مبارزه با خشکسالی با نهال های دیم

رپرتاژ آگهی: نهال های دیمی به دلیل رشد و نفوذ ریشه تا عمق 3 متر مقاومت بالایی در برابر خشکسالی و کمبود اب دارند و می توانید به راحتی بدون دغدغه آب آن ها را کشت کنید.

چرا نهال های دیمی راه حل مناسبی برای خشکسالی هستند؟

این نهال ها همانطور که پیش تر هم گفتیم قدرت نفوذ بالایی به دل خاک دارند.  از طرفی برگ آن ها پهن تر هستند و ضخامت بیشتری هم دارند در نتیجه می توانند به راحتی آب را در خود ذخیره کنند. این نهال ها در شرایط اقلیمی مختلف و با میزان گرمی بالا و آب کم دوام می آورند. با این وجود میزان باردهی شگفت انگیزی هم دارند. این بدین معنی است که این نهال ها برای شما سودآور هستند و بارده خواهند بود. می توانید به راحتی از فروش محصولات آنها به سود بالا برسید. البته به یاد داشته باشید که این نهال ها ذاتا برای دیم هستند و آبدهی کم باعث افت کیفیت محصولات آنها نمی شود. در نتیجه می توانید به راحتی و با خاطری آسوده آن ها را کشت کنید.

بهترین و پر فروش ترین نهال های دیمی

نهال هایی که می توانید به صورت دیم کاشت کنید خود انواع مختلفی دارند. انتخاب از بین آن ها هم بسیار مهم است. شما با انتخاب درست و هوشمندانه می توانید به سوددهی بالا برسید. از بهترین و پر فروش ترین نهال های دیمی می توان به وارد زیر اشاره کرد:

نهال بادام، صدر جدول فروش

نهال بادام، صدر جدول فروش

بادام یکی از پرفروش ترین رقم های نهال های دیمی است که می توانید رقم های مختلف کاغذی، تونو، مامایی و... آن را بسته به سلیقه خودتان کشت کنید. نهال های بادام روی پایه تلخ هستند و به همین خاطر مقاومت خارق العاده ای در برابر آفات و بیماری  ها دارند. شما می توانید به آسانی در زمان کم آبی و خشکسالی بادام را کشت کنید.

 سنجد، سرمایه گذاری سود آور

سنجد، نهالی مقاوم است که برگ های کوچک دارد اما نباید گول ظاهر برگ های کوچک و کشیده ان را بخورید. این برگ ها در برابر وزش باد به راحتی حرکت می کند و به دلیل نقره ای رنگ بودن پشت برگ ها ظاهری دو رنگ و چشم نواز به خود می گیرد که باغ های شما را بسیار زیبا می کند. بی شک از تماشای این درخت سیر نخواهید شد. اما این همه ماجرا نیست، رنگ نقره ای پشت برگ سنجد نور آفتاب را جذب می کند و همین ویژگی خاص آن است که باعث شده تا برای مناطق گرمسیری با میزان آب کم ایده آل باشد. درخت سنجد در خاک های آهکی، شوری و.. هم دوام می آورد و می توانید به عنوان پرچین، حصار یا حتی بادگیر هم در اطراف زمین خود استفاده کنید.  از این ها گذشته، سنجد خاصیت درمانی هم دارد و کاشت و پرورش آن می تواند برایتان بسیار سودمند باشد.

زرشک، طلایی به رنگ قرمز در زمین های کم آب

اگر در منطقه ای هستید که زمین های کم آب دارید و میزان دما در منطقه شما بالا است، زرشک بهترین گزینه برای شما خواهد بود. نهال های زرشک مقاومت بالایی دارند و در اکثر مناطق کشورمان کاشت می شود. اما از آنجایی که رشد آن به صورت درختچه ای است  و برگ های خوشه ای دارد، می تواند در برابر کم آبی و گرما دوام بیاورد. گلدهی این نهال ها هم بسیار زیبا و جذاب است که باعث شده بسیاری از باغداران به خاطر ظاهر جذاب آن شیفته این نهال شوند و آن را بکارند اما بعد از کاشت و برداشت متوجه شده اند که برد بزرگی داشته اند.

گل محمدی، انتخابی با رایحه خوش برای مناطق خشک

گل محمدی، انتخابی با رایحه خوش برای مناطق خشک

زمانی که صحبت از کم آبی و خشکسالی می شود ناخودآگاه همه ما بیابان های خشک را متصور می شویم. وقت آن رسیده که این تصور اشتباه را دور بیندازید. گل های محمدی مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارند و در دمای بالا به خوبی رشد می کنند. انتخاب و کشت نهال گل محمدی باعث می شود ضمن بهره مندی از خواص درمانی و فروش گل محمدی، از رایحه دلپذیر آن هم در باغ خود لذت ببرید. کشت گل محمدی فضایی بسیار رویایی در باغات ایجاد می کند که از تماشای آن سیر نخواهید شد.

انگور سیاه، از سردشت تا مناطق خشک و بدون آب

انگور سیاه سردشت یکی از پرفروش ترین رقم های انگور است که در اکثر مناطق ایران حتی مناطق کم آب و خشک هم جواب می دهد. شما می توانید بدون هیچ نگرانی انگور سیاه را در زمین های مناطق گرمسیر کشت کنید. این انگورها به صورت پیچکی هم کشت می شوند و می توانید از درختان، داربست ها و... به عنوان تکیه آن استفاده کنید تا ظاهری منظم و مرتب هم داشته باشد.

با رویال نهال به جنگ با خشکسالی بروید

اگر می خواهید زمین خشک و کم آب خود را به یک باغ سرسبز تبدیل کنید، کافی است همین حالا با کارشناسان ما در نهالستان رویال نهال ارتباط بگیرید. ما بهترین رقم های نهال را متناسب با شرایط اقلیمی شما در هر نقطه از کشور که باشید برایتان معرفی می کنیم تا خریدی رضایت بخش داشته باشید. قیمت نهال ها هم بسیار مناسب هستند و به صورت تضمینی با بسته بندی مناسب در هر نقطه ایران که باشید براتون ارسال خواهد شد.

خرید نهال گردو ژنوتیپ

خرید نهال از نهالستان معتبر کشور

شما عزیزان میتوانید به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به خرید نهال نمایید ، جهت مشاوره و تهیه نهال لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۰۲۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت نهالستان به آدرس ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.