آغاز بهترین فصل کاشت نهال صنوبر ترک

رپرتاژ آگهی: رویال نهال با در نظر گرفتن این امر، اقدام به تولید نهال های صنوبر باکیفیت، اصیل و شناسنامه دار کرده است تا باغداران عزیز بتوانند بدون هیچ دغدغه ای تجارت چوب را آغاز کرده و به درآمدی تضمین شده و پایدار در این زمینه برسند. قیمت نهال صنوبر ترک در مقایسه با سودآوری تجاری آن بسیار ارزان است. حال اگر بتوانید این نهال را با تخفیف ویژه بخرید که دیگر نانتان در روغن است. رویال نهال با در نظر گرفتن فرا رسیدن فصل کاشت این نهال، تخفیفات ویژه ای برای آن در نظر گرفته است که می توانید از همین امروز از آن بهره مند شوید.

صنوبر؛ یکی از بهترین نهال های مورد حمایت دولت

نیاز به چوب در تمامی فصل ها و در تمامی کشورهای جهان وجود دارد؛ به همین دلیل احداث باغستان های صنوبر می تواند رونق اقتصادی روز افزونی به همراه داشته باشد. امروزه در ایران بحران کمبود منابع طبیعی و نابودی جنگل ها و مراتع سبز بیش از هر زمان دیگری بیداد می کند؛ به همین دلیل مسئولان طرح های حمایتی ویژه ای برای تولیدکنندگان چوب در نظر گرفته اند و تسهیلات بسیار زیادی در اختیار آن ها قرار می دهند تا با تولید این نیاز مبرم جامعه، به حفظ منابع طبیعی کمک کنند.

مطابق با آمارهای به دست آمده، ایران سالانه بیش از یک میلیون متر مکعب چوب وارد می کند که  ۹۵% آن از کشور روسیه است. شما می توانید با کاشت این نهال و ارائه چوب های آن به بازار، جلوی خروج منابع مالی از کشور را بگیرید و خود صاحب امتیاز و تولیدکننده برتر چوب در کشور شوید.

ترفند های کلیدی برای سودآوری بیشتر از نهال صنوبر

سود نجومی زراعت چوب به دلیل کاربرد بالا در صنایع مختلف

امروزه به دلیل رونق فراوان تجارت چوب در جهان، باغداری با احداث باغستان صنوبر یکی از پردرآمدترین مشاغل محسوب می شود. چوب کاربردهای بسیار فراوانی دارد و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. اولین و مهم ترین متقاضیان خرید چوب درخت صنوبر، تولیدکنندگان مصنوعات چوبی؛ مانند کابینت، کمد، لوازم دکوری و تزیینی و... هستند.

این تولیدکنندگان اگر بخواهند مصنوعاتی با کیفیت و با قیمتی مناسب تولید کنند، باید قید چوب درختان راش و گردو را بزنند و محصولات خود را با چوب درخت صنوبر که بهترین گزینه اقتصادی در این زمینه است، تولید کنند. شما باغداران عزیز می توانید در همان های سال های ابتدایی رشد نهال با این تولیدکنندگان وارد مذاکره شوید و نهال های صنوبر خود را پیش فروش کنید تا دیگر هیچ دغدغه ای برای فروش محصولات خود نداشته باشید.

صنوبرکاری به عنوان یک محرک اقتصادی برای ایجاد شغل و درآمد پایدار در منطقه

نهال های صنوبر در کمترین زمانی که فکر آن را می کنید، به بهره برداری اقتصادی می رسند؛ چون این نهال قدرت رشد فوق العاده ای دارد و از جمله نهال های سریع الرشد به حساب می آید. این نهال را می توان در اغلب نقاط کشور پرورش داد؛ زیرا بیشترین مقاومت را در شرایط خشکی از خود نشان می دهند. البته فراموش نکنید که خشکی مداوم و تنش های بی آبی، سبب کاهش رشد طولی درخت و کاهش بهره برداری از آن می شود.

از آن جایی که نهال های صنوبر گستردگی چندانی ندارند، در فاصله های یک متری از یکدیگر کاشته می شوند که با این حساب در هر هکتار زمین 10 هزار اصله صنوبر قابل کاشت است. برای قطع درختان و بهره برداری اقتصادی از نهال صنوبر، همچنین رسیدگی و آبیاری آن نیاز به نیروی کار دارید؛ بنابراین می توانید به اشتغال زایی پایدار در منطقه زندگی خود کمک کنید.

در سال 1402 قیمت هر اصله درخت صنوبر 6 ساله به 4 میلیون تومان هم رسید. با توجه به شرایط اقتصادی کشور احتمال افزایش این قیمت در سال پیش رو بسیار زیاد است؛ پس اگر می خواهید تا 5 سال آینده درآمد خود را از این راه تضمین کنید، همین امروز سفارش خرید نهال صنوبر را از وب سایت رویال نهال انجام دهید.

با کمترین هزینه، کمترین میزان کود و کمترین میزان آبیاری نهالی سودآور بکارید

یکی از مهم ترین مزایایی که سبب شده است کاشت نهال صنوبر در کشور ما رونق فراوان پیدا کند، سرمایه اولیه بسیار کم برای خرید نهال های آن است. از طرفی این نهال ها همانند نهال های مثمر نیاز به کوددهی منظم ندارند؛ هر چند کوددهی به موقع می تواند به افزایش کیفیت چوب تولیدی این درخت کمک کند. نیاز آبی این نهال نیز بسیار کم (3 تا 4 مرتبه در ماه) است. هزینه نگهداری و کاشت این نهال هم اصلاً قابل توجه نیست.

کارشناسان رویال نهال به شما پیشنهاد می دهند که اگر می خواهید یک باغداری بدون دغدغه را آغاز کنید، احداث نهالستان صنوبر را در اولیت قرار دهید. رویال نهال 2 نوع واریته مختلف صنوبر برای کاشت را به شما باغداران عزیز عرضه می کند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند: صنوبر نیگرا ترکیه و صنوبر تبریزی.

MfXiW0VS3KKH

فروش ویژه نهال صنوبر در رویال نهال با آغاز فصل بهار

خرید نهال های اصیل، شناسنامه دار و اصلاح شده برای باغداران اهمیت ویژه ای دارد؛ زیرا تنها با همین 3 مورد می توانند از کیفیت نهال اطمینان داشته باشند. رویال نهال با نیم قرن تجربه و تخصص در زمینه کاشت انواع نهال های غیر مثمر، معتبرترین مرجع برای خرید نهال صنوبر با تخفیف ویژه است. تجاری شدن درخت صنوبر از سن 5 سالگی آن آغاز می شود؛ یعنی اگر همین امروز نهال صنوبر را از رویال نهال بخرید، در سال ۱۴۰۷ می توانید فروش ۴۰ میلیارد تومانی را از هر هکتار از باغستان خود تجربه کنید.

برای داشتن تجربه دلنشین باغداری نوین همین الان با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید.

09201811520 خانم موسوی

09301811520 خانم ایقانی

09981811520 خانم بقالی

04445231520 دفتر مرکزی

جهت خرید نهال صنوبر و اطلاعات بیشتر به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.