مانیسا چیست؟ با مانیسا از چه سایت­‌هایی می‌توان خرید کرد؟

رپرتاژ آگهی: در اینجاست که وب‌سایت مانیسا و اهمیت آن خودش را نشان می‌دهد. با استفاده از این وب‌سایت شما می‌توانید وام دریافت کنید و به سراغ خرید محصولات موردعلاقه‌تان بروید. تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با این وب‌سایت بیشتر آشنا شوید و مراحل دریافت وام از آن را بدانید و بفهمید که با وام مانیسا از چه وب‌سایت­هایی می‌توانید خرید کنید.

آشنایی با مانیسا و مزایای دریافت وام از آن

مانیسا یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه مالی اعتماد است. با استفاده از این وب‌سایت این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان وام دریافت کنید. درواقع مانیسا یک پلتفرم تأمین مالی خرد است. این وب‌سایت از سال ۱۴۰۱ شروع به فعالیت کرده است.

دریافت وام از مانیسا در مقایسه با شیوه‌های قدیمی دریافت وام مزایایی دارد که در خط‌های بعدی مقاله به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

1. دیگر نیازی به ضامن ندارید و لازم نیست تا بین آشنایان و دوستانتان بگردید و از آن‌ها خواهش کنید که بیایند و ضامن شما شوند. تنها کافی است که چک صیادی بنفش داشته باشید.

2. بدون آن‌که بخواهید به‌صورت حضوری برای دریافت وام اقدام کنید، می‌توانید از مانیسا وام دریافت کنید. تنها کافی است که مراحل دریافت آن را به‌صورت اینترنتی طی کنید.

3. مراحل دریافت وام از بانک‌ها طولانی‌مدت است و شاید چند هفته‌ای را باید دوندگی کنید تا بتوانید وام خود را دریافت کنید. اما از طریق مانیسا می‌توانید در کمترین زمان ممکن تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان وام دریافت کنید.

4. اگر در هنگام طی کردن مراحل دریافت وام به مشکلی برخوردید، می‌توانید از پشتیبانی این وب‌سایت استفاده کنید.

5. شما می‌توانید شرایط پرداخت اقساط خود را مشخص کنید. درهنگام دریافت وام می­توانید بین گزینه ­های اقساط ۱۲ ماه یا ۱۸ ماهه یکی را انتخاب کنید.

6. برخلاف شیوه‌های رایج پرداخت اقساطی، با دریافت وام از مانیسا نیاز به پیش پرداخت ندارید. با استفاده از این وام، بدون پرداخت هیچ‌گونه پولی، می­توانید محصول موردنیاز خود را از وب‌سایت­های مختلف خریداری کنید.

شرایط و مراحل دریافت وام از مانیسا

برای دریافت وام از وب‌سایت مانیسا در ابتدا لازم است شرایط اولیه دریافت وام را داشته باشید. این شرایط شامل موارد زیر می‌شود:

  • دریافت چک صیادی بنفش

  • افتتاح حساب در بانک مهر ایران

  • داشتن شماره تلفن همراه به نام خود

  • داشتن محل سکونت برای وارد کردن کد پستی

بعد از این‌که این شرایط اولیه را مهیا کردید، باید به وب‌سایت مانیسا به نشانی "moneysa" وارد شوید و مراحل زیر را دنبال کنید:

1. بر روی گزینه «ورود/عضویت» کلیک کنید.

2. شماره موبایل خودتان را وارد کنید. کد فعال‌سازی که برایتان ارسال می‌شود را وارد وب‌سایت کنید.

3. برای فعال کردن حسابتان باید بر روی گزینه «احراز هویت» کلیک کنید و سپس کد ملی و تاریخ تولدتان را وارد کنید.

4. بانک مهر را انتخاب کنید و بر روی گزینه «درخواست اعتبار» کلیک کنید.

5. در این مرحله می‌توانید میزان مبلغ وام موردنظرتان را تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان تعیین کنید و بین دو گزینه ۱۲ و ۱۸ ماهه، مدت زمان اقساط­تان را انتخاب کنید.

6. سپس باید کد ۵ رقمی که به شماره تلفن همراه شما ارسال می‌شود را وارد وبسایت کنید تا اعتبارسنجی بانک آغاز می‌شود و بانک مرکزی سوابق اعتباری شما را چک کند.

7. اگر مرحله قبل را با موفقیت بگذرانید، د راین مرحله باید کدپستی خود را وارد کنید.

8. در مرحله جدید لازم است که بخش خالی چک صیادی بنفشی که قبلاً تهیه کرده‌اید را مطابق اطلاعات روی وب‌سایت پر کنید.

9. سپس باید چک صیادی خود را در سامانه صیاد ثبت کنید.

10. در مرحله بعد باید تصویر چک صیادی را در سایت بارگذاری کنید و شناسه آن را وارد کنید.

11. در مرحله آخر کیف پول شما شارژ می‌شود. با استفاده از این کیف پول می‌توانید در هنگام خرید از درگاه بانک مهر ایران استفاده کنید و هزینه محصولات موردنیاز خود را بپردازید.

تا اینجای مقاله درباره مانیسا و نحوه دریافت وام از آن گفتیم. در ادامه دو وب‌سایت را به شما معرفی می‌کنیم که از طریق آن می‌توانید محصولات مورد نیازتان را با وام مانیسا خریداری کنید.

سفر اقساطی با وام مانیسا

اگر خیلی وقت است که هوس سفر کردن به دلتان افتاده؛ اما پول کافی برای آن را ندارید، می‌توانید بعد از دریافت وام از مانیسا به وب‌سایتی به نام سفرمارکت مراجعه کنید و از طریق آن بلیت هواپیما، هتل، تور گردشگری، ویلا و اقامتگاه موردعلاقه‌تان خریداری کنید.

سفرمارکت یک پلتفرم برای خرید انواع اقلام سفر است. این وب‌سایت با کمک موتور جستجوی هوشمندی که دارد در میان چند ده وب‌سایت فروش محصولات سفر می‌گردد و نتایج جستجو را در قالب یک لیست در یک صفحه به شما نمایش می‌دهد و شما را بی‌نیاز از سر زدن به تک‌تک وب‌سایت‌های فروش محصولات سفر می‌کند.

C:\Users\meysam\Desktop\safarmarket.jpg

با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانید برخی از محصولات سفرشان را که بر روی آن گزینه «پرداخت اعتباری» فعال شده است را با استفاده از وام مانیسا خریداری کنید.

خرید لوازم الکترونیک و خانگی با وام مانیسا

یکی دیگر از وب‌سایت‌هایی که می‌توانید با استفاده از وام مانیسا محصولات عرضه شده در آن را خریداری کنید، وب‌سایت کالامارکت است. در این وب‌سایت انواعی از محصولات الکترونیک، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و طلای گرمی به فروش می‌رسد.

C:\Users\meysam\Desktop\kalamarket.jpg

با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانید به‌صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن انواعی از برندهای مطرح گوشی، لپ‌تاپ، تلویزیون، لوازم صوتی و خانگی را مشاهده کنید و با استفاده از وام مانیسا هزینه آن را بپردازید و محصول موردنظرتان را تا ۷ روز بعد درب خانه تحویل بگیرید.

جمع‌بندی

اگر پول کافی برای پرداخت محصول مورد نیازتان را ندارید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت مانیسا با داشتن چک صیادی بنفش تا ۱۵۰ میلیون تومان وام دریافت کنید. دوتا از بهترین وب‌سایت‌هایی که می‌توانید با وام مانیسا از آن‌ها خریداری کنید، سفرمارکت و کالامارکت است. سفرمارکت پلتفرم آنلاین برای خرید انواعی از محصولات سفر نظیر بلیت هواپیما، تور گردشگری، هتل، ویلا و اقامتگاه است و در کالامارکت می‌توانید انواعی از لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم صوتی تصویری و طلای گرمی را خریداری کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.