خرید نهال گردو دیرگل ژنوتیپ تیپ 7 فقط به قیمت 80 تومن

رپرتاژ آگهی: رویال نهال یکی از بزرگ ترین مراکز تولید نهال در غرب کشور است که تحت نظر جهاد کشاورزی بوده هر ساله بیش از 500 هزار اصله نهال را به داخل و خارج از کشور ارسال می کنند. کارشناسان رویال نهال بهترین پیشنهادها را برای احداث یا گسترش باغ ها ارائه می دهند و کمک می کنند تا شما در این روزهای طلایی کاشت نهال، بتوانید سرمایه گذاری مطمئن و پایدار را انجام دهید. پس این فرصت کوتاه را از دست ندهید و همین امروز تماس بگیرید تا تجاری ترین ارقام گردو را تنها با قیمت 80 هزار تومان خریداری کنید.

بهترین ارقام گردو در دامنه های برفی مناطق سردسیری

یکی از مهم ترین دغدغه های باغداران مناطق سردسیر، ریزش شکوفه ها بر اثر سرمای بهاره، تگرگ های شدید و باد و طوفان است. بسیاری از باغداران راهکارهای ویژه ای برای این مشکل انجام می دهند؛ مثلاً در میان درختان مثمر، درخت کبوده یا صنوبر می کارند تا بتوانند جلوی باد شدید بهاره را بگیرند، اما در اغلب موارد به صورت کامل موفق نمی شوند و باز هم بسیاری از شکوفه ها را در اثر این عوامل از دست می دهند.

تنها راه چاره برای این مشکل در مناطق سردسیر، کاشت نهال های دیرگل است. گل دهی این نهال ها بین 15 تا 20 روز بعد از سایر نهال ها انجام می شود؛ یعنی زمانی که سرمای شدید بهاره به پایان می رسد. در این صورت شکوفه ها از سرما در امان هستند و تمام آن ها به میوه تبدیل می شود. برای جایگزینی درختان زودگل با ارقام دیرگل فرصت زیادی ندارید؛ پس اگر می خواهید تابستان امسال محصول برداشت کنید، همین الان با مراجعه به رویال نهال یکی از واریته های زیر را خریداری کنید:

گردو ژنوتیپ رویال؛ پیشنهاد ویژه رویال نهال برای شما

گردو ژنوتیپ رویال؛ پیشنهاد ویژه رویال نهال برای شما

نهال گردو ژنوتیپ رویال به صورت اختصاصی در نهالستان رویال نهال تولید می شود؛ بنابراین هیچ جای دیگر نمی توانید آن را پیدا کنید. از آنجایی که این نهالستان در غرب کشور واقع است، گردو ژنوتیپ رویال پرورش داده شده در آن نیز مختص مناطق غربی و سردسیر کشور است. باردهی این نوع نهال به حدی زیاد است که شما را شگفت زده می کند. با کاشت این نهال در سال پنجم می توانید از هر هکتار باغ خود، ۱۵ تن محصول مرغوب برداشت کنید.

این گردو در بازارهای جهانی طرفداران بسیار زیادی دارد و تقاضا برای تولید آن در حال افزایش است. بیش از ۷۵ درصد این نوع گردو را مغزهای چرب و خوشمزه، با رنگ سفید تشکیل می دهند. طول عمر این درخت گردو بیش از ۱۰۰ سال تخمین زده شده است؛ بنابراین می توانید با یک بار هزینه برای خرید نهال گردو، تا آخر عمر از آن بهره برداری اقتصادی نمایید.

گردو فرنور؛ سرما دوست و پربازده

گردو فرنور؛ سرما دوست و پربازده

نهال گردو فرنور از دیگر نهال های خاص مناطق سردسیری است که برای اولین بار در کشور فرانسه پرورش داده شد. این نهال را می توان در ارتفاعات بسیار بالا (۱۲۰۰ تا ۲۳۰۰ متر بالاتر از سطح دریا) پرورش داد. نهال های فرنور دیرگل هستند و سرمای هوا را به خوبی متحمل می شوند و در نهایت محصولی بسیار درشت، مرغوب و باکیفیت را تولید می کنند.

هر عدد از شکوفه های نهال گردو فرنور به ۴ تا ۵ عدد میوه تبدیل می شوند. محبوبیت بالای گردوی فرنور در میان مشتریان به دلیل طعم لذیذ، چربی زیاد، مغز روشن و پوست کاغذی آن است. طول عمر این نهال نیز همانند سایر نهال های گردو تا ۱۰۰ سال برآورد شده است.

گردو چندلر؛ یک سال فاصله از زمان کاشت تا برداشت محصول

گردو چندلر؛ یک سال فاصله از زمان کاشت تا برداشت محصول

اگر می خواهید یکی از مشهورترین نهال های گردو در دنیا را بکارید، نهال گردو چندلر بهترین گزینه برای شما است. این گردو خاص مناطق سردسیر است و می تواند در ارتفاع ۹۰۰ تا ۱۲۰۰ متری هم رشد کند. نهال های گردو چندلر بازدهی بسیار بالایی دارند؛ به گونه ای که در سال پنجم کاشت، می توانید از هر اصله درخت چندلر بین ۶۰ تا ۷۰ کیلوگرم محصول برداشت کنید. این گردو پوست کاغذی، درشت، چرب و خوشمزه است و تا ۸۰ سال عمر اقتصادی دارد.

میوه درخت گردو چندلر حدود ۱۷ گرم وزن دارد که ۶۰ الی ۶۵ درصد آن را مغزهایی به رنگ سفید تشکیل می دهد. کاشت اصولی و رسیدگی و مراقبت از نهال گردو چندلر سبب می شود تا این نهال باردهی را از همان سال اول کاشت آغاز کند، اما برای رسیدن به باردهی اقتصادی آن باید ۵ تا ۶ سال صبر کنید. الان (اسفند ماه) بهترین زمان برای کاشت نهال های جوان چندلر است؛ پس اگر می خواهید باغداری هدفمندی داشته باشید، این فرصت ویژه خرید را از دست ندهید.

خرید نهال گردو ژنوتیپ

با خرید از رویال نهال از مشاوره رایگان هم بهره مند شوید

یکی از مهم ترین خدماتی که رویال نهال برای مشتریان خود در نظر گرفته است، ارائه مشاوره رایگان بعد از خرید است. بسیاری از باغداران نمی دانند که بعد از خرید نهال باید چگونه آن را بکارند یا از آن مراقبت کنند. کارشناسان رویال نهال با بررسی دقیق منطقه زندگی شما، تمامی تجربه های 30 ساله خود را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهند تا بتوانید علاوه بر خرید نهال های سالم و با کیفیت، باغداری سودمند و بدون دغدغه را تجربه کنید.

تمامی نهال های موجود در رویال نهال دارای تأییدیه از جهاد کشاورزی، لیبل دار، دارای گواهی سلامت و شناسنامه دار هستند؛ هیچ تضمینی بالاتر از این موارد برای خرید وجود ندارد. پس همین الان تماس بگیرید و نهال گردو را تنها با قیمت 80 هزار تومان خریداری کنید. حداقل ارسال نهال به سرتاسر ایران 30 اصله می باشد.

09141811520

09201811520

09301811520

04445231520

برای خرید نهال گردو و اطلاعات بیشتر به سایت ROYALNAHAL دات کام مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.