در همایش گراد ؛ اسپانسر بانوان ورزشکار تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس عنوان شد

رپرتاژ آگهی:

گردآفرید‌های ایرانی ترسی از شکست ندارند

 در این محفل دوستانه ۵ بانوی ایرانی   فرزانه فصیحی، شرمینه چهل امیرانی، هاجر صفرزاده، هانیه رستمیان و فاطمه امینی پنج ملی پوش بانوی ایرانی  حاضر در دو رشته تیراندازی و دومیدانی المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ با حضور در نشست خبری به تشریح برنامه ها و اهداف خود در این دو رویداد پرداختند.

در ابتدای این محفل در خصوص وجه تسمیه عنوان (گراد راوی گرد آفرید) روایتی عنوان شد در غم‌نامه رستم و سهراب،حضور زن ایرانی دیگری بسیار چشمگیر است. گردآفرید دختر گژدهم، دختری خردمند و جنگاور است. او پس از آن‌که سهراب هژیر را در بند می‌کند، به‌جای پدر پیر خود و برادر خردسالش راهی میدان نبرد می‌شود و تصویری از زن ایرانی به نمایش می‌گذارد که بسیار قابل تامل است:زنی بود بر سان گردی‌سوار/همیشه به جنگ اندرون نامدار/ بپوشید درع سواران جنگ/نبود اندر آن کار جای درنگ/ نهان کرد گیسو به زیر زره/بزد بر سر ترگ رومی ‌گرهبه پیش سپاه اندر آمد چو گرد/چو رعد خروشان یکی ویله کرد

 به هر روی شرکت گراد حامی مالی و معنوی بانوان ورزشکار تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس است . به گزارش دنیای اقتصاد در ابتدای مراسم اسپانسری از بانوان المپیکی کشور، مدیرعامل شرکت گراد، گفت: گرد آفرید بانوی ایرانی استعاره‌ای از بانوان ورزشکار قهرمان در المپیک پاریس است و گراد به عنوان حامی در کنار ورزشکاران الهام بخش تا المپیک ۲۰۲۴  و بعد از آن خواهد بود.

2

حمیده سادات زعیم زاده در ادامه افزود:  شرکت گراد همیشه از ورزشکاران حمایت کرده همانطوری که از برخی تیم های فوتبال مانند سپاهان، سایپا و… حمایت کرده و حتی در رشته های ورزشی دیگر مانند کشتی هم اسپانسر بوده است. حالا قصد داریم به بانوان المپیکی بپردازیم که کار بزرگی را با تمام سختی‌ها انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه ورزش بانوان همیشه کمتر از ورزش مردان مورد حمایت بوده است، گفت: حمایت مالی و معنوی  از  بانوان ورزشکار باعث خواهد شد  این بانوان  بدون دغدغه و با دلگرمی  به ورزش بپردازند.

وی درباره دلایل عدم ورود گراد به طراحی لباس تیم های ملی حاضر در محافل جهانی که همواره مورد انتقاد  همگان است  تصریح کرد: به طور کلی  برای طراحی تیم ملی مشکلات و موانع زیادی وجود دارد به همین دلیل بسیاری از برندها ترجیح می دهند که به این موضوع ورود نکنند، زیرا در نهایت مسئولان طرحی را انتخاب می کنند که مدنظر خودشان باشد.

بانوان ورزشکار  به جای بلاگرها سفیران گراد هستند

در ادامه بهنام ابوالقاسم پور بازیکن پیشکسوت فوتبال با استقبال از حمایت گراد از ورزشکاران، گفت: گاهی برخی برندها برای معرفی محصولات خود از بلاگرها استفاده می کنند، اما چه اتفاق خوب و بزرگی است که گراد برای برندسازی محصولات از ورزشکاران استفاده کرده است.

3

با حمایت گراد دلگرم شدیم

در همین رابطه فاطمه امینی که دوماهی است که سهمیه المپیک پاریس را گرفته در این مراسم گفت: به طور قطع حمایت یک اسپانسر همچون گراد منجر به دلگرمی ما ورزشکاران می شود.

حمایت گراد قابل تقدیر است

شرمینه  چهل امیرانی که بعد از دو سال و نیم فعالیت در تیراندازی سهمیه المپیک را دریافت کرده، نیز در مراسم گراد، گفت: حمایت گراد به پیشرفت ورزش زنان در کشور کمک می کند و این قابل تقدیر است.

 با برد در مسابقات پاسخ  حمایت گراد را خواهیم داد

همچنین هاجر صفرزاده نخستین دونده کم بینایان ایران که بعد از ۸ سال عضویت در تیم ملی توانسته برای نخستین بار سهمیه پارالمپیک را دریافت کند، در این مراسم گفت:  امیدوارم با برد در مسابقات جواب حمایت گراد را بدهم، زیرا بعد از چندین سال فعالیت در تیم ملی این نخستین بار است که یک برند ایرانی حامی بانوان ورزشکار در مسابقات شده است.

4

حمایت گراد  اتفاق خوبی است

فرزانه فصیحی دونده پرافتخار کشورمان نیز با بیان اینکه  خوشحال هستیم که یک برند ایرانی از ورزشکاران حمایت می کند، گفت: در همه دنیا ورزشکاران توسط برندهای داخلی حمایت می شوند و این اتفاق خوبی است که در ایران هم برندها به این نتیجه رسیده اند که از ورزشکاران حمایت کنید. در حال حاضر حقوقی که  فدراسیون برای ما ارایه میکند ۱۵ میلیون تومان است که به هیچ عنوان کفاف زندگی معمولی  را نمیدهدچه برسد به هزینه های ورزش !!! بنابراین حمایت شرکت گراد بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.