فروش عمده لوله و اتصالات ساختمانی در ایلیاشیل

 لوله‌های ساختمانی نقش بسیار مهمی در سیستم‌های آب، فاضلاب، گاز و حتی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی دارند. همچنین اتصالات ساختمانی نیز برای اتصال و تمامیت سیستم‌های مختلف استفاده می‌شوند. در این مطلب به معرفی انواع لوله و اتصالات ساختمان و مرکز فروش آن می پردازیم.

انواع لوله و اتصالات ساختمانی:

برای تأمین نیازهای مختلف ساختمانی، متعددی از انواع لوله‌ها و اتصالات ساختمان وجود دارند. این انواع شامل لوله‌های فلزی (چدنی، فولادی و ...) و لوله‌های پلاستیکی است. از میان لوله‌های پلاستیکی، لوله پی وی سی، لوله پوش فیت، لوله پلی اتیلن و لوله ۵ لایه در بازار به شدت مورد علاقه قرار گرفته‌اند. در ادامه به بررسی هرکدام از این لوله‌ها و اتصالات می‌پردازیم.

لوله پی وی سی

لوله پی وی سی (PVC) یکی از محبوب‌ترین لوله‌های پلاستیکی است که در صنعت ساختمان به کار می‌رود. این لوله به دلیل دارا بودن مقاومت بالا در برابر تأثیرات شیمیایی، حرارتی و فشار قابل توجه استفاده‌های وسیعی دارد. همچنین لوله PVC به دلیل وزن سبک و انعطاف‌پذیری، نصب آسان و سرعت بالایی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

لوله و اتصالات پی وی سی یک نوع سیستم لوله کشی است که از پلاستیک پلی وینیل کلراید (PVC) ساخته شده است. این مواد دارای خواصی مانند مقاومت بالا در برابر ضربه، سایش، اسیدها و بازها، گرما و سرما هستند. لوله و اتصالات پی وی سی معمولا برای انتقال آب، فاضلاب، گازها و مواد شیمیایی استفاده می شوند. این سیستم به آسانی قابل نصب و تعمیر است و همچنین با قیمت مناسبی در دسترس است.

لوله پوش فیت

لوله پوش فیت یکی دیگر از لوله‌های پلاستیکی است که به صورت گسترده در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لوله به علت ماندگاری برابر با محیط‌های خشن و مقاومت بالا در برابر گرما و فشار، مورد توجه قرار گرفته است. همچنین لوله پوش فیت به دلیل عدم وجود اتصالات و همکاری‌ها، از لحاظ امنیت و کاهش خطر نشتی و خرابی سیستم، بسیار مطمئن است. 

لوله و اتصالات pushfit یا پوشفیت، نوعی سیستم اتصال لوله ها است که بدون نیاز به جوشکاری یا استفاده از اتصالات قلابی (فیتینگ) انجام می‌شود. 

این سیستم اتصالات شامل یک رینگ هسته ای و یک سیاهه است، که در واقع داخل لوله قرار می‌گیرد. اگر بخواهیم لوله ها را جدا کنیم، کافیست سیاهه را خارج کنیم و لوله را شل کنیم. اتصال بین لوله ها با تناسب محکمی صورت می‌گیرد که بدین ترتیب هیچ نیازی به جوشکاری، هیچ نیازی به لحیم کاری و هیچ نیازی به اتصال فیتینگ های آبیاری نیست. این سیستم می‌تواند در لوله های مختلف مانند لوله های پلی اتیلن (PE)، پولی وینیل کلرید (PVC)، فولاد زنگ نزن و... استفاده شود. 

اتصالات پوس فیت به دلیل سادگی و سرعت نصب و عدم نیاز به مهارت و تجهیزات خاصی، برای استفاده در پروژه های لوله کشی ساختمان و آبیاری ایده آل هستند. همچنین به طور معمول با اتصالات فلزی در این سیستم در داخل لوله ها استفاده می‌شود تا تحمل فشار بالا را تضمین کنند و باعث جلوگیری از نشتی آب شوند.

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن (PE) به دلیل مقاومت بالا در برابر عوامل شیمیایی، محیطی و فشار، در استفاده‌های مختلف در صنعت ساختمان روبه‌رو می‌شود. این لوله به دلیل وزن سبک و انطباق با محیط‌های اطراف، مناسب برای استفاده در تمامی سیستم‌های آب و فاضلاب ساختمانی، فراهم‌کننده دوام و عمر طولانی است.

لوله و اتصالات پلی اتیلن محصولاتی هستند که از ماده ی پلی اتیلن (یک نوع پلیمر) ساخته می‌شوند. این محصولات برای انتقال و توزیع آب، گاز و سایر سیالات در صنایع مختلف استفاده می‌شوند. زیرا پلی اتیلن به دلیل خصوصیاتی مانند مقاومت در برابر ضربه، خوردگی و حرارت، ضد زنگ بودن و ضد جریان الکتریکی بودن بسیار مناسب برای این نوع کاربردها است. همچنین، لوله و اتصالات پلی اتیلن به دلیل سبکی و طول عمر بالا نیز مورد توجه قرار می‌گیرند.

انواع لوله و اتصالات ساختمانی:

لوله 5 لایه

لوله 5 لایه یک لوله پلاستیکی پیشرفته است که از ترکیب انواع مختلف پلاستیک ساخته شده است. این لوله دارای لایه‌های متفاوتی از پلاستیک همچون پلی اتیلن و سه لایه آلومینیومی است. لوله 5 لایه به دلیل استحکام بالا در برابر فشارهای بالا و اصطکاک درجه‌ای، مورد استفاده در سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و همچنین در سیستم‌های آب و فاضلاب ساختمانی قرار می‌گیرد.

لوله و اتصالات پنج لایه یک سیستم لوله‌کشی متشکل از پنج لایه مختلف است که به منظور تأمین آب سرد و گرم در سیستم‌های تاسیساتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لایه‌ها عبارتند از:

1. لایه داخلی: این لایه از مواد خام مانند پلاستیک پلی‌بوتیلن تشکیل می‌شود و نقش اصلی آن جلوگیری از جرم‌گیری و تشکیل رسوبات در دیواره لوله است.

2. لایه اول: این لایه از مواد آب بندی مانند پولی‌ایتیلن تشکیل شده است و وظیفه ضدآب بودن را دارد.

3. لایه دوم: این لایه به عنوان لایه عایق حرارتی عمل می‌کند و به جذب انرژی حرارتی و جلوگیری از افت حرارت در طول مسیر لوله کمک می‌کند. مواد مختلف مانند پلی‌بوتیلن با پوشش هوا و یا لایه‌های فویلی برای ایجاد این لایه استفاده می‌شود.

4. لایه سوم: این لایه از مواد مقاوم در برابر فشار مانند فولاد عمل استفاده می‌کند و وظیفه دفع انرژی حرارتی بیشتر و تعادل فشار را دارد.

5. لایه خارجی: این لایه نقش محافظ و مقاومت در برابر شرایط محیطی را دارد و از مواد مانند پلی‌اِتیلن ترکیب با لایه فویلی برای مقاومت در برابر نور خورشید و آب باران استفاده می‌شود.

فروش عمده لوله و اتصالات ساختمانی یک حوزه غنی و متنوع است که انواع مختلفی از لوله‌ها و اتصالات را شامل می‌شود. هر کدام از این لوله‌ها و اتصالات دارای ویژگی‌ها و کاربردهای خاصی هستند. در انتخاب لوله و اتصالات مورد نیاز برای ساختمان، عواملی نظیر نوع سیستم، نیازمندی‌ها، محیط و شرایط محیطی و همچنین بودجه مورد نظر باید مد نظر قرار گیرند.

قیمت آنلاین لوله و اتصالات

فروشگاه لوله و اتصالات ساختمانی ایلیاشیل یکی از بهترین و معتبرترین منابع آنلاین برای خرید لوله و اتصالات به حساب می‌آید. این سایت با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت‌های رقابتی، به مشتریان خود امکان می‌دهد تا به راحتی و در کمترین زمان ممکن نیازهای خود را برآورده کنند.

در سایت ایلیاشیل، قیمت‌هایی که برای لوله و اتصالات در نظر گرفته می‌شود، بسیار مناسب و قابل قبول است. در اینجا می‌توانید لوله‌ها و اتصالات مختلف را با قیمتی مناسب و با کیفیت بالا پیدا کنید. همچنین، سایت ایلیاشیل با توجه به نیازهای مختلف مشتریان، گزینه‌های متنوعی را در اختیار آن‌ها قرار داده است. از جمله محصولاتی که در این سایت موجود هستند می‌توان به لوله‌های پلی اتیلن، لوله‌های آبیاری قطره‌ای و اسپری، اتصالات پلی اتیلن، اتصالات آبیاری قطره‌ای و محصولات مرتبط اشاره کرد.

قیمت آنلاین لوله و اتصالات

فروشگاه لوله و اتصالات

همچنین در فروشگاه ایلیاشیل امکان سفارش تلفنی، حضوری و آنلاین وجود دارد. شما می‌توانید به راحتی از طریق وبسایت سفارش خود را ثبت کنید و پس از پرداخت نسبت به ارسال محصولات خود اقدام کنید. ایلیاشیل یکی از فروشگاه های با سابقه لوله و اتصالات در بورس و بازار آهن شادآباد است و در طول سال‌های فعالیت خود در این حوزه، به طور مداوم محصولات با کیفیتی را به مشتریان ارائه داده است.

"ضمن این که در حال حاضر فعالیت این گروه در کلیه زمینه صفر تا صد تاسیسات ساختمانی صنعتی بوده و فروش عمده لوله و اتصالات ساختمانی و انواع محصولات گالوانیزه ، برنجی ، پی وی سی ، پلی اتیلن و دیگر لوله و اتصالات و شیرآلات ساختمانی را شامل میشود. در وب سایت اینترنتی شرکت ایلیاشیل می توانید لیست قیمت آنلاین لوله و اتصالات را استعلام کرده و جهت سفارش و خرید اینترنتی و یا تلفنی اقدام نمایید."

بنابراین، اگر شما به دنبال خرید لوله و اتصالات با کیفیت و قیمتی مناسب هستید، سایت ایلیاشیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. با مراجعه به این سایت می‌توانید به راحتی نیازهای خود را برآورده کرده و از خدمات با کیفیت آن بهره‌برداری کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.