آشنایی با سیستم‌های اتوماسیون صنعتی زیمنس

رپرتاژ آگهی:  اگر قصد دارید محصولات زیمنس را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش خریداری نمایید، می‌توانید محصولات مورد نظرتان را از شرکت فرازیمنس انجام دهید. این شرکت به‌عنوان نمایندگی زیمنس در لاله زار فعالیت دارد و تمامی محصولات این برند را با تضمین اصالت محصول و قیمت مناسب عرضه می‌کند. در این مطلب قصد داریم راجع‌به محصولات زیمنس در این شرکت بیشتر صحبت کنیم.

آشنایی با مفهوم اتوماسیون صنعتی

منظور از اتوماسیون صنعتی استفاده از تکنولوژی‌های ارتباطی و سیستم‌های کنترل برای مدیریت ماشین‌آلات است. با کمک اتوماسیون صنعتی، مدیریت ماشین‌آلات صنعتی و سیستم‌ها با حذف نیروی انسانی و کاهش خطای انسان‌ها همراه خواهد بود؛ بدین ‌ترتیب می‌توان انتظار افزایش کیفیت تولید را داشت. با ‌توجه به این ویژگی مهم، می‌توان گفت اتوماسیون صنعتی برای فرآیند تولید در صنایع حساس نظیر صنعت دارو، موادغذایی، پتروشیمی و... مناسب است. شرکت زیمنس در ایران هم فعالیت دارد و شما می‌توانید از شرکت فرازیمنس به‌‌عنوان نمایندگی زیمنس به‌شکل کاملاً قانونی و معتبر محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید. در ادامه به معرفی محصولات پرطرفدار زیمنس می‌پردازیم که از شرکت فرازیمنیس قابل خرید هستند.

پی ال سی زیمنس

پی ال سی‌ها نوعی کامپیوتر صنعتی هستند که در صنعت و تجارت مورد استفاده قرار می‌گیرند. پی ال سی زیمنس نوعی کنترلر قابل برنامه‌نویسی است. پی ال سی‌ها مقادیر متغیر و ورودی‌ها را دریافت و سپس آن را کنترل می‌کنند. با توجه به نوع برنامه‌‌ای که به پی ال سی داده شده، نوع خروجی تعیین می‌شود. پی ال سی‌ها دارای انواع متعددی هستند که می‌توانید آن‌ها را از شرکت فرازیمنس به‌عنوان نمایندگی زیمنس در تهران خریداری کنید. پی ال سی S71500 زیمنس و پی ال سی S۷۱۲۰۰ زیمنس از جمله مشهورترین و پرکاربردترین نوع پی ال سی‌ها هستند.

پی ال سی S۷۱۵۰۰ زیمنس

اگر بخواهیم تنها در دو کلمه این پی ال سی را توصیف کنیم باید کلمات سریع و دقیق را برای تعریف آن به کار ببریم. زمان پردازش فرمان در این مدل پی ال سی تا یک نانو ثانیه کاهش یافته است. پی ال سی ۱۵۰۰ جزو دسته ماژولار قرار می‌گیرد؛ این جمله بدین معنی است که کاربر می‌تواند متناسب با نیاز خود ورودی و خروجی‌ها را به صورت کارت‌های مختلفی به پردازنده اصلی اضافه کند. برای اطلاع از قیمت و سایر ویژگی‌های پی ال سی ۱۵۰۰ می‌توانید به وب‌سایت نمایندگی زیمنس به آدرس : تهران ، خیابان لاله زار جنوبی ، کوچه اتحادیه ، پاساژ اتحادیه ، طبقه همکف ، پلاک ۳۶ مراجعه نمایید.

پی ال سی S۷۱۲۰۰ زیمنس

با کمک پی ال سی 1200 می‌توان فرمان‌های مختلف را کنترل و مدیریت کرد. این پی ال سی در سیستم‌های مکانیکی و تجهیزات الکتریکی کارخانجات و صنایع سنگین استفاده می‌شود. عملکرد پی ال سی 1200 با برنامه‌نویسی دقیق طراحی شده و امکان خطا در آن بسیار کم است. سرعت و دقت بالا در کنار حافظه بزرگ، باعث ‌شده تا پی ال سی 1200 بسیار پرکاربرد باشد. پی ال سی 1200 ورودی و خروجی چندگانه داشته و امکان اتصال به انواع دستگاه‌ها و سنسورها را دارد؛ بدین ‌ترتیب کاربر امکان کنترل دستگاه‌های مختلف را با کمک پی ال سی 1200 خواهد داشت. شرکت فرازیمنس به‌عنوان نمایندگی زیمنس در تهران، پی ال سی 1200 را با ضمانت اصالت کالا به مشتریان خود عرضه می‌کند.

Human Machine Interface یا رابط ماشین انسانی

HMI با نام رابط ماشین انسانی هم شناخته می‌شود. این ابزار برای سیستم‌های نظارتی و عملیاتی بسیار کاربردی است. اچ ام آی‌ها در انواع مختلفی طراحی و تولید شده‌اند. برای خرید باید به نوع اچ ام آی و کارایی آن توجه کنید. رابط‌های کاربری جدید برند زیمنس امکان انجام فرآیندهای مختلف، با قابلیت‌های بهبودیافته را فراهم می‌کنند.

لوگو

لوگو را می‌توان نسل جدیدی از ماژول‌ها دانست که نقش پردازنده مرکزی را در سیستم دارند. درواقع می‌توان گفت لوگوها یک نوع مینی پی ال سی هستند که می‌توان از آن‌ها برای کنترل فرآیندهای کوچک مختلف استفاده کرد. انواع لوگو را می‌توانید از نمایندگی زیمنس در تهران با نام شرکت فرازیمنس سفارش دهید. این دسته از ابزار، به ‌دلیل ابعاد کوچکی که دارد، قابلیت نصب راحت، برنامه‌نویسی ساده و سیم‌کشی کم را فراهم می‌آورد؛ از این‌رو از لوگوها در صنعت استفاده زیادی می‌شود.

محصولات فشار ضعیف

امروزه از تجهیزات فشار ضعیف در شبکه‌های گسترده توزیع برق و صنایع بزرگ استفاده زیادی می‌شود. این تجهیزات برای انتقال انرژی به قسمت‌های مختلف یک سیستم با نهایت صرفه‌جویی بسیار مناسب هستند. با توجه به استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در تولید محصولات فشار ضعیف، این محصولات علاوه‌براین که می‌توانند جریان برق را به‌شکل بهینه هدایت کنند، امن و پایدار هم هستند. تمامی تجهیزات مربوطه در تابلوی برق قرار می‌گیرند. انواع محصولات فشار ضعیف را می‌توانید از نمایندگی زیمنس در تهران با نام شرکت فرازیمنس خریداری کنید. در ادامه چند نمونه از محصولات فشار ضعیف را نام خواهیم برد.

بیمتال

بیمتال موتور الکتریکی را دربرابر خطای فاز و اضافه‌بار حفظ می‌کند. این ابزار به‌راحتی با سایر تجهیزات هماهنگ می‌شود و کاربر می‌تواند با کمک بیمتال جریان قطع مدار را تنظیم کند. بیمتال‌های برند زیمنس به‌ دلیل این‌که قابلیت کنترل از راه دور را دارند، بسیار پرکاربرد هستند.

تایمر

تایمرها که با نام رله زمانی هم شناخته می‌شوند، برای کنترل فرمان انواع مدارها مناسب هستند. اگر به عملکرد تایمرها دقت کنید، متوجه خواهید شد که عملکرد تایمرها شبیه به کنتاکتورها است و تنها تفاوت بین آن‌ها در نظر گرفتن مولفه‌ای به نام زمان است. انواع محصولات فشارضعیف از شرکت فرازیمنس به‌عنوان نمایندگی زیمنس در تهران قابل خرید هستند.

سافت استارتر

سافت استارترها جریان هجومی لحظه‌‌ای را هنگام راه‌اندازی حذف می‌کنند و بدین ‌ترتیب الکتروموتور بدون مشکل روشن می‌شود. این ویژگی سبب شده تا طول عمر موتور و پمپ‌ها افزایش یافته و به‌طور کلی راندمان سیستم هم ارتقا یابد.

کلید اتوماتیک زیمنس

این کلید با هدف حفاظت از تجهیزات الکتریکی در سیستم‌های مختلف استفاده می‌شود. کلید اتوماتیک زیمنس می‌تواند در بازه جریانی16 تا 1600 ولت، ایمنی سیستم را تأمین کند. کلیدهای اتوماتیک زیمنس شامل تریپ‌ها، جرقه‌گیرها، سیستم‌هایی برای عملکرد بهتر و کنتاکت‌های قطع‌ و وصل هستند. انواع متفاوتی از کلیدهای اتوماتیک زیمنس در بازار موجود هستند که می‌توانید با توجه به نیاز خود، نوع خاصی را از نمایندگی زیمنس خریداری کنید.

کلید حرارتی

کلیدهای حرارتی ابزارهایی برای محدود کردن جریان در یک سیستم هستند. این کلیدها برای دمای محیطی زیر 60 درجه‌سانتی‌گراد مورد استفاده قرار می‌گیرند. کلیدهای حرارتی وظیفه حفاظت از سیستم و موتور را دربرابر اضافه‌بار، قطع فاز و اتصال کوتاه دارند.

کلید محافظ جان

محافظ جان در سیستم‌ها با علامت اختصاری RCD مشهور هستند. این کلیدها در صورت نشت جریان، وظیفه قطع جریان را به‌عهده دارند. تکنولوژی‌های جدید استفاده ‌شده در این کلیدها کمک می‌کند تا مدار در کسری از ثانیه در صورت نشت جریان، قطع شود؛ بدین‌ ترتیب صدمات جانی ناشی از این اتفاق به حداقل می‌رسد.

کلام آخر

زیمنس یک برند آلمانی مشهور در دنیا است که در حوزه تولید محصولات مربوط ‌به اتوماسیون‌های صنعتی فعالیت دارد. شرکت فرازیمنس به‌عنوان نمایندگی زیمنس در ایران فعالیت دارد و انواع محصولات این برند را برای مشتریان عرضه می‌کند. شما می‌توانید محصولات برند زیمنس را با قیمتی معقول و با ضمانت اصالت کالا از شرکت فرازیمنس خریداری کنید. برای سفارش کافی است به وب‌سایت این مجموعه به آدرس farasm مراجعه نمایید.

یا به آدرس  : تهران ، خیابان لاله زار جنوبی ، کوچه اتحادیه، پاساژ اتحادیه، طبقه همکف، پلاک 36 مراجعه نمایید

تلفن تماس : 33117077-33115828

موبایل : 09121909057

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.