آموزش ارسال پیامک انبوه ایرانسل در کمتر از 5 دقیقه

 فرض کنید مدیر رستورانی قصد دارد ساعت ۱۱ ظهر برای مشتریان اطراف رستوران که شماره ایرانسل دارند، پیامک زیر را ارسال کند. به نظر شما از چه راه‌حل‌هایی استفاده کند؟ مدیر رستوران می‌تواند از سفارش‌های قبلی مشتریان استفاده کند، برای هر سفارش آنلاین جدید پیام ارسال کرده یا حتی با جستجو در اینترنت، شماره‌های ایرانسل را پیدا کند. اما راه‌حل اصلی این است که از پنل اس ام اس ایرانسل و ارسال پیامک انبوه استفاده کند. در ادامه این مطلب ارسال پیام انبوه ایرانسل، پیامک ایرانسل، کار با پنل‌ها و ویژگی‌های هر کدام را به صورت کاربردی توضیح می‌دهیم.

پنل اس ام اس ایرانسل چیست؟

به نقل از ملی پیامک، پنل اس ام اس ایرانسل یک نرم‌افزار آنلاین تحت وب است. در پنل ایرانسل می‌توانید به شماره‌های ایرانسل در محله، منطقه، شهر یا استانی خاص پیامک ارسال کنید. از مزیت‌های ارسال پیام با پنل ایرانسل، این است که شماره‌‌ها به‌روز و همه شماره‌ موبایل‌ها فعال هستند، زیرا از طریق آنتن مخابراتی ارسال می‌شود و تنها به شماره‌هایی که از ۲۴ ساعت قبل در منطقه حضور دارند، ارسال می‌شود. بنابراین درصد خطا در دکل‌های ایرانسل بسیار پایین است و تقریباً همه پیام‌ها ارسال می‌شود. ماژول‌های که در ادامه توضیح می‌دهیم، مختص به پنل اس ام اس ایرانسل است.

چگونه از پنل اس ام اس BTS پیام ارسال می‌شود؟

مدیر رستوران می‌تواند از طریق ماژول BTS یا دکل‌های مخابراتی پیامک به خطوط ایرانسل منطقه‌ رستورانش ارسال کند. ‌BTS مخفف کلمات Base Transceiver Station به معنی ایستگاه پایه فرستنده یا گیرنده است که می‌تواند اس ام اس را به شماره‌های ایرانسل در یک منطقه خاص ارسال ‌کند.

روش کار با ماژول BTS

برای کار با ماژول‌های سایت سامانه ملی پیامک، ابتدا باید وارد سایت شوید. سپس در پنل کاربری از قسمت بالای صفحه سمت چپ، روی گزینه ارسال کلیک کنید. از قسمت‌ منوی‌های بالای صفحه، منوی BTS را انتخاب کنید. اطلاعات بیشتر در مورد امکانات ملی پیامک: https://www.melipayamak.com/features/ پس از باز شدن صفحه، فرم مربوط به BTS را پُر کنید. در فرم اطلاعاتی مانند تعداد پیامک، متن پیامک، منطقه درخواست و ... را از شما می‌خواهد. در نهایت فرم را از طریق سایت برای کارشناسان ملی پیامک ارسال کنید تا بقیه اقدامات لازم انجام شود. البته در نظر داشته باشید که درخواست برای ارسال پیام با بی‌تی‌اس، حتماً باید از ۷۲ ساعت قبل انجام شود. سیستم بی‌تی‌اس در واقع از شماره‌هایی که از ساعت ۱۲ تا ۲ شب از دکل منطقه موردنظر آنتن گرفته باشند، استفاده می‌کند. پس حتماً مخاطبان ساکن همان منطقه هستند.

ارسال پیامک انبوه ایرانسل از طریق بی‌تی‌اس چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از ویژگی‌های مهم پنل اس ام اس ایرانسل ارسال پیام به سراسر کشور است. ویژگی دیگر BTS ارسال پیامک انبوه است که محدودیتی در تعداد ارسال پیام ندارد. شماره‌های هر دکل به صورت هفتگی بین ساعت ۱۲ تا ۲ نیمه شب به‌روز رسانی می‌شوند. پیامک‌ها فقط به شماره‌های روشن ارسال می‌شوند.

ارسال پیامک انبوه با سیم کارت ایرانسل

آیا مدیر رستوران داستان ما باید برای خطوط دائمی و اعتباری ایرانسل به صورت جداگانه پیام ارسال کند؟ خیر. در پنل اس ام اس ایرانسل شما می‌توانید پیام را هم به خطوط ثابت و هم به خطوط اعتباری ایرانسل به صورت همزمان ارسال کنید. پیامک به پیش‌شماره‌های ایرانسل مانند: ۰۹۳۵، ۰۹۳۶، ۰۹۳۷، ۰۹۳۸، ۰۹۳۹ و ۰۹۳۳ ارسال می‌شود. آیا مدیر رستوران برای ارسال پیام به شماره‌های ایرانسل، نیاز به خرید خط ایرانسل دارد؟ خیر. در پنل اس ام اس ایرانسل، نیازی به خرید خط وجود ندارد. پیامک با شماره ۹۰۰۰ ارسال می‌شود.

ارسال پیامک به بانک کدپستی ایرانسل

گاهی وقت‌ها رستوران در شهر کوچکی واقع شده است، یا در منطقه‌ای قرار گرفته که دسترسی به دکل BTS وجود ندارد. بازهم امکان ارسال پیام به مخاطبان ایرانسل وجود دارد و پیام براساس کدپستی منطقه ارسال می‌شود. ارسال پیام از سامانه ملی پیامک با کدپستی هم امکانپذیر است و کافیست سه یا پنج رقم اول شماره کدپستی منطقه مورد نظر را داشته و در سامانه وارد کنید.

روش کار با ماژول کدپستی ایرانسل

روش کار با ماژول کدپستی ایرانسل نیز بسیار راحت و همانند روش قبل است. یعنی ابتدا باید وارد سایت ملی پیامک شوید و سپس در پنل کاربری از قسمت بالای صفحه سمت راست، روی گزینه ارسال کلیک کنید. از منوی‌های بالای صفحه، این بار منوی کدپستی ایرانسل را انتخاب کنید. پس از باز شدن صفحه کدپستی ایرانسل متن پیامک را بنویسید. سپس سه یا پنج شماره‌ اول کدپستی منطقه را وارد و در نهایت روی گزینه ارسال پیام کلیک کنید. ارسال پیامک انبوه ایرانسل از طریق کدپستی چه ویژگی‌های دارد؟

  • یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ارسال پیامک از طریق کدپستی، داشتن بانک اطلاعاتی ایرانسل سراسر کشور است.

  • انتخاب تعداد گیرندگان دلخواه از میان تعداد شماره‌های موجود در بانک اطلاعاتی نیز کاربردی است.

  • ویژگی سوم ارسال پیامک از طریق کدپستی ایرانسل، امکان ارسال به صورت ترتیبی و تصادفی است.

آیا ارسال پیامک ایرانسل محدودیت دارد؟

تا این قسمت در مورد ارسال پیام به شماره‌های ایرانسل مطالب مهم را یادگرفتید. در ارسال پیامک با استفاده از دکل مخابراتی (BTS) ایرانسل محدودیت و معایبی هم وجود دارد که بهتر است آن‌ها را هم بشناسید.

  • تعداد ارسال پیامک انبوه در هر نوبت، حداقل باید ۵۰ هزار عدد پیام باشد.

  • ساعت ارسال پیام انبوه از ۹ صبح تا ۲۰ است.

  • ارسال از این طریق دارای گزارش ارسال نمی‌باشد.

  • ارسال از این طریق فقط به خطوط روشن ارسال شده و هیچ ارسال نشده ای ندارد بنابراین هیچ گونه هزینه ای عودت داده نخواهد شد.

  • شماره های هر دکل به صورت میانگین بین 15 روز تا 1 هفته آپدیت و به روز رسانی می گردند.

در ارسال پیام از طریق کدپستی محدودیت‌های فوق وجود ندارد و می‌توانید از ۱ پیامک تا ۱۰۰ هزار پیام ارسال کنید.

کلام آخر در مورد ارسال پیامک انبوه ایرانسل

در این مطلب با ارسال پیامک انبوه ایرانسل و پنل اس ام اس ایرانسل آشنا شدید. حالا مدیر رستوران داستان ما می‌تواند به‌راحتی پیامک موردنظرش را برای مشتریان ارسال کند. پیام را می‌تواند به صورت انبوه و به مشتریان زیادی بفرستد، یا اینکه به صورت ارسال با کدپستی به منطقه خاص مورد نظر ارسال کند. سامانه ملی پیامک ماژول کدپستی ایرانسل، ماژول BTS و ماژول پیامک انبوه را با قیمت‌های بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. تیم پشتیبانی متعهد ملی پیامک همه روزه حتی در روزهای تعطیل و جمعه‌ها در کنار شما هستند تا به همه سوالات جواب دهند.

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، به شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ داخلی ۱ زنگ بزنید. مواردی که در این مقاله گفته شد به همراه امکانات بیشتر دیگری برای بازاریابی پیامکی در سامانه ملی پیامک برای شما در نظر گرفته شده است. پس اگر نیاز به پیشرفت کسب‌وکارتان را دارید به صفحه امکانات و تعرفه‌های پنل‌های کاربری ملی پیامک سر بزنید. سوالات خود را در مورد روش‌های ارسال پیامک انبوه از پنل اس ام اس ایرانسل در قسمت نظرات مقاله بپرسید، تا بتوانیم پاسخ دهیم.  

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.