بهترین کشورها برای گردش با تور اروپا کدامند؟

رپرتاژ آگهی:  در این مطلب همراه ما باشید تا کشورهایی را به‌شما معرفی کنیم که در سفر با تور اروپا نباید هرگز آن‌ها را از دست دهید.

بهترین کشورها برای گردش با تور اروپا

فرانسه

کشور فرانسه و به علت شهر زیبای پاریس، معمولا پرطرفدارترین انتخاب‌های گردشگران در تور اروپا است؛ چرا که پاریس شهری رمانتیک‌ محسوب می‌شود و به‌خصوص برای ماه عسل و سفرهای دو نفره مناسب است. برج‌ ایفل، موزه‌ها، اماکن تاریخی و ساختمان‌های قدیمی، از زیبایی‌های آن هستند که مردم علاقه زیادی به دیدن آن‌ها دارند. به‌علاوه، کلیسای نوتردام، برج ایفل، موزه لوور، باغ ورسای، قلعه‌های شگفت‌انگیز، سواحل زیبا و... از جاذبه‌های دیگری هستند که می‌توانید در این کشور ببینید و لذت ببرید.

فذانسه انتخاب خوبی برای افرادی است که قصد رفتن به یک سفر هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنی دارند. علاوه بر همه اینها‌، در کشور فرانسه می‌توانید از شهرها و روستاهای دیدنی زیاد دیگر را نیز دیدن کنید. مثلا شهر کلمار یکی از زیباترین شهرهاست که شهرت بسیاری دارد و آن را ونیز کوچک فرانسه می‌نامند. بافت این شهر قدیمی است و کانال‌ها و فواره‌های بسیاری دارد. در سفر خود به فرانسه حتما از کلمار دیدن کنید.

فرانسه

آلمان

آلمان در میان کشورهای اروپایی، حرف زیادی برای گفتن دارد. این کشور سهم بزرگی در موسیقی کلاسیک دارد و آثار موسیقی نوازندگان مشهوری مانند باخ و بتهوون از هنرهای این کشور است. آثار هنری و معماری بی‌نظیری را نیز در آلمان می‌توانید ببینید. غذاهای آلمانی نیز بسیار لذیذ هستند و توصیه می‌کنیم که حتما آن‌ها را از دست ندهید.

 غذای این کشور بسیار سالم و متنوع هستند. در نقطه دیگری از این کشور، جنگل سیاه را می‌بینید. در جنگل سیاه می‌توانید از تماشا و بازدید از قلعه‌های جن و پری لذت ببرید. رودخانه راین نیز از دیگر جاذبه‌های موجود در این کشور است که باید حتما سری به آن بزنید. با سفر به آلمان می‌توانید خاطرات به‌یادماندنی را در تور اروپا برای خود رقم بزنید. 

اسپانیا

در کشور اسپانیا می‌توان از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی در کنار هم در تور اروپا دیدن کرد. به‌علت اینکه این کشور در سواحل دریای مدیترانه و اقیانوس آتلانتیک قرار گرفته است، مناظری بسیار دیدنی و چشم‌اندازهایی فوق‌العاده دارد. از این رو غیر ممکن است جذب آن‌ها نشوید. همچنین این کشور سرشار از کوهستان‌های برفی، بیابان‌های بکر و دیدنی و علفزارهای سرسبز نیز هست.

جزایر قناری در این کشور قرار دارد که شامل 7 جزیره کوچک در اقیانوس اطلس است و مکان‌های جذاب و تفریحات متنوعی را می‌توان در آن دید؛ مانند پارک آبی سیام، پارک گیاه شناسی پالمیتوس، کوه آتشفشانی تید، پارک استوایی گویی‌ناته و تفریحات آبی و... که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست. اسپانیا می‌تواند محل مناسبی برای گردشگران حرفه‌ای باشد که به‌دنبال مقصدی بی‌نظیر در سفرهای خارجی خود هستند.

اسپانیا

ایتالیا

کشور ایتالیا را می‌توان یکی از پرطرفدارترین کشورهای اروپایی در تور اروپا دانست. چشم‌اندازهای روستایی زیبا، مناظر ساحلی، موزه‌ها و گالری‌های هنری، معماری‌های فوق العاده، ساختمان‌های تاریخی جذاب، خیابان‌های قدیمی و... بخشی از دیدنی‌های این کشور هستند که باعث جذب مردم از سراسر نقاط دنیا می‌شوند.

ونیز نیز یکی از معروف‌ترین شهرهای ایتالیاست که به‌علت شهرت زیادی که دارد، حتما نام آن را شنیده‌اید. در ونیز زیبا می‌توانید روزها و ساعات روی آب‌های آن تفریح کنید و لذت ببرید. شهر رم را نیز از دست ندهید. به طور کلی، این کشور تاریخ جذاب و پر حادثه‌ای دارد که حتما باید در سفر به اروپا از آن دیدن کرد. شهرها و دهکده‌های متعددی در این کشور بی‌نظیر است که مناسب اقامت و گردش هستند.

هلند

هلند کشوری پر از باغ‌های لاله و گل‌های رنگارنگ است و همه آن را به اسم کشوری پر گل و درخت می‌شناسند. این کشور مانند بهشت است. در سواحل زیبای آن می‌توانید قایق‌سواری، موج‌سواری، کایت‌سواری و تفریحات آبی دیگر را تجربه کنید و خوش بگذرانید. علاقمندان به دوچرخه‌سواری نیز می توانند در خیابان‌های زیبای آمستردام، رتردام و دلفت دوچرخه‌سواری کنند.

هنرمندان عزیز و دوستداران هنر نیز می‌توانند از موزه‌ ون‌گوک دیدن کنند. موزه ریجکس در آمستردام، پارک ملی هوگه ولوو، باغ‌های گل کوکنهوف، ساختمان شهرداری دلفت، جزایر فریسیان غربی و کانال‌های شهر لیدن را هم از دست ندهید و حتما سری به آن‌ها بزنید. کشور هلند بسیار امن است و دیدن از آن را باید جزء برنامه‌های خود قرار دهید.

هلند

سوئیس

اگر در سفر با تور اروپا، قصد دیدن مناظر دیدنی و گشت‌و‌گذار در طبیعت را دارید، سوئیس می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. از زیبایی‌های آن می‌توان به دشت‌های سرسبز که تا بی‌نهایت کشیده شده‌اند، چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز رشته کوه‌های آلپ، دریاچه‌های آبی رنگ و نیلگون، دهکده‌های زیبا و قله‌های پر از برف اشاره کرد که در این مکان‌ها می‌تواند اوقات خوشی را تجربه کرده و عکس‌های بسیار زیبایی را نیز ثبت کنید. بازدید از قلعه‌ها و موزه‌های این کشور را فراموش نکنید. همچنین مراکز خرید و فروشگاه‌های لوکس و گران زیادی در این کشور وجود دارد که می‌توانید برای خریدی مطمئن و آسان به آن‌ها مراجعه کنید.

افرادی که به تفریحات ورزشی علاقمند هستند نیز می‌توانند از پیاده‌روی، کوهنوردی، دوچرخه‌سواری یا اسکی روی آب لذت ببرند. با سفر به اروپا در فصل‌های سرد سال امکان استفاده از اسکی روی برف را در کوهستان‌های پوشیده از برف این کشور نیز خواهید داشت. در این کشور هزینه‌ها بالاست اما باز هم ارزش دیدن و سفر کردن را دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.