با خرید و کاشت نهال صنوبر پول پارو کنید

رپرتاژ آگهی: شما با کاشت این نهال در زمین های زراعی و باغی می توانید به درآمد بالایی برسید. البته به شرطی که نهال های باکیفیت و دارای مجوز تهیه کنید که کاملا سالم هستند و می توانند درآمد شما را تضمین کنند. 

رویال نهال، بزرگترین و معتبرترین نهالستان غرب کشور، با ارائه انواع نهال صنوبر درجه یک در این مسیر سودآور همراه شما است. می توانید نهال که می خواهید با اطمینان خاطر ثبت سفارش کنید و یک گام به درآمد نجومی تان نزدیک شوید. 

 رشد و توسعه ای بیش از حد انتظار با نهال صنوبر درجه یک 

صنوبر یک درخت کم دردسر است که می توانید همراه با درختان میوه آن را کاشت کنید. این درخت بلند قامت با برگ های کشیده بهترین گزینه در صنایع چوبی است که برای ساخت اقلام چوبی مختلف به کار گرفته می شود. با قطع بی رویه درختان و کمبود منابع چوبی، تولید چوب می تواند یک تجارت سود آور برای شما باشد. جدای از آن شما می توانید نهال های صنوبر را در اطراف زمین خود همچون حصار بکارید و محدده زمین خومد را مشخص کنید. از طرفی یک حصار مقاوم در مناطق ساحلی است که از زمین شما در برابر سیل و طغیان محافظت می کند. این نهال ها می توانند همچون یک بادگیر هم عمل کنند و از محصولات شما در برابر بادهای شدید محافظت کنند. 

چرا در خت صنوبر را انتخاب کنیم؟ بهره برداری در کوتاه مدت یا صرفه اقتصادی؟ مسئله این است!

صنوبر یک چوب جادویی است که می تواند شما را به آرزوهای اقتصادی تان برساند. بهره برداری از صنوبر بسیار سریعتر از دیگر درخت های غیرمثمر است و به همین خاطر محبوبیت بالایی در بین کشاورزان دارد. از طرفی با هر نوع شرایط اقلیمی سازگاری دارد و بدون هیچ دغدغه ای می توانید به آسانی از آن استفاده کنید.

چرا در خت صنوبر را انتخاب کنیم؟ بهره برداری در کوتاه مدت یا صرفه اقتصادی؟ مسئله این است!

اما این تمام ماجرا نیست، برتری نهال صنوبر نسبت به دیگر نهال ها بیشتر از تصور است که برخی از ان ها عبارتند از: 

  •  کاشت آن کاملا بی دردسر بوده و می توانید بدون نیاز به نیرو کار و افراد زیاد به راحتی آن را بکارید. 

  •  ردیف های کاشت این درخت هم کمتر بوده و می توانید با فاصله 1 متری هم آن ها را بکارید. 

  •  روز به روز به میزان تقاضا این درختان اضافه می شود و می توانید به راحتی در بازار مشتریان دست به نقد داشته باشید.

  •  چوب صنوبر یک محصول صادراتی است که می توانید از طریق صادرات صنوبر به کشورهای عربی و همسایه سود زیادی کسب کنید. 

  •  کاشت نهال صنوبر در کنار محصولاتی همچون سیب زمینی، هنداونه، گندم و... هیچ مغایرتی ندارد و می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. 

چوب صنوبر با چه قطری به فروش می رسد؟

یکی از چالش ها و نگرانی های اصلی کشاورزان و باغداران، این است که برای رشد این نهال ها چقدر باید صبر کنند؟ بگذارید به یک باره آب پاکی را روی دستتان بریزیم، شما می توانید در هر موقع که بخواهید چوب صنوبر را به فروش برسانید. فرقی نمی کند قطر نهال ها و درختان شما چقدر است، در هر صورت خریداران زیادی برای آن ها وجود خواهد داشت. صنوبر با قطر کم در صنعت کاغذسازی و نئوپان سازی کاربرد دارد و از چوب صنوبر با قطر زیاد هم در صنعت چوب و تولید انواع اقلام و اکسسوری های چوبی استفاده می شود. 

اما ما به شما پیشنهاد می کنیم برای فروش چوب این درختان، تا 6 سال بعد از کاشت هم صبوری کنید. بعد از 6 سال درختانی بلند قامت تا 30 متر خواهید داشت که درختان جنگلی هم بلند قد تر هستند. 

ترفند های کلیدی برای سودآوری بیشتر از نهال صنوبر

ترفند های کلیدی برای سودآوری بیشتر از نهال صنوبر

در اولین قدم باید نهال صنوبر را از نهالستان های معتبر که دارای مجوز کشاورزی هستند تهیه کنید. نهال های تضمین شده که از سلامت آن ها مطمئن هستید و دچار آفت نمی شوند. جدای از آن باید بدانید که صنوبر انواع مختلفی دارد و باید نوعی از آن را انتخاب کنید که بیشترین سازگاری را با زمین و منطقه جغرافیایی شما دارد. به این منظور می توانید از کارشناسان ما در رویال نهال کمک بگیرید. ما همراه همیشگی شما هستیم تا در کنار باغداری، با خرید نهال صنوبر به درآمدزایی برسید. 

نحوه کشت، کوددهی و دیگر نکات هم می توانند برای رشد بهتر نهال ها کمک کنند تا بتوانید در سریع ترین زمان درختانی تنومند داشته باشید که فروش آنها جیب شما را پرپول می کند. 

بهترین شرایط برای کاشت و پرورش نهال صنوبر چیست؟

آب، نور و خاک حاصلخیز همیشه سه جز مهم در پرورش گیاهان و درختان است و صنوبر هم از این موضوع استثنا نیست شما با فراهم کردن این سه جز می توانید درختان تنومد داشته باشید که در نهایت سبب سود بیشتر شما می شود. اما در کنار همه این ها، باید به یک سری اصول هم توجه کنید که عبارتند از: 

1- بهتر است نهال صنوبر را در زمین های شیب دار کشت نکنید. 

2- زمین های سنگلاخی هم برای کشت این نهال گزینه جذابی نخواهد بود. 

3- آبیاری صنوبر را به صورت مرتب انجام دهید این نهال ها هر ده روز یکبار یا هر هفته نیاز به آبیاری دارند.

4- از مشاوره کارشناسان حرفه ای تیم رویال نهال بهره مند شوید. 

خدمات رویال نهال

چرا رویال نهال را برای خرید نهال صنوبر انتخاب کنیم؟

احتمالا تا به الان تصمیم خود را برای خرید نهال صنوبر گرفته اید، رویال نهال با عرضه نهال های باکیفیت و لیبل دار یکی از مطمئن ترین نهالستان های ایران است که می توانید خرید خود را از آن انجام دهید. هیچ محدودیت در مکان و زمان برای شما وجود ندارد و می توانید در هر نقطه از کشور که هستید در هر ساعت از شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید و در آدرس دلخواهتان به صورت بسته بندی شده تحویل بگیرید. 

09141811520

09201811520

09301811520

04445231520

جهت توضیحات بیشتر در خصوص نهال صنوبر و مشاهده لیست نهال های موجود در وب سایت نهالستان میتوانید در گوگل رویال نهال را جستجو نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.