب لرن قرار دارد که به حق می‌توان آن را یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار دانست. این دوره که توسط محمد یاراحمدی، از اساتید برجسته این حوزه، تدریس می‌شود، با بیش از 13 ساعت محتوای آموزشی در قالب 66 جلسه، تمام جنبه‌های کار با ایلوستریتور را پوشش می‌دهد.

در این دوره همه چیز از مفاهیم پایه گرفته تا تکنیک‌های پیشرفته گنجانده شده‌ است؛ به‌همین‌دلیل برای طیف وسیعی از مخاطبان، از مبتدیان تا افراد با تجربه که قصد تقویت مهارت‌های خود را دارند، مناسب است.

محتوای دوره طوری طراحی شده است که یادگیرنده را گام‌به‌گام با مفاهیم و ابزارهای ایلوستریتور آشنا می‌کند. این رویکرد تدریجی باعث می‌شود که حتی افرادی که هیچ پیش‌زمینه‌ای در زمینه طراحی گرافیک ندارند، بتوانند به‌راحتی مطالب را درک کنند و به کار بگیرند.

یکی دیگر از نقاط قوت این دوره، تمرکز بر جنبه‌های عملی و کاربردی است. مهارت‌آموزان نه‌تنها با اصول نظری کار با ایلوستریتور آشنا می‌شوند، بلکه از طریق پروژه‌های عملی و مثال‌های واقعی مهارت‌های خود را در عمل تقویت می‌کنند. این رویکرد عملی باعث می‌شود که فراگیران پس از اتمام دوره، آمادگی کامل برای ورود به بازار کار و انجام پروژه‌های واقعی را داشته باشند.

با خرید بهترین دوره آموزش ایلوستریتور، دسترسی مادام‌العمر به تمام فایل‌ها و به‌روزرسانی‌ها خواهید داشت و مطمئن هستید که همیشه از جدیدترین اطلاعات و تکنیک‌ها آگاه خواهید بود. علاوه‌براین، پشتیبانی دائمی از سوی تیم آموزشی امکان رفع اشکال و پاسخگویی به سؤالات را فراهم می‌کند.

قیمت‌گذاری مناسب این دوره هم یکی دیگر از نکات مثبت آن است. با قیمت ۳۹۹,۰۰۰ تومان (با تخفیف ویژه از قیمت اصلی ۵۹۹,۰۰۰ تومان)، این دوره ارزش بسیار بالایی را در ازای هزینه‌ای معقول ارائه می‌دهد.

از مزایای دیگر این دوره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توانایی کار حرفه‌ای با رنگ و ابزارهای طراحی؛

  • آموزش طراحی لوگوهای حرفه‌ای، رسمی و غیررسمی؛

  • مهارت در ایجاد آثار هنری متنوع؛

  • کسب توانایی در طراحی صفحات وب؛

  • یادگیری نحوه استفاده از آثار ایلوستریتور در ترکیب با دیگر محصولات Adobe.

در رابطه با ویژگی های ایلوستریتور در وبسایت ۲۴ وب لرن آمده است که :

یکی از نکات ویژه‌ای که در مورد انواع محصولات شرکت ادوبی مطرح می‌شود، مربوط به همین بحث ایجاد فضاهای کاری مشابه برای انواع نرم‌افزار‌هاست. در واقع این شرکت از کلید‌های مشابهی در نرم‌افزار‌های مختلف خود بهره گرفته که سبب سهولت هر چه بیشتر فرآیند یادگیری برای افراد شده است. مسیرهای یکسان و ابزارهای مشابه با عملکرد نزدیک به هم، سبب سازماندهی و هویت بخشی به نرم‌افزار‌های این شرکت گرافیکی شده است.

دوره آموزشی ایلوستریتور از 24 وب لرن یک انتخاب عالی برای کسانی است که می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تسلط کافی در این نرم‌افزار دست یابند. چه شما یک مبتدی باشید که می‌خواهید وارد دنیای طراحی گرافیک شوید، چه یک طراح با تجربه که قصد به‌روزرسانی مهارت‌های خود را دارید، این دوره می‌تواند نیازهای آموزشی شما را از هر جهت برآورده کند.

طراحی با ایلوستریتور

2.دوره جامع ایلوستریتور بیت گرف

این دوره 30 ساعته توسط ارسطو اعتمادی ارائه می شود و شامل 24 جلسه از مباحث مقدماتی تا پیشرفته است. دانشجویان با طراحی کاراکتر، ابزارهای نقاشی دیجیتال و طراحی سه‌بُعدی آشنا می شوند. این دوره پشتیبانی 24ساعته دارد و به خاطر جامع‌بودن و پشتیبانی خوب می‌توان آن را در لیست بهترین دوره آموزش ایلوستریتور قرار داد.

3.آموزش نرم‌افزار ایلوستریتور ابزار وردپرس

این دوره جامع 93 جلسه‌ای توسط محمد زندیان تدریس می‌شود. از مباحث پایه مانند آشنایی با نرم‌افزار و ایجاد پروژه شروع شده است و تا طراحی پیشرفته لوگو و کاراکتر ادامه می‌یابد. دوره شامل آموزش کامل ابزارها، پنل‌ها، کار با متن و افکت‌های مهم است. مدت‌زمان دوره 35 ساعت است و پشتیبانی از طریق تیکت ارائه می‌شود.

در رابطه با نرم افزار ایلوستریتور در وبسایت ابزار وردپرس آمده است که :

ابتدا Adobe Illustrator از سال ۱۹۸۵و قبل از انتشار فتوشاپ آغاز شد و اغلب افراد این تصور را دارند که نرم افزار فتوشاپ نیز قدیمی تر است در صورتی که اینگونه نیست. Adobe Illustrator به عنوان بهترین برنامه ویرایش گرافیک برداری در سال ۲۰۱۸ توسط مجله PC مورد بررسی قرار گرفت. یکی از رقیب های اصلی و قدیمی ایلوستریتور نرم افزار کورل دراو (CorelDRAW) است. معمولا بیشتر طراحانی که در زمینه تبلیغات فعالیت می کنند از ایلوستریتور به دلیل سازگاری بین نرم افزارهای شرکت ادوبی (Adobe) استفاده می کنند و افرادی که در زمینه کار لیزر و یا ساخت تابلو و مهرسازی فعالیت می کنند از نرم افزار کورل دراو استفاده می کنند.

4.دوره ایلوستریتور به روش سامورایی پارس تات

این دوره 5 هفته‌ای توسط علی کربلایی ارائه می‌شود. هر هفته شامل آموزش‌های تخصصی و تمرینات عملی است. دوره شامل آموزش ابزارها، طراحی سه‌بُعدی، ایجاد پترن و 100 پروژه عملی مانند طراحی لوگو، کارت ویزیت، پوستر و آیکون است. پشتیبانی از طریق کامنت، واتساپ، تلگرام و اینستاگرام انجام می‌شود.

طراحی عکس با ایلوستریتور

5.ایلوستریتور به زبان ساده اس وی گرافیک

این دوره بیش‌از 30 ساعته توسط سید وحید سید آقازاده در 15 فصل تدریس می‌شود و از مباحث پایه تا پیشرفته را پوشش می‌دهد. دوره شامل آموزش ابزارهای طراحی، رنگ‌آمیزی، تایپوگرافی، طراحی سه‌بعدی و ایزومتریک، افکت‌ها و نکات ورود به بازار کار است. هر فصل دارای تمرین‌های عملی است و پشتیبانی دائمی ارائه می‌شود. به‌سبب تمام این ویژگی‌ها می‌توان آن را بهترین دوره آموزش ایلوستریتور دانست.

6.دوره آموزشی ایلوستریتور آمانج آکادمی

این دوره شامل ویدئوهای جامع همراه با تمرینات و پروژه‌های عملی است. محتوا در سه بخش اصلی ارائه می‌شود: مقدمات و رسم؛ لایه‌ها و رنگ‌آمیزی؛ آبجکت‌ها و افکت‌ها. دوره برای مبتدیان تا افراد حرفه‌ای مناسب است و به کاربران کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را در استفاده از این نرم‌افزار تقویت کنند.

7.دوره جامع ایلوستریتور دانشجویار

این دوره پروژه‌محور شامل 111 جلسه در 20 ساعت آموزش است که مباحث مقدماتی تا پیشرفته را پوشش می‌دهد. دانشجویان از آپدیت‌های رایگان برنامه بهره‌مند می‌شوند. دوره بر پروژه‌های کاربردی تمرکز دارد و برای آماده‌سازی افراد جهت ورود به بازار کار طراحی شده است.

سخن پایانی

امیدواریم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین دوره آموزش ایلوستریتور راهنمایی کنیم. همانطور که دیدیم، گزینه‌های متنوعی برای یادگیری این نرم‌افزار قدرتمند وجود دارد. بهتر است قبل‌از تصمیم‌گیری نهایی، از دروس رایگان یا دموی دوره‌های مختلف استفاده کنید تا با سبک تدریس مدرسان آشنا شوید. با تلاش و پشتکار، شما هم می‌توانید به یک متخصص ایلوستریتور تبدیل شوید و درهای فرصت‌های شغلی جدیدی را به روی خود بگشایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.