درآمدی شگفت انگیز با کاشت نهال گردو ژنوتیپ تیپ7

رپرتاژ آگهی: به نقل از رویال نهال،بزرگترین و معتبرترین نهالستان درایران، هیچ وقت برای شروع دیر نیست، در صورتی که شروع کار، اصولی و با دانش کارشناسان انجام شود. در دنیایی که فناوری و تکنولوژی حرف اول را می زند، جایی برای باغداری سنتی و درختان کهن سال گردو غیر مثمر وجود ندارد. البته آگاه باشید که در این مسیر گرفتار افراد طماع و سود جو نشوید، زیرا نهایتا چیزی به جز ضرر نصیبتان نمی شود. در این متن راهکاری به شما پیشنهاد می شود که رویا هایتان را به واقعیت پیوند می دهد.

چطور با کاشت نهال گردو ژنوتیپ رویال تیپ ۷ درآمد بالایی داشته باشیم؟

یکی از ارقام نهال گردو که اصالت ایرانی دارد و بین ۴۰۰ رقم ژنوتیپ، رتبه اول را در باردهی و عمر اقتصادی کسب کرده است، نهال گردو ژنوتیپ رویال تیپ ۷ است. این نهال ثمرده توسط کارشناسان و مهندسین کشاورزی در نهالستان رویال به ثبت رسیده است. برای اینکه اطلاعاتتان را درباره نژاد های مختلف نهال های گردو و ویژگی های هرکدام افزایش دهید، می توانید به سایت های معتبری مانند ویکی پدیا، نهال۱۱۰، رویال نهال و غیره، مراجعه کنید.

نهال گردو ژنوتیپ رویال ۷، یک نهال پربار و اقتصادی به شمار می رود و با گردو های ۵ قلو بین سایر نهال ها برجسته شده است.  مغز گردو های ژنوتیپ رویال ۷، حدود ۷۵ درصد از حجم گردو را تشکیل می دهند و با رنگ سفید و روشن توانسته اند علاوه بر بازار داخلی، در سایر کشور های دنیا نیز طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهند.

اگر این نهال را در باغ خود بکارید، نیازی به کاشت رقم گرده افشان ندارید. همچنین نگرانی شما بابت سرمای بهاره بی مورد است، زیرا ژنوتیپ رویال ۷ نسبت به سرما مقاوم بوده و شکوفه های آن دیرتر گل می کنند.نهال گردو ژنوتیپ رویال تیپ ۷ تنها گردویی می باشد که تا ارتفاع ۳۰۰۰ متر از دریا آزاد ا خود مقاومت نشان می دهد.

خرید نهال گردو

باغداران عزیز این نکته را بدانید، زمانی که نهال یک ساله شد می توانید شاهد اولین گردو ها روی شاخه های درخت باشید. در واقع این نهال استراحت نداشته و از سال اول کاشت تا ۱۰۰ سال بعد باردهی دارد. از سال ۴ یا ۵ به بعد نیز باردهی به میزان حداکثری خود می رسد و باغدار می تواند از یک هکتار باغ گردو، حدود 8 تا 10 تن گردو برداشت کند.

حتما با مطالعه این متن به این نتیجه رسیده‌ اید که با خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال ۷، سالانه سودی بین ۱،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تا ۱۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان نصیبتان می شود. حال تصور کنید که باغ شما از یک هکتار بیشتر است، چقدر درآمد از کاشت نهال گردو ژنوتیپ رویال ۷ کسب می کنید؟ این راهم بدانید که گردو های این رقم،  به دلیل داشتن اصالت ایرانی ،بازار پسند بوده و به راحتی فروش می روند.

اقداماتی برای باردهی حداکثری نهال گردو ژنوتیپ رویال تیپ ۷ که شاید ندانید!

در مطالب فوق با ارقام شگفت انگیزی از درآمد سالانه باغ گردو آشنا شدید، اما این را بدانید که کار همیشه هم به همین راحتی ها نیست. باغداری یک شغل نسبتا پر زحمت است که خوشبختانه در سال های اخیر به یاری کارشناسان در نهالستان های بزرگ و روش های نوین آبیاری، تا حدی از زحمات باغدارن کاسته شده است.

در بحث آبیاری نهال گردو ژنوتیپ رویال ۷، بهتر است بدانید که این رقم در برابر کم آبی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. به قدری که می توان ژنوتیپ ۷ را به روش قطره ای آبیاری کرد. بنابراین کاشت نهال ژنوتیپ رویال ۷ در مناطق گرم و شرجی توصیه نمی شود.

اگر اطلاعی درباره خاک منطقه تان و خاک متناسب با کاشت ژنوتیپ رویال ۷ ندارید، بهتر است از کارشناسان خبره در نهالستان های بزرگ کمک بگیرید، تا زحماتتان بی نتیجه نماند. این رقم علاقه ای به خاک سخت و مرطوب ندارد. می توانید از کود حیوانی پوسیده یا ماسه بادی برای تنطیم سختی و رطوبت خاک استفاده کنید.

یکی دیگر از فاکتور هایی که در باردهی نهال گردو و به دنبال آن سودآوری باغ نقش اساسی دارد، کود دهی به خاک است. در واقع اگر خاک منابع غذایی لازم را برای رشد و ثمردهی درخت را فراهم نکند، علاوه بر اینکه درخت گردو دچار آفات و بیماری می شود، باردهی آن نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. بهترین کود برای درختان گردو، کود های حیوانی پوسیده و کودهای شیمیایی هستند که باید بعد از بررسی و آزمایش خاک، به‌ آن اضافه شوند.

در نهایت نوبت به بیان نحوه مبارزه با بزرگ ترین نگرانی باغداران، یعنی آفات درختان گردو، می رسد. بیشترین آفات و بیماری که گریبان گیر نهال های گردو می شود، کرم خراط، بلایت گردو و شانکر های باکتریایی است. رقم ژنوتیپ رویال ۷، نسبت به آفات ذکر شده مقاومت بالایی دارد، اما بهتر است بعد از مشورت با مهندسین کشاورزی از سمپاشی های بهاره باغ گردو غافل نشوید.

مجوز نهال گردو ژنوتیپ

خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال تیپ ۷ از نهالستانی با بیش از نیم قرن سابقه!

تمامی موارد گفته شده درباره باردهی و سودآور بودن باغ گردو ژنوتیپ رویال ۷ زمانی تحقق پیدا می کند، که نهال مذکور را از نهالستانی معتبر خریداری کنید. نهالستان رویال نهال با بیش از نیم قرن سابقه مفید و موثر در حوزه احداث باغ، کاشت و فروش نهال و ارائه خدمات باغداری، به عنوان بزرگ ترین نهالستان ایران شناخته شده است. کارشناسان و مهندسین کشاورزی در این نهالستان با بومی سازی نهال های وارداتی و اصلاح ارگانیک نهال های داخلی توانسته اند رونق شگرفی در باغداری نوین ایجاد کنند.

شما باغدارن گرامی، با خرید نهال ژنوتیپ رویال تیپ ۷ از این نهالستان از خدماتی همچون: مشاوره ۲۴ ساعته، پشتیبانی پس از کاشت، گواهی سلامت و قرنطینه برای تمامی نهال ها، قیمت‌ منصفانه به دلیل حذف واسطه ها و غیره بهره مند می شوید.

برای اطمینان از صحت گفته های فوق می توانید به سایت نهالستان رویال نهال (royalnahal) مراجعه کنید و یا با شماره تماس های موجود در این سایت تماس بگیرید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.