سه محصول گارنیر برای داشتن پوستی صاف و بی نقص

رپرتاژ آگهی:  میسلار واتر، ژل شستشو و سرم ویتامین سی گارنیر، سه محصول مراقبت از پوست هستند که باید پایه و اساس روتین پوستی شما قرار بگیرند. در ادامه به معرفی و بررسی این سه محصول معروف گارنیر می پردازیم تا شما به راحتی نوع مناسب آن را انتخاب و خریداری کنید.

سرم ویتامین سی گارنیر

محصولی بسیار موثر و باکیفیت است که روشن کننده، ضد لک قوی و تقویت کننده بافت سلولی پوست می باشد. این سرم که حاوی کنسانتره ویتامین سی به میزان 30 برابر بیشتر می باشد، منجر به محو کردن سریع جای جوش، لک و نقاط تیره پوست در مدت زمان بسیار کوتاهی می شود. علاوه بر این به دلیل فرمول سبک و جذب بالایی که این محصول دارد، تراکم، اندازه و رنگ لکه ها و نقاط تیره پوست را کاهش می دهد. در نهایت عصاره لیمو داخل ترکیبات سرم ویتامین C، شفافیت پوست را به طور شگفت انگیزی افزایش می دهد. از این سرم برای انواع پوست ها، حتی پوست های حساس نیز استفاده می شود.

فواید سرم ویتامین سی گارنیر

·     روشن کننده پوست

·     درخشان کننده و شفاف کننده

·     کاهش لک و تیرگی های پوست

·     از بین بردن جای جوش و آکنه

·     فاقد عناصر حیوانی

·     مناسب برای انواع مختلف پوست

·     فرمولاسیون سبک با جذب سریع

·     فاقد چربی و روغن

·     دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی

نحوه استفاده از سرم ویتامین سی گارنیر

برای تاثیر بهتر این سرم، 2 بار در روز مقدار مناسبی از آن را روی پوست تمیز، به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شود. سرم ویتامین سی نیازی به آبکشی بعد از استفاده ندارد.

میسلار واتر گارنیر

میسلار واتر گارنیر، پاک کننده صورت بسیار قوی و موثر است؛ به گونه ای که تمام آلودگی ها و چربی های اضافه را بدون آسیب زدن به پوست از بین می برد. با میسلار واتر می توان به راحتی مواد آرایشی و سایر آلودگی ها را بدون نیاز به آبکشی از روی پوست صورت پاک کرد و تا حدودی پوست را آبرسانی یا رطوبت رسانی کرد. انواع مختلفی از میسلار واترهای گارنیر نیز تولید شده اند، که همه آنها از فرمولاسیون سبک و ایمن بهره برده و فاقد هرگونه الکل، پارابن و عناصر حیوانی هستند.

انواع میسلار واتر گارنیر

برند گارنیر طیف وسیعی از میسلار واترها را تولید کرده است تا نیازهای مختلف افراد با انواع مختلف پوست را برآورده کند. هریک از میسلار واترهای این برند، برای نوعی از پوست مناسب هستند:

·     میسلار واتر صورتی: میسلار واتر گارنیر صورتی برای پوست های خشک و حساس تولید شده است. چرا که محصولی ضد التهاب و آلرژی است و پوست را تسکین می دهد.

·     میسلار واتر دو فاز: میسلار واتر گارنیر دو فاز نیز برای پوست های بسیار حساس مناسب است. این محصول به دلیل داشتن روغن آرگان، پوست را به خوبی آبرسانی و مرطوب کرده و از خشکی بیش از حد پوست جلوگیری می کند.

·     میسلار واتر سبز: میسلار واتر در سبز گارنیر برای انواع پوست مختلط تا چرب کاربرد دارد. زیرا به دلیل ترکیباتی که دارد، به کنترل چربی پوست می پردازد و به بستن منافذ باز پوست نیز کمک می کند.

·     میسلار واتر آبی: میسلار واتر در آبی گارنیر مناسب برای انواع پوست است. از این نوع می توانید برای پوست چرب، معمولی و... استفاده کنید.

مزایای استفاده از میسلار واتر گارنیر

·     پاک کننده عمیق پوست

·     از بین بردن آلودگی ها و چربی های اضافی

·     تسکین دهنده پوست

·     ضد آلرژی و حساسیت

·     کمک به حفظ رطوبت پوست

·     فاقد هرگونه رایحه، الکل و پارابن

·     فاقد عناصر حیوانی

·     بدون نیاز به شست و شوی پوست

·     کمک به کنترل چربی و جلوگیری از جوش زدن

نحوه استفاده از میسلار واتر گارنیر

مقدار مناسبی از آن را روی پد یا پنبه بریزید. سپس بدون اینکه فشار زیادی وارد کنید یا بکشید، با ضربه زدن آرایش خود را عمیقا پاک کنید.

ژل شستشوی گارنیر

استفاده از ژل شستشوی گارنیر بعد از میسلار واتر در روتین پوستی بسیار اهمیت دارد. زیرا استفاده از آن پاکسازی شما را عمیق تر می کند و پوستتان فاقد از هرگونه آلودگی می شود. باید نوع مناسب آن را با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

انواع ژل شستشوی گارنیر

انواع مختلفی از ژل های شستشوی گارنیر وجود دارد که عبارتند از:

ژل شستشوی صورت گارنیر ویتامین سی

 ژل شستشوی ویتامین سی گارنیر مناسب برای پوست های خشک و کدر است. ویتامین سی در این ژل، همانند آنتی اکسیدان عمل می کند و منجر به کمرنگ شدن و محو شدن لکه های پوستی می شود. علاوه بر این به دلیل از بین بردن تمام آلودگی ها، اثرات مخرب محیط و رادیکال های آزاد سطح پوست را خنثی می کند. همچنین در از بین بردن جوش و آکنه نیز بسیار موثر است. با این ژل علاوه بر شستشو و پاکسازی، پوست خود را تغذیه می کنید.

ژل شستشوی صورت گارنیر گل رز

اگر پوست خشک و حساسی دارید، ژل شستشوی صورت گل رز مناسب برای شماست. این ژل حاوی ترکیبات گیاهی می باشد و آلودگی ها را کاملا از سطح پوست پاک می کند. این ژل بدون پارابن، الکل و هرگونه مواد مضر است؛ به همین دلیل محصولی ضد حساسیت و آلرژی محسوب می شود. گلاب نیز در این محصول، احساس آرامش و راحتی در پوست ایجاد می کند.

ژل شستشو صورت زغال گارنیر

ژل شستشو زغال گارنیر حاوی زغال فعال بوده و مناسب برای پوست های چرب و دارای جوش سرسیاه است؛ زیرا تمام چربی های اضافه و سموم پوست را از بین می برد. این محصول کاملا ارگانیک می باشد و فاقد هرگونه مواد شیمیایی مضر است. زغال فعال، سالیسیلیک اسید و ویتامین های موجود در این ژل، علاوه بر لایه برداری عمیق و پاکسازی پوست، منجر به آبرسانی پوست نیز می شود.

ژل شستشوی صورت گارنیر هیالورونیک آلوئه ورا

ژل شستشوی صورت گارنیر مدل هیالورونیک آلوئه ورا، پوست را کاملا آبرسانی می کند و مناسب برای پوست های مختلط تا نرمال است. این محصول علاوه بر پاکسازی، پوست را نرم و لطیف می کند؛ زیرا با ایجاد لایه محافظ مانع از دست رفتن رطوبت پوست می شود. از طرفی به دلیل از بین بردن خشکی پوست، از ایجاد چین و چروک های پوستی جلوگیری می شود. همچنین با هیدراته کردن پوست، از ترشح بیش از حد چربی جلوگیری شده و منافذ پوست به مرور کوچک می شوند.

مزایای استفاده از ژل شستشوی گارنیر

·     پاکسازی عمیق و موثر پوست

·     حفط رطوبت و آبرسانی پوست

·     کنترل چربی

·     تنظیم PH پوست

·     کمک به جذب بهتر محصولات مراقبتی بعد از شستشو

·     مناسب برای از بین بردن آلودگی های روزانه

نحوه استفاده از ژل شستشوی گارنیر

برای استفاده از این محصول، صورت خود را کمی مرطوب کرده و مقدار مناسبی از ژل را روی دست یا پد بریزید. سپس ژل را به آرامی و به صورت دورانی روی پوست خود ماساژ دهید تا پوستتان کاملا پاک شود. در آخر صورت خود را آبکشی کنید و در صورت نیاز از آبرسان یا مرطوب کننده استفاده کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.