10 تا از بهترین و تخصصی ترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در شمال تهران

رپرتاژ آگهی: به همین دلیل ما لیست بهترین مراکز تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در شمال تهران را برای شما آماده کرده ایم. بنابراین در این مقاله تلاش شده است تا به شما عزیزان 10 تا از بهترین و تخصصی ترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در شمال تهران را معرفی نماییم.

10 تا از بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تهران

معرفی 10 تا از بهترین و تخصصی‌ترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در شمال تهران به صورت کامل به همراه آدرس، شماره تلفن و شرح خدمات هر تعمیرگاه برای راهنمایی بیشتر شما عزیزان.

تعمیر گیربکس اتوماتیک به دلیل حساسیت و پیچیدگی بالایی که دارند نیاز به تجربه و دانش زیادی دارد. تشخیص و شناسایی ایرادات گیربکس اتوماتیک مهمترین موضوعی است که باید به صورت تخصصی انجام شود. در صورت تشخیص اشتباهی مشکلات گیربکس توسط تعمیرکاران غیرحرفه‌ای می‌تواند هزینه‌ها و ایرادات گیربکس را چندین برابر افزایش دهد.

در ادامه به معرفی بهترین تعمیرگاه‌ گیربکس اتوماتیک شمال تهران می‌پردازیم که گیربکس‌های اتومات از انواع مختلف را به بهترین شیوه تعمیر کرده و همواره رضایت مشتریان هدف اصلی خودشون قرار دادن. برای اطلاعات بیشتر، حتما تا انتها همراه ما باشید.

 تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک سون گیربکس

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک سون گیربکس اولین مورد این لیست است که به آن اشاره می کنیم. این مجموعه اولین تعمیرگاه در شمال تهران بوده که از متخصصین ماهر و باتجربه بهرمند است که به انواع گیربکس اتوماتیک و مشکلات آن ها تسلط دارند. هچنین مجموعه سون گیربکس دارای بروزترین و بهترین امکانات برای رفع مشکلات و سرویس های دوره‌ای گیربکس اتوماتیک می‌باشد.

گفتنی است که فرآیند عیب‌یابی در این تعمیرگاه با دستگاه لگزیا به صورت دقیق و صحیح انجام می‌شود. کلیه سرویس‌های دوره‌ای نیز در این مجموعه پذیرفته می‌شود. این مجموعه به سری خدمات رایگان و با کیفیت معروف است. خدمات رایگان این مجموعه شامل عیب یابی گیربکس رایگان، اعزام خودرو بر رایگان، مشاوره تلفنی تخصصی رایگان، ارائه ضمانت نامه بلند مدت و کتبی بر روی تمامی خدماتشان و تعمیرات با هزینه اقتصادی و به صرفه طبق نرخ اتحادیه با تحویل فوری می باشد.

آدرس: تهران، آجودانیه، خیابان افتخاری، مجتمع خدماتی الماس آجودانیه

شماره تماس: 09128349504

ایمیل: info@sevengearbox.com

1

 

2

10 تا از بهترین و تخصصی ترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در شمال تهران

مجتمع خدمات خودرویی الماس آجودانیه

خدمات خودرویی الماس آجودانیه نیز یکی از مراکز معتبر و بزرگ در شمال تهران بوده است. خدمات مجتمع شامل کارواش، تعمیرات تخصصی و فعالیت های مورد نیاز یک خودرو می‌باشد. تمیرگاه های تخصصی موجود در این مجتمع مانند سون گیربکس دارای مهارت و تجربه کافی بوده که همین امر باعث رضایت بالای مشتری می‌شود.

آدرس: کاشانک، خیابان آجودانیه، خیابان رجبی، الماس آجودانیه

شماره تماس: 09356906606

کارا گیربکس

در ادامه معرفی بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک شمال تهران باید به کارا گیربکس اشاره کنیم. با حدود 15 سال سابقه و با جمعی از متخصصین در تعمیر گیربکس، از زمان تاسیس خدماتی همچون تشخیص و عیب یابی، تعمیرات تخصصصی و خدمات پس از فروش توانسته رضایت مشتری را جلب کند.

آدرس: بزرگراه صیاد شمال، بزرگراه بابایی شرق، جنب شهرک شهید رجایی، خروجی مژده (دماوند)، کارواش مژده

شماره تماس: 09128866138

تعمیرگاه اتوکار

دیگر تعمیرگاه موجود در این لیست تعمیرگاه اتو کار است که دارای تیمی ماهر و با تحربه که به تعمیر انواع گیربکس حتی خودرو های لوکس می‌پردازد. با وجود دستگاه های دقیق و کارشناسان با تجربه این مرکز انتخاب مناسبی برای تعمیر خودرو می‌باشد.

آدرس: تهران - فلکه سوم تهرانپارس خیابان 196 شرقی بین چهارراه 133 و 135 پلاک 134

شماره تلفن: 09104494656

تعمیرگاه تخصصی هدا

تعمیرگاه هدا دارای بیش از 10 سال سابقه‌‌ و کادری مجرب در شمال تهران می‌باشد و تمامی خدمات مربوط به خودرو های کره ای و ژاپنی را با بهترین کیفیت را برای مشتریان ارائه داده. مشاوره این مجموعه هم به صورت تلفنی و هم به صورت حضوری انجام می‌‍شود.

آدرس: تهران، کوهسار، جاده امام زاده داود، سولقان، ابتدای جاده کشار

شماره تلفن: 02166054771

 تعمیرگاه مهندس برهانی

در مجموعه مهندس برهانی پرسنلی ماهر و دارای تخصص بالا و آموزش دیده حضور دارندکه علاوه بر مهارت کافی برای تعمیرات گیربکس، سابقه 5 سال حضور در نمایندگی رسمی بی ام و را دارند. خدمات این تعمیرگاه آنقدر دقیق و مطمئن است که شما با خیال راحت خودرو خود را تحویل داده و بدون هیچ ایرادی تحویل بگیرید. برای راهنمایی یا رزرو نوبت با این مجموعه تماس بگیرید.

آدرس: تهران - اتوبان چمران شمال - نرسیده به پل پارک وی - مجتمع خدمات خودرویی هتل استقلال

شماره تلفن: 09125622936

گیربکس لند

یکی دیگر از تعمیرگاه های تخصصی شمال تهران گیربکس لند است که از تیمی برجسته از تکنسین های ماهر بهرمند بوده و دستگاه های مدرن باعث بالارفتن کیفیت این مجموعه در خدمات خود است. خدمات این مجموعه شامل عیب یابی و تشخیص تا تعمیر و تعویض قطعات است.

آدرس: تهران، اتوبان بابایی قبل از ورودی، هنگام، جنب پمپ گاز، تعمیرگاه گیربکس لند

شماره تماس: 09125766409

اتو کلینیک تخصصی مقدم

تعمیرگاه مقدم دیگر مرکز معتبر و شمال تهران برای تعمیر و تعویض انواع گیربکس خودروهای مختلف است. در این مرکز تمامی فعالیتها تحت نظر تیمی مجرب و ماهر انجام شده و عیب‌یابی رایگان نیز از دیگر خدمات مجموعه آن‌ها قرار دارد.

آدرس: تهران، محله ازگل، شرق به غرب اتوبان شهید بابایی بعد از هنگام مجتمع تعمیرگاهی صدر

شماره تلفن: 09191284201

تعمیرگاه تعمیرکار

یکی دیگر از تعمیرگاه های شمال تهران تعمیرگاه تعمیرکار می‌باشد. این مجموعه یکی از بهترین مراکز در هروی بوده که دارای نیرویی متخصص وامکاناتی بروز که همین امر باعث رضایت بالای مشتری از این مجموعه است. خدمات این مجموعه شامل عیب یابی تخصصی و ارائه ضمانت پس از تعمیرات است.

آدرس: تهران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بلوار مژده انتهای خیابان دماوند، جنب کارواش مژده

شماره تماس: 09194015494

 دنیای گیربکس

آخرین مجموعه از لیست بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در شمال تهران که به معرفی آن می‌پردازیم، مجموعه دنیای گیربکس است، این مجموعه به طور حرفه‌ای و تخصصی اقدام به تعمیر بخش های مختلف خودرو می‌پردازد. تعمیر تخصصی گیربکس یکی از بخش‌های بسیار مهم بوده که توسط این مجموعه به طور کاملا حرفه‌ای بررسی شده و مشکلات گیربکس خودرو تمامی رفع می شود. برای راهنمایی و مشاوره نیز می‌توانید با این مجموعه و کارشناسان آن‌ها در ارتباط باشید.

آدرس: محله داراباد، خیابان دارآباد، کوچه پوریا، تعمیرگاه دنیای گیربکس

شماره تماس: 09125955919

جمع بندی

در این لیست 10 تا از بهترین مجموعه های تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک را معرفی کردیم. انتخاب این مراکز با توجه به تجربیات مشتریان و نظرات مراجعین بوده و رضایت آنها از خدمات و کیفیت مجموعه ها عامل اصلی قرار گرفتن در این لیست بوده است. با توجه به اینکه گیربکس یکی از بخش های مهم خودرو است و عدم توجه به آن در حین بروز مشکل باعث خرابی خودرو و متحمل شدن هزینه های سنگینی برای فرد می‌شود، به خصوص گیربکس‌های اتومات که با توجه به پیچیدگی بیشتر خود، نیازمند دقت در نگهداری و در ادامه تعمیر اصولی و صحیح هستند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.