قیمت کانکس ویلایی ۸۰ متری چقدر است؟

رپرتاژ آگهی: کانکس‌های ویلایی انتخاب‌های خوبی برای این موارد هستند. این کانکس‌ها در متراژهای مختلف و به صورت یک طبقه، دوبلکس و تریبلکس در بازار دیده می‌شوند. متریال بدنه این کانکس‌ها، ساندویچ پانل است و برای کفپوش هم از سرامیک استفاده می‌شود.

ممکن است شما هم به‌دنبال خرید یکی از این کانکس‌ها باشید و بخواهید اطلاعات مختلفی در این مورد داشته باشید. مثلا شاید برایتان جالب باشد که بدانید قیمت کانکس ویلایی ۸۰ متری چقدر است؟ در ادامه در این مورد بیشتر خواهیم گفت.

کانکس ویلایی چیست؟

کانکس ویلایی یک سازه از پیش ساخته است که کاملا شبیه به ساختمان‌های معمولی است. این سازه‌ها دارای اسکلت‌های چوبی، فلزی یا بتنی هستند. دیوارها و سقف از جنس ساندویچ پنل، ‌کامپوزیت یا فایبرگلاس هستند.

کف این کانکس‌ها عموما با سرامیک پوشانده می‌شود که خاصیت ضد آب دارد و به راحتی آسیب نمی‌بیند. برای در و پنجره‌ها از آلومینیوم یا UPVC استفاده می‌کنند. آلومینیوم فلز مقاومی است که خاصیت عایق هم دارد. این دو متریال هم استحکام خوبی دارند و هم در تمامی شرایط آب و هوایی حکم عایق برای کانکس را دارند.

کانکس‌های ویلایی دارای آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام، اتاق‌های خواب، نشیمن و پذیرایی هستند. یعنی هر آنچه شما از یک سازه‌ی ویلایی انتظار داشته باشید، در این سازه‌ها دیده می‌شود.

کانکس‌های ویلایی اگر متراژ بالایی نداشته باشند در کارگاه‌های ساخت کانکس ساخته شده و بعد به محل منتقل می‌شوند. اگر متراژ کانکس‌ها بالا باشد، قطعات آن در کارگاه‌ها ساخته شده و توسط ماشین آلات ساختمانی به محل منتقل شده و در آن محل‌ها مونتاژ می‌شوند.

زمان ساخت کانکس‌های ویلایی

قبل از اینکه ببینیم قیمت کانکس ویلایی ۸۰ متری چقدر است، ابتدا ببینیم که زمان ساخت این کانکس‌ها چقدر است. یکی از مزایای کانکس‌های ویلایی، زمان ساخت کم آن‌هاست. برای ساخت یک خانه ویلایی شما حداقل به یک سال و نیم تا دو سال زمان نیاز دارید. اما کانکس‌های ویلایی در مدت زمانی بسیار کوتاه ساخته می‌شوند.

اگر متراژ این کانکس‌ها کمتر از ۴۰ متر باشد، نهایتا تا یک هفته کانکس شما آماده و نصب می‌شود. اما اگر متزاژ بزرگتر از این باشد، این زمان ممکن است تا دو ماه طول بکشد. اما بعد از دو ماه سازه نصب شده در اختیار شماست. به این ترتیب در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما صاحب یک کانکس ویلایی با شرایطی که دوست دارید، خواهید شد.

ویژگی‌های کانکس‌های ویلایی

کانکس‌ ویلایی سازه‌هایی از پیش ساخته هستند که با مصالح مختلف و در ابعاد گوناگون ساخته می‌شود. این کانکس‌ها با ویژگی‌های خاصی که دارند، می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای افراد باشند:

قیمت و خرید کانکس ویلایی

۱ـ امکان شخصی سازی

اولین ویژگی‌ کانکس ویلایی، امکان شخصی سازی آن است. یعنی شما می‌توانید آن را به هر مدلی که دوست دارید سفارش دهید. شما می‌توانید کانکس ویلایی خود را با تعداد خواب‌های مختلف، در طبقات متفاوت سفارش دهید.

۲ـ امکان جابه‌جایی

یکی از ویژگی‌های خوب این کانکس‌های ویلایی، امکان جابه‌جایی آن‌هاست. اگر به هر دلیلی تصمیم بگیرید که جای ویلای خود را تغییر دهید امکان آن وجود دارد. این یک قابلیت بسیار عالی است.

۳ـ امکان نصب در هر شرایط اقلیمی

شما می‌توانید در هر شرایط اقلیمی، شمال، جنوب، کویر، کوهستان و در هر شرایط آب و هوایی، کانکس ویلایی خود را قرار دهید. حتی می‌توان این کانکس‌ها را در بالای تپه‌ها و در دامنه کوه‌ها هم قرار داد.

۴ـ هزینه‌های پایین ساخت

یکی از ویژگی‌های خوب این کانکس‌های ویلایی، هزینه کم ساخت این سازه‌هاست. متریال ساخت این کانکس‌ها بسیار کم هزینه‌تر از مصالح ساختمانی است و به همین دلیل هم کم‌هزینه‌تر هستند.

۵ـ‌ عدم نیاز به مجوز برای متراژهای کوچک

اگر کانکس‌ها در متراژهای پایین باشند، نیازی به داشتن فونداسیون و مراحل اخذ پروانه ساخت هم ندارند. اما در مورد متراژهایی مثل کانکس‌های ویلایی ۸۰ متری، شما نیاز به دریافت مجوز دارید.

۶ـ عایق خوب در برابر سرما و گرما

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب کانکس‌های ویلایی، وجود عایق‌هایی در دیوارهای سازه است که در برابر گرما و سرما مانند عایق عمل می‌کنند.

۷ـ مقاومت در برابر زلزله و حوادث طبیعی

کانکس‌های ویلایی در برابر زلزله‌های شدید هم مقاوم هستند. در صورت داشتن یک کانکس ویلایی با کیفیت بالای ساخت، تا ۹ ریشتر زلزله هم نمی‌تواند این بنا را از بین ببرد.

قیمت کانکس ویلایی

حالا سوال این‌جاست که مثلا قیمت کانکس ویلایی ۸۰ متری چقدر است؟ برای این منظور شما باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. شرکت‌های زیادی مانند شرکت ما، انواع مختلف کانکس ویلایی را در متراژهای مختلف عرضه می‌کنند.

قیمت خرید کانکس ها در حالت کلی به جنس پوشش سقف و دیوار، امکانات، متراژ، جوشکاری، کیفیت و دوام آنها بستگی دارد. برای سفارش و خرید بهترین کانکس ها و ماندگارترین و باکیفیت ترین آنها پیشنهاد میکنیم حتما تماس بگیرید.

کانکس (قیمت و خرید Conex)

عوامل موثر بر قیمت کانکس ویلایی

فرض کنید که شما می‌خواهید یک کانکس ویلایی داشته باشید و می‌خواهید بدانید که قیمت کانکس ویلایی ۸۰ متری چقدر است؟ در این صورت باید به این موارد توجه داشته باشید:

  • متراژ کانکس ویلایی

اولین عامل موثر بر قیمت کانکس ویلایی، متراژ آن است. طبیعی است که هرچقدر متراژ کانکس ویلایی بیشتر باشد، قیمت آن هم بالاتر می‌رود.

  • نوع طراحی کانکس ویلایی

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت کانکس ویلایی، طراحی آن است. وقتی شما یک کانکس ویلایی یک طبقه بخواهید ممکن است قیمت آن کمتر از کانکس ویلایی دوبلکس یا تریبلکس باشد.

  • مصالح استفاده شده

مصالح به کار رفته برای ساخت کانکس ویلایی، در قیمت آن موثر است. کانکس‌ها از جنس ساندویچ پانل هستند. این پانل‌ها دو ورقه فلزی گالوانیزه هستند که در میان آن‌ها موادی مانند ولی یورتان یا اکس پی اس قرار دارد که با توجه به نوع مواد و فلزات استفاده شده، قیمت می‌تواند متفاوت باشد.

جنس کف کانکس باید ضد آب باشد. معمولا از سرامیک برای کف کانکس ویلایی استفاده می‌کنند اما ممکن است به سفارش مشتریان، از مصالح دیگری نیز استفاده کرد که در قیمت تمام شده تاثیر گذار است. اسکلت سازه‌ها از چوب، بتن و فلز می‌تواند باشد. هرکدام از این‌ها با توجه به شرایط ساخت کانکس انتخاب شده و قیمت آن‌ها متفاوت خواهد بود.

  • امکانات و تجهیزات کانکس ویلایی

یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت کانکس ویلایی، تنوع تجهیزات و امکانات ویلا است. تجهیزات تهویه و گرمایش و سرمایش می‌توانند به انتخاب مشتری باشند. از طرف دیگر امکاناتی مانند استخر، سونا، تراس‌های مختلف و مواردی شبیه به این‌ها می‌توانند قیمت کانکس ویلایی را تغییر دهند.

  • شرایط ساخت کانکس ویلایی

ممکن است شما بخواهید کانکس ویلایی خود را در دامنه تپه‌ها یا در میان جنگل داشته باشید. طبیعی است که هزینه حمل و نقل تجهیزات و بخش‌های مختلف سازه به این مکان‌ها متفاوت خواهد بود.

قیمت کانکس ویلایی ۸۰ متری

حالا با تمام مواردی که گفته شد، به نظر شما،‌ قیمت کانکس ویلایی ۸۰ متری چقدر است؟ پاسخ به این سوال راحت نیست. همان‌طور که دیدیم عوامل زیادی در برآورد قیمت کانکس‌ ویلایی موثر هستند. شما می‌توانید با 05136228800 تماس گرفته و با اعلام شرایط کانکس ویلایی خود، قیمت آن را داشته باشید.

هر کدام از عواملی که گفتیم می‌توانند قیمت کانکس ویلایی شما را بالا یا پایین ببرند.

مراحل سفارش و ساخت کانکس ویلایی

  • ابتدا با شرکت ساخت کانکس، مانند شرکت کانکس سازی ما تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید.

  • در مرحله بعد شما در مورد متراژ و نقشه کانکس ویلایی خود صحبت می‌کنید. فراموش نکنید که کانکس‌های ویلایی امکان شخصی‌سازی دارند. پس می‌توانید طرح‌های خود را با مهندسان به اشتراک بگذارید.

  • سپس تیم مهندسان شرکت، به محل نصب کانکس رفته و شرایط مختلف را برای قرار دادن سازه بررسی می‌کنند.

  • سپس نقشه ویلا به وسیله نرم‌افزارهای مختلف کشیده شده و به تایید شما می‌رسد.

  • در مرحله بعد شما در جریان انواع مصالح و متریال برای ساخت کانکس ویلایی قرار می‌گیرید تا با توافق شما و مهندسان، با توجه به شرایط منطقه‌ی نصب کانکس، مصالح را انتخاب کنید.

  • حالا مشاوران می‌توانند به شما بگویند که قیمت کانکس ویلایی ۸۰ متری چقدر است. در صورت تایید شما، وارد مرحله ساخت می‌شوند.

  • بعد از ساخت بخش‌های مختلف سازه، نوبت به انتقال آن‌ها به محل می‌رسد.

  • در کوتاه‌ترین زمان ممکن‌، سازه شما آماده است و به شما تحویل داده می‌شود تا با سلیقه خود آن را دکور کنید.

  • به همین راحتی شما مالک یک کانکس ویلایی ۸۰ متری هستید که هر زمان بخواهید می‌توانید آن را به جای دیگری منتقل کرده یا به فروش برسانید.

سخن پایانی

کانکس ویلایی، یک سازه جذاب و پرطرفدار است. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که این سازه‌های از پیش ساخته، دوام و استحکام لازم را ندارند. اما این‌گونه نیست. استحکام مناسب، عایق در برابر سرما، گرما و رطوبت و تنوع طراحی و مصالح، از امکانات خوب کانکس‌های ویلایی هستند. قیمت تمام شده این کانکس‌ها به مراتب از خانه‌های معمولی کمتر است و در عین حال در مدت زمان کوتاهی هم ساخت و نصب این سازه‌ها انجام می‌شود. اگر بخواهید بدانید که برای مثال، قیمت کانکس ویلایی ۸۰ متری چقدر است؟ برای استعلام قیمت با شماره 05136228800 تماس بگیرید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.