کمپین عجیب یک برند

 این موضوع مربوط به کمپین جدید برند «مسیویک» بوده است. در همین زمینه مدیر بازاریابی برند «میسویک» به «دنیای اقتصاد»گفت: این کمپین تبلیغاتی که در متروی تهران ارائه شد به این صورت بود که تعدادی هنرپیشه با موهایی که به ماده سفیدی آغشته شده بود در سطح ایستگاه های مترو تردد می‌کردند. سالار اسکندری، افزود: خبر این موضوع در خبرگزاری‌ها و رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب داشت. در فاز بعدی که فاز opening این کمپین بود، این افراد زیر بیلبورد میسویک در ایستگاه های مترو نشسته بودند به طوری که به مخاطب نشان داده شد که گویی خمیردندان روی موهای این افراد ریخته شده است.

اسکندری، درباره محدویت‌های این کمپین گفت: اجرای آن محدویت‌های خاص خود را داشت. به این صورت که برای اجرای این کمپین از بیش از ۵ تا ۶ نهاد اجرایی، مجوز دریافت کردیم. به گونه‌ای که برای اجرای یک کمپین ۷ روزه حدود یک ماه درگیر دریافت مجوزهای لازم بودیم.

وی با اشاره به موفقیت این کمپین گفت: این کمپین میزان آگاهی از محصولات برند مسیویک را به طور معناداری افزایش داده و در صورت رو به رو شدن با محصول، شانس انتخاب آن را افزایش می‌دهد. در محصولات آرایشی و بهداشتی، فروش و موفقیت محصول از نظر سازمانی کاملا مرتبط با میزان آگاهی از برند است. به صورت که مثلا اگر یک برند به میزان ۳۳ درصد آگاهی در مخاطب ایجاد کرده باشد به میزان ۳۳ دردصد از فروش و سهم بازار را نیز در اختیار دارد.

اسکندری درباره دلیل اجرای این کمپین گفت: برند مسیویک یکسری مراحلی را در زمینه مارکتینگ طی کرد. در ابتدا «مسیویک» یک برند گوشه گیر بود و اهل رقابت در زمینه مارکتینگ نبود. اتفاقی که افتاد این بود که این محصولات این برند را در شبکه های اجتماعی و وب سایت های خبری به مصرف کنندگان شناساندیم و یک اگاهی از محصولات این برند به وجود آمد.

وی افزود: اتفاقی که اخیرا افتاد، این بود که تصمیم گرفتیم در قالب یک کمپین تبلیغاتی، سطح آگاهی مردم از برند و محصول را توسعه دهیم. قبل از این موضوع تحقیقی را به صورت پرسشنامه  از ۲۰ هزار نفر انجام دادیم. این افراد از میان دلایل استفاده از خمیردندان (شامل محافظت از دهان و دندان، حفظ بهداشت و دندان، سفیدکنندگی و بحث درمانی) پاسخ های جالبی ارائه کردند. به این صورت که از ۶۰ درصد افراد موضوع سفیدکنندگی را به عنوان دلیل استفاده از خمیردندان اعلام کردند. این موضوع پاسخ موجب شد که یک کمپین تبلیغاتی را در متروی تهران اجرا کنیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.