معرفی بهترین لولا کابینت

رپرتاژ آگهی: همچنین زمانی که بخواهید دکوراسیون آشپزخانه خود را تغییر دهید؛ علاوه بر ایجاد تغییرات در مدل و رنگ کابینت، باید ریل، پیچ، لولا، دستگیره و... آن را نیز عوض کنید تا بتوانید تغییرات اساسی را ایجاد نمایید. لوازم جانبی کابینت هر کدام توسط شرکت‌ها و برندهای معتبر مخصوص به خود ساخته می‌شوند که استفاده از آنها مزیت‌های فراوانی را به دنبال دارد. ما در این مطلب می‌خواهیم در مورد بهترین برند لولا کابینت و معرفی برندهای خوشنام در زمینه تولید لولا بپردازیم و نکات خوبی را در اختیارتان قرار دهیم. اگر شما نیز به کسب اطلاعات مفید در این زمینه علاقه دارید، لطفاً تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

لولا کابینت چیست؟

لولا قطعه‌ای فلزی و کوچک بوده که در اغلب موارد به شکل دو تکه یا تاشو است. این وسیله سبب متصل شدن درب به کابینت می‌شود. معمولا لولا کابینت آشپزخانه به وسیله دو عدد میخ یا پیچ به کابینت وصل می‌شوند. یکی از این پیچ‌ها در داخل کابینت و روی دیواره داخلی و پیچ دیگر نیز روی درب کابینت متصل خواهد شد. اگرچه این محصول دید چندانی ندارد، اما استحکام و کیفیت بالای آن در افزایش طول عمر کابینت شما بسیار موثر است.

بهتر است برای نصب لولا کابینت از تکنسین‌های ماهر در این زمینه کمک بگیرید تا لولا را به درستی در جای خود قرار دهند و در نهایت، درب کابینت به خوبی باز و بسته شود. در ضمن در صورت دلخواه می‌توانید از لولاهای تزیینی کابینت به جای لولا مخفی استفاده کرده تا زیبایی آنها قابل مشاهده باشد. شرکت‌های به نام زیادی در زمینه تولید لولا کابینت فعالیت می‌کنند که در ادامه به بررسی تک تک آنها می‌پردازیم.

انواع لولا کابینت

لولا‌های کابینت انواع بسیار متفاوتی دارند که هر کدام کارایی خاص و ویژگی‌های منحصر به فردی را دارا هستند. ما در این قسمت به معرفی برخی از آنها می‌پردازیم که شامل موارد زیر هستند:

-لولا محوری: این مدل لولا‌ها معمولاً در اکثر سیستم‌های نصب کابینت مورد استفاده واقع می‌شوند و باید در درب بالا، پایین و قاب کابینت خود آنها را نصب نمایید. ضمناً برای درهای داخلی که نمی‌خواهید لولا روی آن مشخص باشد، لولا محوری بهترین گزینه است.

-لولا قابلمه‌ای: لویا قابلمه‌ای دو برگ داشته که یک برگ آن به پشت در وصل شده و برگ دوم به دور چهارچوب کابینت یا داخل آن متصل می‌شود. این لولا بیشتر برای کابینت‌های سنگین وزن مورد استفاده واقع می‌شود و هنگامی که درب کابینت را می‌بندید، نقطه محوری لولا از بیرون قابل مشاهده است؛ بنابراین سعی کنید یک پوشش تکمیلی برای پنهان کردن آن در نظر داشته باشید.

-لولا تسمه‌ای: این نوع لولاها در سطح بیرونی کابینت نصب شده و می‌توانند بسیار کوتاه یا بلند باشند و یا اندازه‌ای متناسب با وزن و طول درهای شما داشته باشند. لولا تسمه‌ای ظاهر براقی داشته و در طیف گسترده‌ای تولید می‌شود.

-لولا استوانه‌ای: این مدل لولاها معمولاً پنهان بوده و برای جعبه‌های چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ زیرا به درب کمک کرده تا بدون تغییر بالا و پایین رود، بدون اینکه لولای آن دیده شود.

-لولا نیمه پوششی: اگر کابینت‌های شما جزو کابینت‌های نیمه پوششی است، بنابراین باید لولای نیمه پوششی برای آن تهیه کنید. این مدل کابینت‌ها دو درب دارند که در وسط به هم می‌رسند و یک پارتیشن کوچک مشترک دارند. لولاهای نیمه پوششی به داخل درها وصل شده و باعث می‌شوند که آنها بدون برخورد به یکدیگر باز شوند. این لولاها به پارتیشن مشترک بین دو در وصل می‌شوند و ضمناً اندازه لولا باید کوچک باشد تا هر دویشان روی پارتیشن قرار بگیرد.

لولا کابینت تاپ یراق

-لولای اینست: این نوع لولاها دارای یک طرف منفرد بوده که به چهارچوب در متصل می‌شود و قسمت پهن‌تر آن به داخل درب وصل خواهد شد؛ به همین دلیل بهتر است از مدل لولای اینستی که دارای قطعه زینتی هستند، جهت افزایش زیبایی ظاهری کار بهره بگیرید.

-لولای آفست: اگر درب‌های کابینت شما تا حدودی از چهارچوب کابینت بیرون زدند، به این نوع لولا احتیاج دارید. به دلیل اینکه دو طرف لولای آفست در یک راستا قرار نمی‌گیرد، به در کمک خواهد کرد تا از چهارچوب بیرون بزند. این لولا به خارج قاب و درب کابینت وصل شده و باعث می‌شود به محتویات آن دسترسی آسان‌تری داشته باشید.

-لولای بدون قاب: نصب این لولاها آسان‌تر از سایرین می‌باشد؛ زیرا احتیاجی نیست که برای آنها سوراخ ایجاد کنید. لولای بدون قاب داخل قاب کابینت یا درب نصب شده و فضای کافی برای چرخاندن به سمت بیرون را ایجاد می‌نماید، بدون اینکه ضربه‌ای به چهارچوب وارد کنند. سعی کنید قبل از نصب این لولا آنها را تراز کنید تا با درهای کابینت شما متناسب باشند و راحت‌تر باز و بسته شوند.

-لولا مخفی: این لولا‌ها برای انواع کابینت‌ها قابل استفاده هستند و به فضای کمتری در داخل درب یا چهارچوب احتیاج دارند. اندازه لولا مخفی نسبتا کوچک بوده و مزیت بزرگ آن این است که در ظاهر کار پنهان بوده و از بیرون کابینت، در دید قرار ندارند. از آنجایی که لولا مخفی به داخل قاب کابینت یا در وصل شده؛ از این طریق این حس را به فرد انتقال می‌دهد که درها روی صفحه کابینت شناورند.

معرفی بهترین برند لولا کابینت

  • بلوم: این شرکت در سال ۱۹۵۲ تاسیس شده است و با هدف افزایش راحتی افراد، در زمینه تولید انواع و اقسام یراق آلات کابینت از جمله ریل، لولا، جک، کشو و... فعالیت می‌کند. طبق آمارهای به دست آمده تولیدات شرکت بلوم، جزو بهترین و موفق‌ترین تجهیزات مربوط به کابینت در دنیا بوده و علاوه بر کیفیت بالای محصول، به خاطر ایجاد خلاقیت در تولیداتش بسیار خوشنام است. طبیعی است اگر به دلیل مزیت‌های زیادی که محصولات شرکت بلوم دارد، قیمت محصولاتش بالا باشد. متاسفانه در کشور ما به دلیل مشکلات سیاسی و تحریمات اقتصادی، استفاده از کالاهای شرکت بلوم بسیار پایین آمده است.

  • ملونی: شرکت ملونی از سال ۱۳۹۴ در حال فعالیت بوده و یکی از برترین شرکت‌های ایرانی در زمینه ساخت لولا و یراق آلات کابینت است. محصولات شرکت ملونی بسیار متنوع و گوناگون هستند؛ بنابراین طبیعتاً قیمت آنها نسبت به سایر کالاها بیشتر است. این شرکت برای کسانی که به طراحی‌های خاص و لوکس علاقه دارند، محصولات شیکی را تولید می‌کند.

  • فانتونی: شرکت فانتونی که متعلق به کشور ایتالیا می‌باشد، یکی از برندهای پیشرو در زمینه تولید یراق آلات کابینت است. این شرکت را بیشتر به دلیل تنوع بالای محصولات و کیفیت‌های عالی آن می‌شناسند. شرکت‌های ایرانی تجهیزات مورد نیاز خود را برای صنایع چوب و کابینت سازی مانند جک، لولا، دستگیره، ریل، کشو، اکسسوری و... را از طریق شرکت فانتونی به کشور وارد کرده و از محصولات مرغوب آن استفاده می‌کنند.

  • چیام: شرکت این برند در کشور ایتالیا در حال فعالیت می‌باشد و محصولات متنوعی از جمله لولا چیام و سایر یراق آلات مربوط به کابینت را با عالی‌ترین کیفیت ممکن تولید می‌نماید.

  • کینگ اسلاید: این برند متعلق به کشور تایوان است که اغلب در زمینه تولید ریل کشو و کابینت فعالیت می‌کند و تاکنون توانسته است ریل مخفی، ریل ساچمه‌ای و ریل‌های مگنت را با قیمت مناسب و کیفیتی عالی روانه بازار مصرف کند. لولا کینگ اسلاید جزو یراق آلات کابینت تولیدی این شرکت است که در بین محصولات شبیه خود از نظر ساختار و کیفیت، حرفی برای گفتن دارد. تاپ یراق نماینده رسمی تولیدات کینگ اسلاید در کشور ایران می‌باشد.

خرید لولا کابینت تاپ یراق

قیمت و خرید لولا کابینت

قیمت  لولا کابینت به عوامل متعددی همچون برند تولید کننده، لولا، جنس آن، کیفیت و همینطور میزان عرضه و تقاضا در بازار فروش بستگی دارد. اما از آنجایی که در کشور ما با نوسانات همیشگی نرخ ارز و تغییر قیمت‌ها مواجه هستیم این مسئله را نیز در قیمت انواع لولاها شاهدیم؛ بنابراین نمی‌توان برای این کالا قیمت دقیقی را معین کرد. پس هنگام خرید باید تمامی این موارد را در نظر داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی تاپ یراق به آدرس topyaragh یک فروشگاه معتبر و مجاز یراق آلات می باشد که برای خرید لولا و انواع یراق آلات و اکسسوری کابینت می توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه و مشاهده و بررسی محصولات و همچنین مشاوره با متخصصان تاپ یراق، محصولات مورد نظر خود را تهیه نمایید.

سخن پایانی

لولا یکی از مهم‌ترین یراق آلات در صنایع مختلف است که باعث می‌شود درب به بدنه متصل شود. این محصول پر استفاده باعث شده است که باز و بسته کردن درب پنجره، کمد و کابینت به آسانی میسر بوده و اگر از نوع با کیفیت و برندهای مشهور استفاده کنید؛ دیگر نگران زنگ زدگی، شکستگی و یا سر و صدای آن نخواهید بود.

برای خرید لولا کابینت باید به جنس، مدل و کیفیت لولا توجه داشته باشید و فقط قیمت را مد نظر قرار ندهید؛ چرا که لولا کابینت ، پر استفاده ترین بخش کابینت می باشد و اگر کیفیت آن مناسب نباشد بعد از مدت کمی باید جهت تعویض آن اقدام کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.