برنامه خاص و شخصی سازی شده برای مدیران عامل

رپرتاژ آگهی: CEO Performance به برنامه‌ای می‌گویند که با هدف بهبود عملکرد مدیران عامل طراحی شده است. با توجه به اینکه موفقیت سازمان به خصوصیات رهبر آن بستگی دارد، یک دوره پیاده‌سازی و اجرا شده که طی آن، به Business Insight، کوچینگ سازمانی، شبکه‌سازی حرفه‌ای، منتورینگ کسب‌وکار و اتاق هیئت مدیره پرداخته می‌شود.

بنابراین، اگر مدیر عامل یک مجموعه هستید و قصد دارید تا عملکرد موثرتری داشته باشید، همچنین بتوانید در راستای شرکت در یک دوره، با افراد موفق زیادی درزمینه مدیریت کسب‌وکار ارتباط برقرار کنید، تا آخر این مقاله همراه ما بمانید. چراکه ضمن معرفی این برنامه، می‌خواهیم در مورد مفاهیمی مثل Networking، Training، Coaching، Mentoring، Work book و Bootcamp با شما صحبت کنیم.

CEO Performance شامل چه مفاهیمی می‌شود؟

خالق صحنه‌ای متمایز از کسب‌وکار خود شوید! این یعنی، وقت آن است تا با شرکت در یک اکوسیستم کاربردی، شانس حضور در فضایی که اتاق هیئت مدیره را به بهترین شکل شبیه‌سازی کرده، به‌دست بیاورید. شاید بپرسید که در این صحنه، به چه مفاهیمی پرداخته می‌شود؟

برنامه CEO متشکل از Networking، Training، Coaching، Mentoring، Work book و Bootcamp است. تک‌تک موارد گفته شده، دارای معانی، مشخصه و مزیت‌های مخصوص به خود هستند. به همین دلیل برای درک بهتر شما می‌خواهیم هرکدام را به اختصار معرفی کنیم.

چگونه یک مدیرعامل، با شبکه‌سازی، کسب‌وکار را رونق می‌دهد؟

زمانی که صحبت از برنامه ای برای مدیران عامل می‌شود، امکان ندارد که پای شبکه سازی به‌میان نیاید. به‌طوری که اگر مدیرعامل هستید، مدیریت روابط کلیدی که برای کسب‌وکار مهم است، یکی از مسئولیت‌های سطح بالای شماست. این موضوع شامل روابط در شبکه حرفه‌ای می‌شود که تاثیر بزرگی بر نحوه رهبری‌تان دارد.

در حقیقت، هر زمان که احساس کردید نیاز به دیدگاه‌های متنوع‌تری دارید؛ باید مطلب جدیدی آموزش ببینید و آن را تبدیل به نوآوری کنید؛ به افرادی نیاز دارید که شما را به چالش بکشند و نقاط کورتان را برایتان آشکار کنند و در نهایت دسترسی‌تان را به منابع و اطلاعات بهبود بخشند، حال وقت آن است که به فکر Networking باشید. به همین دلیل در CEO Performance، به‌طور کامل به این مهم پرداخته شده است.

Training چیست و چرا در برنامه مدیرعامل‌ها، نقش مهمی دارد؟

یک برنامه خاص، باید شامل Training نیز باشد. چون مدیرعامل اگر در زمینه آموزش و افزایش آگاهی‌های خود اقدام نکند، هرگز نمی‌تواند به نسخه بهتری از خود تبدیل شود و مدیریت اصولی‌تری بر کسب‌وکار داشته باشد.

به سخن دیگر، با توجه به اینکه بازار به‌طور مرتب دچار تغییر می‌شود و مخاطبان هدف، شکل نیازهای خود را تغییر می‌دهند، مدیرعاملی که نتواند همسو با این اتفاقات در جریان باشد، محکوم به شکست خواهد بود. به همین علت در CEO Performance به‌طور اختصاصی به Training و شیوه‌های آن رسیدگی می‌شود.

کوچینگ مدیرعامل چه نقشی در ارتقای او دارد؟

کوچینگ شخصی سازی شده مدیرعامل، نوعی راهنمایی تخصصی برای اوست تا نسبت به توسعه توانایی‌های رهبری، تصمیم‌گیری صحیح و افزایش عملکرد خود و کسب‌وکار اقدام کند. کوچینگ مدیرعامل فراتر از کوچینگ اجرایی سنتی با تمرکز بر چالش‌های منحصربه‌فرد مدیران عامل، چه در یک استارتاپ و چه در یک شرکت بزرگ دولتی است.

در حقیقت شغل مدیرعامل، اغلب یک کار طاقت‌فرسا است، به همین دلیل بدون داشتن کوچ و راهنما، غلبه بر موانع برای او دشوار می‌شود. ازاین‌رو در برنامه CEO Performance به‌طور کامل این موضوع پوشش داده می‌شود.

چقدر در مورد Mentoring و تاثیرات آن می‌دانید؟

منتور همان مربی است که به ‌عنوان محرم عمل می‌کند و فضای امنی را برای مدیران عامل ارائه می‌دهد تا ایده‌ها را بررسی کنند؛ با چالش‌ها مقابله کنند و در سفر رهبری خود، عملکرد مطلوبی داشته باشند. رابطه میان مدیرعامل و منتور براساس احترام متقابل، اعتماد و رازداری بنا شده و امکان گفتگوهای صریح و بازخوردهای صادقانه را فراهم می‌کند. فراموش نکنید که نقش منتور را نمی‌توان در برنامه CEO Performance نادیده گرفت.

مطالعه کتاب اقدامات (workbook) چه مزیت‌هایی برای مدیرعامل دارد؟

workbook برنامه ceo performance

ورک‌بوک نوعی برنامه عملیاتی است که به‌کمک آن، اهداف عملکردی سازمان‌ها نوشته می‌شود و به‌ترتیب همان‌ها، برای اجرا، اقداماتی صورت می‌گیرد. به بیان دیگر، اگر جلسات CEO Performance برای هر بیزینس شخصی‌سازی نشوند، نمی‌توان انتظار داشت که صاحب آن کسب‌وکار به هدف خود برسد. به همین دلیل، در این برنامه با کمک یک کوچ و تسهیل‌گر، مدیرعامل می‌تواند با کتاب اقدامات (workbook) برای کارها برنامه بهبود عملکرد سازمانی اقدام نماید.

Bootcamp چیست و چگونه اجرا می‌شود؟

بوت‌کمپ از مدارس تجاری الگوبرداری شده و مدیریت آن با کسانی است که مجهز به مهارت‌های آماده برای ارتقای کسب‌وکار هستند. در واقع بوت‌کمپ‌ها مهارت‌هایی را به افراد می‌آموزند که برای موفقیت در حرفه مورد نظرشان به آن‌ها نیاز دارند. بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت که Bootcamp در CEO Performance باعث می‌شود تا مدیرعامل‌ها بتوانند درراستای نیازهایی که دارند، مطالبی کمک‌کننده و چاره‌ساز را فرا بگیرند. این نکته را هم در نظر داشته باشید که بوت‌کمپ به‌نحوی اجرا می‌شود که دوره آن طولانی نباشد و بتواند در سریع‌ترین زمان، مدیرعامل‌ها را به هدف خود برساند.

نکات مهمی که باید در مورد مزایای برنامه CEO Performance بدانید!

حال که در مورد نیاز کسب و کار به سیستم سازی اطلاع دارید و می‌دانید که یک مدیرعامل با شرکت در برنامه CEO Performance می‌تواند عملکرد خود را در سطح قابل توجهی ارتقا دهد، وقت آن است تا از مزایای این جلسات شبیه‌سازی‌شده برایتان بگوییم:

  • Business Insight: بینش کسب‌وکار مجموعه‌ای از داده‌ها و آمار را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید در وسعتی ژرف، شاهد عملکرد بیزینس‌تان باشید و بتوانید برنامه‌ریزی هدفمندتری برای موفقیت بچینید.

  • جلسات شخصی سازی شده: با این جلسات و طبق یک Workbook عملیاتی، می‌توانید راهنمایی‌های یک کوچ را به ‌صورت اختصاصی و شخصی برای بیزینس خود و به‌ صورت مرحله‌به‌مرحله دریافت کنید.

  • شبکه‌سازی حرفه‌ای: با این برنامه می‌توانید به شبکه 17 هزار نفری از مدیران ارشد کسب‌وکارها متصل شوید.

مدرسه عالی کسب وکار ماهان؛ برگزارکننده دور CEO Performance

اگر تصمیم به شرکت در برنامه پرفورمنسی ها گرفته‌اید و می‌خواهید بهترین عملکرد را به‌عنوان مدیرعامل داشته باشید، به مدرسه عالی کسب وکار ماهان مراجعه کرده و اطلاعات لازم را جهت ثبت‌نام، مشخصه‌های برنامه و مزیت‌های آن به‌دست بیاورید.

دورهمی برنامه ceo performace

جمع‌بندی

CEO Performance به مجموعه آموزش‌ها و مطالبی گفته می‌شود که مدیرعامل‌ها با استفاده از آن، می‌توانند نیازهای کسب‌وکار خود را به‌درستی بشناسند و به‌نحوی کارآمد و قابل اجرا، آموزش ببینند. یک مدیرعامل فردی است که می‌تواند ادعا کند من یک خالقم! اما این موضوع درصورتی ممکن می‌شود که بتواند به‌درستی از موانع عبور کند. دقت داشته باشید که دوره افزایش کارایی مدیرعامل شامل Networking، Training، Coaching، Mentoring، Work book و Bootcamp می‌شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.