بررسی 5 فاکتور داشتن یک تعمیرگاه جک - Jac از نگاه دنده معکوس

گروه خودرو سازی جک یا (جی ای سی) یکی از برند های خودرو سازی چین است که توانسته از سال ۱۳۹۱ در ایران حضور داشته و محصولات خودرویی خود را به بازار ایران عرضه کند. این برند در کنار دیگر خودرو ساز های چین همچون جیلی  - Geely، چانگان - Changan، دانگ فنگ و چری - Chery جزو برند های برتر چین محسوب می شود.

تاریخچه برند جک

Jac در سال ۱۹۶۴ یعنی حدود ۶۰ سال پیش در شهر هفئی چین تاسیس شد و جالب است بدانید حدود چهار سال بعد اولین محصول شرکت، یعنی یک کامیون با موفقیت مراحل آزمایش را پشت سر گذاشت. پس از گسترش تولیدات کارخانه، در سال ۲۰۰۱ سهام این خودرو ساز تحت عنوان جک موتورز (Anhui Jianghuai Automobile Co) در بورس شانگهای عرضه شد.

خودرو سازی کرمان موتور

در بین سال های 1391 تا 1393 شرکت خودرو سازی کرمان موتور به منظور تکمیل سبد محصولات خودرویی خود شاسی بلند  X60 را به بازار ایران عرضه کرد و در ادامه با مشاهده موفقیت این شاسی بلند و قرارداد با Jac  خودرو های J3 و J5 را به بازار عرضه کرد.

از مدل های موجود Jac در ایران می توان به مدل های زیر اشاره کرد.

  • جک S5

  • جک J5

  • جک J4

  • جک J3

  • جک K7

  • جک T8

در میان این مدل ها، کراس اوور جک S5 با طراحی زیبا نمای خارجی و امکانات رفاهی و ایمنی مناسب به نوعی محبوب ترین و پرفروش ترین ماشین جک در ایران به شمار می رود. از دلایل محبوبیت جک S5 می توان به گیربکس 6 سرعته، شتاب مناسب 9.5 ثانیه ایی، ایمنی کامل شامل کیسه هوای جانبی، سنسور جلو و عقب، سنسور باران، سیستم کنترل پایداری، ترمز ضد قفل، اتولایت و دی لایت، دوربین عقب و استارت دکمه ایی اشاره کرد.

در چند سال اخیر دیگر خودرو های این کمپانی با برند جک در بازار ایران عرضه نمی شوند و شرکت کرمان موتور با برند خود یعنی KMC این مدل ها را به بازار عرضه می کند.

فاکتور های داشتن یک تعمیرگاه جک از دید دنده معکوس

فاکتور های داشتن یک تعمیرگاه جک از دید دنده معکوس

خودرو های چینی همانند رقبای خود دارای پیچیدگی های خاصی هستند و هر تعمیرگاهی برای ارائه خدمات باید اطلاعات و دانش کافی در کنار مقداری تجربه را داشته باشد.

۱. خدمات به قیمت

تعمیرکاران منصف اقدام به اخذ هزینه، مطابق با نرخ تایین شده نموده و مبلغی که دریافت می کنند، تفاوت چندانی با هزینه دیگر تعمیرگاه ها نخواهد داشت.

۲. تجربه بالای تعمیرکاران

یکی از مهمترین فاکتور های داشتن یک تعمیرگاه جک از دید وب سایت دنده معکوس داشتن دانش کافی به همراه تجربه بالاست. با استفاده از قابلیت های سایت دنده معکوس مثل امتیاز ها و نظرات سایت می توانید از تجربه کاربران در رابطه با خدمات تعمیرگاه مورد نظر خود با خبر شوید.

۳. ارائه خدمات همراه با گارانتی

این بخش به این معنی است که اگر پس از مدت کوتاهی خودرو شما دچار همان مشکل قبلی شد، تعمیرگاه وظیفه دارد خودرو را بدون دریافت هزینه اضافه تعمیر کند برای مثال تعمیرات گیربکس در تعمیرگاه S۵.

۴. استفاده از قطعات با کیفیت و اورجینال جک

استفاده از قطعات و یا برای مثال آپشن های متفرقه ریسک های بزرگی به همراه دارد و ممکن است در آینده خسارت های بیشتری به خودرو شما وارد کند.

۵. تنوع خدمات

لیست خدمات یک تعمیرگاه تنها محدود به یک مورد نمی شود و یک تعمیرگاه خوب و کارآمد باید خدمات متنوعی از قبیل تعمیرات تخصصی موتور و گیربکس دستی و اتوماتیک، انجام سرویس های دوره ای (تعویض روغن، فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر کابین و ...)، تنظیم موتور، تنظیم ارتفاع، خدمات جلوبندی، صافکاری و غیره را به صورت تخصصی ارائه دهد.

دنده معکوس – وب سایت جامع معرفی تعمیرگاه های جک در تهران

دنده معکوس – وب سایت جامع معرفی تعمیرگاه های جک در تهران

با مراجعه به صفحه بهترین تعمیرگاه های جک در وب سایت دنده معکوس، لیست کاملی از تعمیرگاه های متخصص و با تجربه مشاهده می کنید و می توانید با توجه به نیاز خود و همچنین نزدیک ترین آدرس، بهترین و مناسب ترین مرکز را انتخاب کنید. دنده معکوس، بهترین تعمیرگاه ها را خدمت شما عزیزان معرفی کرده و با ارائه هر یک از این خدمات کمک خواهد کرد تا بی دردسر به بهترین تعمیرگاه دسترسی یابید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.