مزایای استفاده از پمپ کف کش

در اولین مرحله قبل از بررسی عوامل تاثیرگذار در قیمت پمپ کف کش بهتر است با مزایا آن آشنا شویم پس باید بدانید هدف از ساختن پمپ کف کش حذف آب از خزانه ها و زیرزمین ها بوده است که این پمپ به راحتی می تواند آب را از طریق فاضلاب خانه ذخیره کند. استفاده از پمپ کف کش مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه به بررسی آن ها از زبان کارشناسان توان تک: tavantak.co خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

۱. کاهش خطر بروز آتش سوزی

در صورتی که از وسایل الکتریکی یا گازی که در زیر زمین هستند همچون سیستم های گرمایشی، ماشین لباسشویی، آبگرم کن و سایر موارد این چنین استفاده می‌شود، است  افزایش میزان آب با توجه به رسانا بودن جریان برق و همینطور گرما میتواند منجر به آتش سوزی شود که می‌توان با نصب پمپ کف کش و جلوگیری از طغیان آب از وقوع همچین حوادثی جلوگیری کرد.

همچنین باید بسیار مواظب قیمت پمپ کف کش پمپ های کف کش متفرقه و ارزان قیمت باشید چرا که قیمت پمپ کف کش اصلی از نمونه های متفرقه بالاتر می‌باشد و توصیه می‌کنیم از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید تا دچار مشکل نشوید. گستردگی و طرح های بی شمار پمپ کف کش باعث شده تا قیمت پمپ کف کش متغیر و متفاوت باشد.

پیشگیری از خسارات مانند جاری شدن سیل

2. پیشگیری از خسارات مانند جاری شدن سیل

هنگامی که با بارش شدید باران مواجه می‌شویم آب زیادی در زیر زمین جاری می‌شود که گاهی مواقع سرعت بالای آن می‌تواند کف زیر زمین را در بر گیرد و به تمام اجزا آن آسیب وارد کند پس در نظر داشته باشید با استفاده از پمپ کف کش ایرانی می‌توان تا حد زیادی از وقوع همچین مسائلی جلوگیری کرد و خیال خودمان را نیز از احتمال وقوع این حوادث راحت کنیم.

3. پیشگیری از ایجاد کپک ها و یا سایر مشکلات بهداشتی

رطوبتی که در زیرزمین وجود دارد از طریق آب می‌تواند به رشد باکتری و کپک ها کمک بکند که با گذاشتن یک پمپ کف کش می‌توانید از وقوع آن جلوگیری کنید.

جنس و کیفیت ساخت

یکی از مهم ترین و اصلی ترین عوامل موثر در قیمت پمپ کف کش جنس و کیفیت ساخت آن است که در قیمت گذاری نهایی آن تاثیر خواهد گذاشت. پمپ های کف کش ایرانی با متریال و مواد مختلفی ساخته می‌شوند که جنس بدنه آن ها ممکن است از استیل، چدن و یا مواد دیگری باشد که هرکدام از آن ها در قیمت نهایی پمپ کف کش تاثیر گذار خواهند بود.

در نظر داشته باشید کیفیت ساخت و جنس پروانه، درپوش و همچنین جنس موتور و قطعات دیگر نیز باعث تغییر در قیمت پمپ کف کش خواهد شد، در نظر داشته باشید شما می‌توانید برای آگاهی از قیمت و همچنین مشاوره با کارشناسان توان تک ارتباط بگیرید و سوال های خودتان را از آن ها بپرسید.

یکی از نکات دیگری که بهتر است در مورد آن بدانید این است که مقایسه قیمت دو پمپ کف کش ایرانی و یا خارجی که از نظر ظاهری به هم شباهت زیادی دارند اشتباه است زیرا باید این مورد را در نظر داشته باشید که هنگام مقایسه شما باید کیفیت و جنس تمام قطعات پمپ کف کش را با یکدیگر مقایسه کنید.

کاربرد پمپ کف کش

کاربرد پمپ کف کش

یکی دیگر از مواردی که در قیمت نهایی پمپ کف کش اثر می‌گذارد کاربرد آن است. بهتر است بدانید بسته به نوع کارکردی که دارید باید پمپ کف کش را انتخاب کنید تا بتوانید بیشترین بازدهی را از آن داشته باشید و اگر اطلاع زیادی در مورد کاربرد پمپ های کف کش ندارید می‌توانید از کارشناسان مربوطه در این زمینه مشورت بگیرید

همچنین به این مورد توجه داشته باشید که بهتر است قبل از خرید پمپ کف کش به فروشگاه های معتبر مراجعه و یا به فروشگاه های اینترنتی سر بزنید تا بتوانید اطلاعات بسیار مفیدی کسب کنید. یکی از فروشگاه های اینترنتی که به صورت تخصصی به فروش پمپ کف کش می‌پردازد توان تک است که می‌توانید در آن اطلاعات بسیار دقیقی از پمپ های کف کش به دست بیاورید. در جدول زیر با چند مورد از مهم ترین کاربرد های پمپ کف کش آشنا خواهید شد.

Capture

کف کش تک فاز یا سه فاز

در واقع تفاوت این دو کف کش در این است که کف کش تک فاز از قدرت پایین تری نسبت به کف کش سه فاز برخوردار است و در استخر هایی که عمق کمتری دارند قابل استفاده است. علاوه بر اینکه کف کش تک فاز از قدرت کم تری برخوردار است باید بدانید که قیمت تمام شده آن نیز از کف کش سه فاز کم تر است. همینطور نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که کف کش سه فاز را فقط می‌توان در مکان هایی که از برق سه فاز استفاده شده است نصب نمود و معمولا از کف کش های سه فاز در مناطق وسیع مانند مکان های صنعتی، کارخانجات و زمین های کشاورزی استفاده می‌شود.

اندازه دهانه پمپ کف کش

اندازه دهانه پمپ کف کش ارتباط مستقیمی با مقدار حجم آبدهی پمپ کف کش دارد و به همین دلیل قیمت پمپ کف کش با توجه به اندازه دهانه ای که دارد می‌تواند متغیر باشد و در هنگام خرید پمپ کف کش حتما به این مورد توجه داشته باشید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

سخن پایانی

همانطور که متوجه شدید قیمت پمپ کف کش به عوامل زیادی بستگی دارد که به آن ها پرداختیم. در نهایت باید بدانید پمپ های کف کش توان تک انواع مختلفی دارند و بر همین اساس از قیمت های مختلفی نیز برخوردار هستند. از همین رو قبل از خرید پمپ کف کش بهتر است کاملا با آن آشنایی داشته باشید و همچنین خواسته و هدف خودتان را از خرید آن مشخص کرده باشید

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.