چگونه وام ۲۰۰ میلیونی خرید کالا بگیریم؟

رپرتاژ آگهی: اگر شما هم تصمیم گرفتید گوشی موبایل یا لپ‌تاپ خود را نو کنید، با خرید وسایل خانه، تغییری در دکوراسیون خود ایجاد کنید یا برای روز زن، هدیه گران‌قیمتی مثل زیورآلات برای مادرتان بخرید، می‌توانید روش خرید قسطی کالا را انتخاب کنید. دیجی‌شهر یک فروشگاه آنلاین خرید اقساطی است که ‌می‌توانید برای خرید انواع کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، طلا و زیورآلات، موتورسیکلت و … تا سقف ۲۰۰میلیون تومان اعتبار دریافت کنید. در شرایطی که انتخاب فروشگاه آنلاین برای خرید اقساطی می‌تواند کار سخت و گاهی پیچیده باشددیجی‌شهر با مزایایی که دارد می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای دریافت وام کالا باشد. 

مزایای خرید اقساطی از دیجی‌شهر

خرید قسطی کالا تا سقف ۲۰۰میلیون تومان

یک از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود تا فروشگاه دیجی‌شهر را برای خرید اقساطی انتخاب کنید، دریافت اعتبار خرید کالا تا سقف ۲۰۰میلیون تومان است. این میزان اعتبار معمولاً بر اساس عواملی مانند درآمد متقاضی، رتبه اعتباری، نوع ضمانت و سایر عوامل تعیین می‌شود. 

بیشتر از ۲۰هزار کالا در دسته‌بندی‌های پرطرفدار

پرطرفدارترین گوشی‌های آیفون و آخرین مدل زیورآلات برای خانم‌ها تا انواع موتورسیکلت‌های وارداتی و لوازم خانگی را می‌توانید از فروشگاه دیجی‌شهر تهیه کنید. علاوه بر این، کالای دیجیتال، ابزار و تجهیزات صنعتی، ورزش و سفر، زیبایی و مراقبت و مد و پوشاک، از دیگر دسته‌بندی‌های این فروشگاه برای خرید اقساطی هستند. کالاهای دیجی‌شهر از شرکت‌های باسابقه و معتبر تامین می‌شوند و تضمین‌ سلامت و کیفیت دارند.

قسطی خرید کن، حتی بدون ضامن!

یکی از مزیت‌هایی که چرا باید فروشگاه آنلاین دیجی‌شهر را برای خرید لوازم دیجیتال و جهیزیه انتخاب کنید، این است که شما تا سقف ۱۲۰میلیون تومان به ضامن نیازی ندارید. شما با ارائه مدارک و حتی با یک برگ چک هم می‌توانید گوشی و لپ‌تاپ مورد علاقه یا لوازم برقی آشپزخانه ضروری خود را تهیه کنید. 

خرید قسطی کالا با انواع ضمانت‌

کمتر فروشگاه خرید اقساطی را می‌توان پیدا کرد که شرایط مختلفی برای ضمانت وام خرید کالا داشته باشد. برای خرید از فروشگاه دیجی‌شهر بسته به مبلغ وام درخواستی و رتبه اعتباری‌تان می‌توانید یک یا دو برگ چک، چک ضامن یا گواهی کسر از حقوق ارائه دهید. 

خرید قسطی کالا بدون نیاز به پیش‌پرداخت

بزرگترین تفاوت بین بانک‌ها با فروشگاه‌های خرید اقساطی در این است که شما بدون هیچ سرمایه اولیه یا همان پیش‌پرداخت، امکان دریافت وام بدون پیش پرداخت را دارید؛ اما در نظر داشته باشید درصدی از اعتبار خرید کالا که به کیف پول شما در فروشگاه واریز می‌شود، به‌عنوان مابه‌التفاوت خرید قسطی و نقدی از مبلغ نهایی کسر خواهد شد.

خرید قسطی با اقساط طولانی

امتیازی که خرید قسطی دارد، مدت زمان طولانی آن برای بازپرداخت اقساط است. با خرید از فروشگاه دیجی‌شهر می‌توانید اقساط خود را تا مدت ۶۰ ماه بازپرداخت کنید.

نحوه خرید اقساطی از فروشگاه دیجی‌شهر

برای خرید اقساطی راحت و بی‌دردسر از فروشگاه، کافی است طبق این ۵ مرحله پیش بروید:

۱.ثبت‌نام: در سایت دیجی‌شهر ثبت‌نام کنید و اطلاعات شخصی و شغلی خود را ثبت کنید. 

۲.اعتبارسنجی: با توجه به اعتبارسنجی که انجام می‌دهید، میزان اعتبار و زمان بازپرداخت اقساط را انتخاب کنید.

۳.تکمیل مدارک: مدارک هویتی، سکونتی و شغلی خود را بارگذاری کنید و وارد مرحله انتخاب شعبه‌ بانک شوید. 

۴.تایید مدارک: پس از تایید مدارک، تیم پشتیبانی برای تحویل مدارک با شما تماس می‌گیرد. 

۵.شارژ کیف پول و خرید: در صورت تایید بانک، کیف پول شما در فروشگاه دیجی‌شهر شارژ می‌شود. 

چرا از دیجی‌شهر خرید کنیم؟

فروشگاه آنلاین دیجی‌شهر با تامین طیف وسیعی از محصولات از برندهای مختلف به افراد کمک می‌کند تا با شرایط خرید اقساطی بتوانند سریع‌تر کالاهای دلخواه خود را خریداری کنند. در دیجی‌شهر انواع مختلفی از کالاها (موتورسیکلت، مبلمان، فرش، موبایل، دوربین، ساعت هوشمند، کنسول بازی و…) برای خرید قسطی با دریافت وام آنلاین وجود دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.