خدمات پشتیبانی در رزرو هتل عباسی اینترنتی

رپرتاژ آگهی:  این هتل‌ها به تناسب امکاناتشان قیمت‌های مختلفی دارند. هتل عباسی معروف‌ترین و لوکس‌ترین اقامتگاه اصفهان است. مسافران اصفهان یا در این هتل اقامت می‌کنند یا در محیط آن از خودشان عکس می‌گیرند. در این مطلب قصد داریم پس از معرفی این هتل، نگاهی به شرایط رزرو هتل عباسی به‌شکل اینترنتی و خدمات پشتیبانی رزرو بیندازیم.

هتل عباسی اصفهان

بنای هتل عباسی اصفهان به دوران صفویه برمی‌گردد. این کاروانسرا در گذشته متعلق به مادر شاه سلطان حسین صفوی بوده و پس از آن تا مدت‌ها متروک بود. سال 1345 شمسی پس از بازسازی این کاروانسرا و اضافه‌کردن بخش‌هایی به آن، درنهایت این ساختمان سه طبقه به‌عنوان هتل عباسی اصفهان کارش را آغاز کرد.

معماری چشم‌نواز صفوی و قاجاری در همه فضاهای این مجموعه خودش را نشان می‌دهد. 225 واحد اقامتی، سوئیت و آپارتمان در ساختمان سه طبقه هتل عباسی اصفهان طراحی شده تا میزبان عاشقان سفر به اصفهان از اقصی نقاط جهان باشد. پشم‌انداز بعضی از اتاق‌های هتل عباسی رو به حیاط مرکزی آن و برخی دیگر از اتاق‌ها رو به خیابان است. هنگام رزرو هتل عباسی حتما به این موضوع توجه داشته باشید تا اتاقی مطابق با سلیقه‌تان رزرو کنید. موقعیت جغرفیایی این هتل به‌گونه‌ای است که فاصله چندانی با جاذبه‌های گردشگری اصفهان مانند عمارت هشت بهشت، خیابان چهار باغ عباسی و میدان نقش جهان ندارد.

رزرو اینترنتی هتل عباسی اصفهان

امکانات هتل

بعضی مسافران فکر می‌کنند چون هتل عباسی اصفهان قدمتی به اندازه دوره صفویه دارد، نمی‌توان از آن انتظار امکانات مختلف را داشت. این طرز تفکر کاملا غلط است. هتل عباسی اصفهان توانسته پنج ستاره کیفی دریافت کند؛ این یعنی مسافران به امکانات رفاهی و تفریحی لوکسی دسترسی دارند. در هریک از اتاق‌های هتل عباسی اصفهان امکاناتی مانند مبلمان راحتی، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون، سرویس روزانه اتاق، سیستم تهویه هوا، تلفن، یخچال، صندوق امانات و... فراهم شده است.

با رزرو هتل عباسی اصفهان به امکاناتی مانند سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ و اسپا، صرافی، رستوران، کافی‌شاپ، فروشگاه، خدمات آرایشگاه و زیبایی، سالن همایش، سالن اجتماعات، خدمات اینترنت و خدمات خشکشویی دسترسی خواهید داشت. هزینه استفاده از بعضی امکانات هتل عباسی برای مسافران رایگان است؛ اما برخی از این امکانات فقط درصورت پرداخت هزینه به مسافران و افراد دیگر ارائه می‌شوند.

رزرو اینترنتی هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان یکی از پرطرفدارترین هتل‌های اصفهان است که محبوبیت زیادی میان توریست‌های خارجی دارد. پس بهتر است روی رزرو حضوری حساب نکنید و رزرو هتل عباسی را به‌شکل اینترنتی انجام دهید. اگر در بازه زمانی تعطیلات یا روزهای بهار و پاییز به اصفهان می‌روید، احتمال تکمیل ظرفیت واحدهای اقامتی هتل عباسی بیشتر است. در سایت علی‌بابا پس از ورود به صفحه رزرو هتل عباسی اصفهان، تاریخ ورود و خروج و تعداد مسافران را بنویسید تا واحدهای اقامتی مناسب برایتان به نمایش درآید.

هتل عباسی اصفهان

پس از بررسی اتاق‌های موجود، مناسب‌ترینشان را انتخاب و روی گزینه رزرو اتاق کلیک کنید. در این مرحله باید مشخصات مسافران شامل نام، نام خانوادگی، جنسیت، کد ملی و شماره تلفن همراه را بنویسید. اگر پس از ساعت هشت شب به هتل می‌رسید، این موضوع را به پرسنل پذیرش هتل اطلاع دهید تا رزرو شما را کنسل نکنند. پس از تایید اطلاعات از سوی سایت علی‌بابا، هزینه رزرو هتل را بپردازید و واچر هتل را دریافت کنید.

خدمات پشتیبانی از رزرو اینترنتی

نگرانی از نبود پشتیبانی درست یکی از دلایلی است که افراد در برابر رزرو اینترنتی هتل مقاومت می‌کنند. با رزرو هتل عباسی از سایت علی‌بابا نیازی نیست نگران خدمات پشتیبانی باشید. 300 کارشناس تخصصی پشتیبانی در مجموعه علی‌بابا فعالیت دارند تا شما را در زمینه رزرو و کنسلی هریک از محصولات علی‌بابا راهنمایی کنند. این پشتیبانی به دو شیوه آنلاین و تلفنی روی محصولات پرواز خارجی، پرواز داخلی، هتل داخلی، هتل خارجی، تور گروهی، بیمه مسافرتی، قطار و اتوبوس انجام می‌شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.