چهارمین سمینار معرفی مسیر عمان و روسیه در شیراز برگزار شد

 معرفی فرصت‌های ویژه گردشگری و تجاری این دو مسیر به بیش از ۸۰ آژانس مسافرتی و سازمان‌های مرتبط، محور مهم این سمینار بود که با همکاری آژانس مسافرتی لیاناپرواز و شرکت الماس هفت دریا (۷sd) در تاریخ ۱۲ شهریورماه صورت گرفت. امکان اخذ ویزای الکترونیکی روسیه توسط اتباع ایرانی، معرفی کارگزار رسمی گردشگری ایران در کازان، بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و معرفی جاذبه‌های مشهور این دو مسیر از جمله موضوعات مهم مطرح شده در این مراسم بود.

سمینار معرفی مسیر عمان و کازان روسیه در روزهای ۴، ۶ و ۷ شهریورماه ۱۴۰۲ در شهرهای مشهد، تهران و اصفهان نیز برگزار شد. در این چهار سمینار، میخائیلوف، نماینده سفارت روسیه و آلمیرا زاگردینوا، نماینده گردشگری تاتارستان روسیه به همراه نمایندگانی از هتل کمپنسکی و هتل گرند میلینیوم مسقط شرکت داشتند.

صدور ویزای فوری الکترونیکی روسیه

صدور ویزای فوری الکترونیکی روسیه

امامی، مدیرعامل آژانس مسافرتی لیاناپرواز و شرکت ۷sd در این سمینار اعلام کرد که در شهریورماه امسال، اخذ ویزای توریستی الکترونیکی روسیه برای اتباع ایرانی و شهروندان 54 کشور دیگر دنیا فراهم شد. وی ضمن اعلام تمدید مجدد قرارداد لیاناپرواز با فدراسیون گردشگری کازان روسیه، اظهار کرد: هم‌اکنون، لیاناپرواز به عنوان بازوی اصلی گردشگری کازان در ایران شناخته می‌شود و ما آماده همکاری با آژانس‌های گردشگری در این مسیر هستیم. همچنین، جهت معرفی این مقصد پرطرفدار به گردشگران، آژانس‌ها می‌توانند از محتواهای اختصاصی تولید شده ما بدون درج لوگو و تبلیغ، استفاده کنند.

آمار گردشگران کازان به مرز 4 میلیون نفر رسید!

آلمیرا زاگردینوا در ادامه بخش معرفی مسیر کازان، اعلام کرد که در سال 2022 میلادی بیش از 3.9 میلیون گردشگر به این شهر سفر کردند. وی افزود: شهر کازان به عنوان پایتخت سوم روسیه شناخته می‌شود که 3 جاذبه مشهور آن در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

همکاری آژانس مسافرتی لیاناپرواز با فدراسیون گردشگری کازان روسیه از سال 1397 آغاز شد؛ اما به دلیل پاندمی کرونا تنها 5 پرواز به این مقصد صورت گرفت. هم‌اکنون، با از سرگیری سفرهای خارجی، مسافران می‌توانند تور کازان را به صورت ترکیبی (مسکو-کازان و سنت پترزبورگ-کازان) نیز رزرو کنند.

در ادامه، مس فروشان، مدیر اجرایی لیاناپرواز به معرفی جاذبه‌های گردشگری، هتل‌ها، تفریحات شبانه، فرهنگ غذایی و... کازان پرداخت. او اعلام کرد: امکان ثبت شرکت و سرمایه‌گذاری در کازان وجود دارد و علاقمندان این حوزه می‌توانند از طریق دفتر ما در کازان، فعالیت تجاری خود را راه‌اندازی کنند.

شرکت الماس هفت دریا؛ تنها نماینده رسمی پروژه «مسقط بِی» در ایران

فرصت‌های تجاری ویژه در عمان و استقبال سرمایه‌گذاران خارجی از این کشور باعث شده است تا هم‌اکنون، عمان به عنوان یک هاب جدید در منطقه خلیج فارس شناخته شود. در این سمینار، ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در عمان مورد بررسی قرار گرفت و اعلام شد که متقاضیان می‌توانند از طریق خرید ملک یا ثبت شرکت، اقامت 99 ساله این کشور را دریافت کنند.

شرکت الماس هفت دریا تنها نماینده رسمی پروژه ساختمانی «مسقط بِی» در ایران شناخته می‌شود. این شرکت، در واقع شعبه سوم آژانس لیاناپرواز است که در کشور عمان تاسیس شده است. امکان ثبت شرکت در مدت زمان کمتر از 10 روز کاری از دیگر خدمات 7sd به شمار می‌رود. آژانس‌ها و سازمان‌ها می‌توانند با ایجاد حساب در سایت شرکت 7sd از خدمات این مجموعه، مطلع و بهره‌مند شوند.

استقبال گردشگران دنیا از تور ترکیبی عمان

استقبال گردشگران دنیا از تور ترکیبی عمان

امامی با اشاره به این موضوع که اغلب تورهای اروپایی به صورت ترکیبی در شهرهای صور، سندز، صلاله و... عمان برگزار می‌شود، افزود: استقبال گردشگران اروپایی از کشور عمان موجب شده تا این تورها اغلب به مدت زمان 10 الی 12 شب برگزار شوند. در حال حاضر، بیشتر درخواست‌های مسافران ایرانی برای اقامت در شهر مسقط است. البته ما تور ترکیبی مسقط و صلاله را هم ارائه می‌دهیم و با بیش از 40 هتل در این دو شهر قرارداد داریم؛ اما میانگین اقامت 3-4 شب است. برخی از مسافران ایرانی نیز کشور عمان را صرفاً برای گرفتن وقت سفارت آمریکا یا کانادا انتخاب می‌کنند.

در ادامه این بخش، ضمن معرفی جاذبه‌ها، اقامتگاه‌ها و مراکز خرید مشهور عمان، نمایندگان هتل گرند میلنیوم و هتل کمپینسکی مسقط، توضیحات مختصری را درباره این هتل‌ها ارائه دادند. همچنین، لیاناپرواز از افتتاح دفتر چهارم این مجموعه در کشور آلمان خبر داد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات دو مسیر عمان و کازان روسیه می‌توانند با شماره 02141187 تماس بگیرند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.