پیش بینی: قیمت بیت کوین به یک میلیون دلار خواهید رسید!

رپرتاژ آگهی: عمده دلیل افزایش قیمت بیت کوین رویداد هاوینگ است که هر چهار سال یکبار اتفاق می افتد. کاهش تدریجی مقدار عرضه بیت کوین بعد از هر هاوینگ و از طرفی افزایش میزان تقاضا برای این رمزارز منجر به افزایش قیمت آن می شود. با نگاهی به رویداد سالهای گذشته درمیابیم که این روند با نوسانات کمی (به علت هیجانات و احساسات بازار) به طور منظم و مداوم رخ داده از اینرو پیش بینی روند رو به رشد نرخ بیت کوین در سالهای آینده خیلی دور از ذهن نخواهد بود.

طبق نظر بسیاری از کارشناسان قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۴ به بیش از ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید. بر اساس گفته های آنان می توان دریافت که ارزش BTC در سالهای بعد هم رشد فزاینده ای خواهد داشت. در اینجا دیدگاه های تعدادی از صاحب نظران این حوزه را برای شما می آوریم و در ادامه به پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۳۳ می پردازیم.

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال‌های آینده

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال های آینده

Bernstein

تحلیل گران برنشتاین تاکید کرده اند که بیت کوین در حال حاضر در یک چرخه صعودی قرار دارد. این تحلیل گران همچنین انتظار دارند ETF های بیت کوین تا سال 2033 حدود 15% از عرضه این طلای دیجیتال در گردش را تشکیل دهند. به عقیده گوتام چوگانی و ماهیکا ساپرا از صاحب نظران حوزه بیت کوین نرخ این رمز ارز تا پایان سال 2029 به 500,000 دلار و تا سال 2033 به یک میلیون دلار می رسد.

Binance

بایننس به عنوان یکی از معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال جهان با دیدگاه محافظه کارانه ای معتقد است قیمت BTC در 2024 به حدود 76,000 دلار می رسد. کامل این مقاله را در این لینک ببینید.

Cryptonewsz

طبق نظرات تحلیل گران این سایت قیمت BTC تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۹۸۳,۸۲ دلار می رسد.

Coinpriceforcast

     کارشناسان این سایت با دیدگاهی متفاوت پیش بینی افزایش قیمت بیت کوین

    در انتهای ۲۰۲۴ تا حدود ۷۶۰,۱۵۰ دلار را دارند.

Cathie wood

     کتی وود مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری آرک اینوست تحلیل هایی راجع به نرخ ارزهای دیجیتال در سال های پیش رو ارائه داده و معتقد است قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۳۰ به بیش از یک میلیون دلار برسد. تعداد دیگری از نظریه پردازان مانند مایکل سیلور مدیر اجرایی مایکرو استراتژی و از طرفداران بیت کوین و رائول پال مدیر ارشد سابق گلدمن ساکس نیز پیش بینی قیمتی یک میلیون دلار تا ۲۰۳۰ را برای بیت کوین دارند.

یکی از نظرات مهم در خصوص پیش بینی افزایش قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۳۰ را سایت معتبر crypto.news  ارائه داده که در اینجا برای شما می آوریم

پیش بینی برنشتاین یک شرکت بزرگ مدیریت دارایی با بیش از ۷۵۰ میلیارد دلار دارایی، برای سال ۲۰۲۵ نرخ بیت کوین در بازه قیمتی ۱۵۰,۰۰۰ تا ۲۰۰,۰۰۰ دلار قرار خواهد گرفت. به گفته این تحلیل گران بازار جهانی ETF بیت کوین تا سال ۲۰۲۵ می تواند ۷% از عرضه بیت کوین در گردش را به خود اختصاص دهد.

با آموزش ارز دیجیتال، به درآمد دلاری برسید

آموزش ارز دیجیتال در تهران

حوزه ارز دیجیتال یک حوزه نوپا است که افراد زیادی در آن به سودهای کلان رسیده اند. شما نیز می‌توانید جزو این افراد باشید به شرطی که به صورت صحیح آموزش ببینید و کسب تجربه کنید. آموزشگاه پارسیان بورس با برگزاری دوره آموزش ترید در تهران به شما کمک می‌کند تا در حوزه ارز دیجیتال پیشرفت کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

شما با شرکت در این دوره از تجربیات برترین اساتید کشور استفاده کرده و در انتها مدرک بین المللی نیز دریافت خواهید کرد. همچنین این دوره پشتیبانی دائمی هم دارد و در نتیجه شما می‌توانید بعد از پایان کلاس هم سوالات خودتان را با آموزشگاه مطرح کنید.

جمع بندی

در این خبر در خصوص پیش بینی قیمت بیت کوین در سال‌های آینده توضیحاتی را ارائه کردیم که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد. به طور کلی ممکن است در سال ۲۰۳۳ قیمت بیت کوین به یک میلیون دلار برسد که عدد بسیار قابل توجهی است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.