حضور پارت دانش بنیان در نمایشگاه تراکنش ایران با کارگاه تخصصی امضای دیجیتال و سفته الکترونیک

رپرتاژ آگهینمایشگاه تراکنش ایران به عنوان یکی از معتبرین رویدادهای حوزه فناوری مالی در کشور، فرصت مناسبی را برای آشنایی با این شرکت‌ها و جدیدترین محصولات و خدمات حوزه فین‌تک فراهم می‌کند. 

یکی از مهم‌ترین فناوری‌هایی که امروزه کاربرد فراوانی در توسعه محصولات و خدمات فین‌تک پیدا کرده، هوش مصنوعی است. با توجه به رشد روزافزون استفاده از فناوری‌های هوشمند و الگوریتم‌های پیشرفته در صنعت فین‌تک، انتظار می‌رود نمایشگاه امسال تراکنش ایران، شاهد معرفی محصولات و سرویس‌هایی باشد که نسبت به سال‌های گذشته از هوشمندی و کارایی بیشتر برخوردارند. پیش‌بینی می‌شود فعالان این عرصه با آوردن جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی، ضمن جلب توجه بازدیدکنندگان، زمینه‌ساز همکارهای آتی را میان فعالان این صنعت فراهم کنند. 

شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت که در سال 1392 با هدف کمک به توسعه و گسترش بازار مالی در کشور تاسیس شد در سال‌های اخیر به حوزه فناوری‌های هوش مصنوعی ورود پیدا کرده، به طوری که با خدمت‌‌رسانی به 13 میلیون کاربر یکتا به کارآفرین برتر ملی در بازار سرمایه تبدیل شده است. این شرکت همواره تلاش می‌کند با به کارگیری تکنولوژی‌های جدید، فعالیت‌های کسب‌وکار و زندگی مردم را هوشمند کرده و دسترسی هرچه بیشتر آن‌ها را به خدمات نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی فراهم کند. 

در همین راستا شرکت پارت، امسال با شعار «نسل جدید راهکارهای اقتصادی، قدرت گرفته از هوش مصنوعی» در نمایشگاه تراکنش ایران حضور یافته تا ضمن معرفی آخرین دستاوردهای خود در زمینه به‌کارگیری هوش مصنوعی و الگوریتم‌های پیشرفته در صنعت فین‌‌تک، گامی موثر در راستای تحقق اهدافش مبنی بر ساده‌سازی فرایندهای مالی و هوشمندسازی کسب‌وکارها و زندگی مردم بردارد.

از جمله برنامه‌های پارت در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران، برگزاری دو کارگاه تخصصی و آموزشی با موضوع سفته الکترونیک و امضای دیجیتال است تا در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی خویش، پاسخگوی سوالات و نیازهای صاحبان کسب‌وکارها و کاربران علاقه‌مند به استفاده از جدیدترین ظرفیت‌های فناورانه برای توسعه فعالیت‌های مالی باشد. 

پارت دانش‌بنیان

طی سالیان اخیر، پارت دانش‌بنیان با کمک مرکز تحقیقات هوش مصنوعی که به‌عنوان بازوی هوش‌ مصنوعی این شرکت شناخته می‌شود، همواره توانسته راهکارهایی نوآورانه و هوشمند را در حوزه خدمات مالی ارائه کند. این شرکت با اتکاء به الگوریتم‌ها و فناوری‌‌های هوشمند، محصولاتی را توسعه داده که پاسخگوی نیازهای جامعه بوده و به رفع چالش‌های کلیدی در تنگناهای مختلف کمک کرده است.

از جمله این راهکارها می‌توان به سامانه احراز هویت الکترونیکی در دوران کرونا، سرویس امضای دیجیتال جهت جلوگیری از جعل قراردادها و سرویس صدور سفته الکترونیک برای ضمانت اجرایی قراردادها و سامانه ارائه گزارش اعتباری جهت مدیریت ریسک اعتباری اشاره کرد که نمونه‌هایی از توان فنی و تخصصی پارت در استفاده از هوش مصنوعی برای ارتقای خدمات مالی و بانکی است. 

با توجه به سابقه درخشان پارت در توسعه محصولات نوآورانه مبتنی بر هوش مصنوعی در حوزه خدمات مالی و بانکی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی علاوه بر افزایش سطح آگاهی عمومی جامعه، می‌تواند زمینه تعامل و گفت‌ وگوی تخصصی میان کارشناسان و فعالان صنعت فین‌تک را مهیا کند.

بنابراین، علاقه‌مندان و فعالان حوزه‌های مالی، بانکی و فناوری می‌توانند با حضور در نهمین رویداد بزرگ فناوری‌های مالی ایران که در تاریخ 18 تا 20 دی ماه سال جاری در مرکز آفرینش‌های کانون و هتل لاله برگزار می‌شود، از فرصت حضور در این نمایشگاه و کارگاه‌های تخصصی بهره‌مند شوند. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت https://landing.partdp.ir/tarakonesh/  در این رویداد بزرگ ثبت نام کنند و در کارگاه سفته الکترونیک و امضای دیجیتال پارت شرکت کنند. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.