استخر خصوصی ویلا فقط 200 هزار تومان!

رپرتاژ آگهی: تابستان که می‌رسد بازار استخر، شیرجه و شنا رونق می‌گیرد و خیلی‌ها برای استخر رفتن سر و دست می‌شکنند. حالا دیگر استخرهای عمومی تنها انتخاب برای علاقه‌مندان به شنا و آب بازی، نیست.

با رونق گرفتن اجاره روزانه ویلا، امکان اجاره ویلا استخردار و آب بازی و هیجان شیرجه دراستخر خصوصی برای همه فراهم شده. حالا با وجود انواع و اقسام ویلاهای استخردار، خانواده‌ها و جمع‌های دوستانه می‌توانند برای سپری کردن یک روز شاد و خنک یک ویلای استخردار را از طریق سامانه‌های رزرو آنلاین، انتخاب و رزرو کنند و دسته جمعی از این فضای خصوصی لذت ببرند.

ویلاهای استخردار در شمال و اطراف تهران مثل کردان، شهریار، دماوند و دیگر مناطق ییلاقی اطراف تهران فرصت‌های جذابی برای ثبت خاطره دورهمی و سفر در یک فضای خصوصی با وجود استخر هستند.

البته ویلای استخردار محدود به ویلاهای استخردار روباز و آفتابی نمی‌شود؛ بلکه ویلاهای استخردار سرپوشیده، آب گرم و آب سرد هم جزو انتخاب‌های علاقه‌مندان هستند.

سامانه رزرو آنلاین جاجیگا یکی از سایت‌های فعال و پر مخاطب در زمینه رزرو اقامتگاه در سراسر کشور است که به صورت تخصصی در زمینه اجاره ویلا در شمال و اطراف تهران گزینه‌های متنوعی را به مشتریانش معرفی می‌کند.

ویلا با استخر روباز یا استخر آب گرم

این سایت اخیرا برای رضایت و راحتی بیشتر کاربران سایت در بخش انتخاب ویلای استخردار، امکان انتخاب استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر آب گرم و استخر آب سرد را فراهم کرده. با توجه به رسیدن به فصل تابستان، اکثر افراد به دنبال اجاره ویلا با استخر روباز هستند تا تنی به آب بزنند.

ویلا با استخر روباز:
 https://www.jajiga.com/s?tags[0]=%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1%20%D8%B1%D9%88%D8%A8%D8%A7%D8%B2

البته در طول سال معمولا ویلا با استخر آب گرم ترجیح داده میشود. لازم به ذکر است دمای آب در این حالت 28 تا 32 درجه سانتیگراد می باشد. کاربران سایت پس از انتخاب فیلتر استخردار می‌توانند از بین چهار گزینه بالا مورد دلخواهشان را انتخاب کنند. با انتخاب هر مورد تمام اقامتگاه‌هایی که در این فیلد قرار دارند به کاربر معرفی می‌شوند.

نکته جالب اینکه با بالارفتن هزینه ورودی استخرهای عمومی، رزرو روزانه ویلای استخردار به صورت چندنفره یک فرصت مقرون به صرفه برای دسترسی به استخر آن هم به صورت خصوصی و در ویلا به مدت یک روز همراه با سایر امکانات ویلا است.

به این ترتیب که حدود قیمت رزرو یک روز ویلای استخردار برای شش نفر از حدود یک میلیون و 200 هزار تومان است که دنگ هر نفر 200 هزار تومان برآورد می‌شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.