معرفی بازی‌ های درامدزا متاورسی

متاورس دنیایی است که دنیای واقعی را با تخیلات مجازی درهم‌آمیخته است و کاربران امکان ارتباط به هر کجای دنیا را دارند. دنیای متاورس با بازی های درامدزا بلاکچینی گره خورده و خیلی از کاربران در این فضا مشغول کسب درامد از بازی کردن هستند. همان‌طور که می‌دانید، برای گیمرها این یک آرزو است که بتوانند توسط بازی کردن پول دربیاورند.

بازی‌های متاورسی این امکان را برای گیمرها فراهم کرد، به‌طوری‌که خیلی از آن‌ها به درآمدهای بالایی رسیدند. کسب درآمد از متاورس می‌تواند به‌عنوان یک شغل بسیار جذاب تلقی شود که هم فال است و هم تماشا، یعنی هم از بازی لذت می‌برید و هم پول کسب می‌کنید.

چگونه می‌توان از بازی های متاورس درآمد کسب کرد؟

دنیای بازی های متاورسی بسیار جذاب و مهیج است و افرادی که کنسول بازی دارند ازجمله پلی‌استیشن 5، احتمالاً تجربهٔ بازی با عینک‌های واقعیت مجازی VR را داشته باشند. بازی های درامد زا بلاکچینی توسط عینک‌های متاورسی انجام می‌شود و سازوکاری مشابه کنسول‌های بازی دارد.

به دو صورت می‌توانید از بازی های متاورس کسب درآمد داشته باشید که اولی تولید محتوای گیم است و توسط فروش آن‌ها درآمد خوبی حاصل می‌شود. راه دیگر به‌دست آوردن آیتم‌ها در طول بازی‌های درامدزاست. این آیتم‌های کسب‌شده را می‌توانید با سایرین مبادله کرده و به فروش برسانید.

قبل از این‌که بازی‌های دنیای متاورسی رایج شوند، گیمرها در بازی‌های خود ارز رایج بازی یا توکن نهایی را کسب می‌کردند و از طریق آن شخصیت‌ها یا المان‌ها را ارتقا می‌دادند. آن‌ها ارز رایج را کسب می‌کردند، اما امکان تبدیل آن به پول واقعی را نداشتند و پول درون بازی‌های موبایل و کامپیوتر ارزش خاصی نداشت.

با به وجود آمدن دنیای متاورس و بازی‌های مخصوص به آن، این امکان به‌وجود آمد که ارزها به پول تبدیل شوند، زیرا بازی های درامدزا بلاکچینی متاورس بر پایهٔ بلاک چین بودند. در این صورت افراد می‌توانند کسب درامد از بازی کردن را به‌راحتی انجام دهند. افراد هنگام بازی کردن می‌توانند آیتم‌هایی را به‌دست آورده و آن‌ها را به فروش برسانند و به درامد واقعی برسند.

حتی شخصیت‌هایی که درون این بازی‌ها وجود دارند را می‌توان با پول خریداری کرد. هر آیتم موجود در این بازی‌ها، یک نوع ان‌اف‌تی است که دارای ارزش مادی بالایی است. افراد می‌توانند از این طریق در بازی‌هایی ارز دیجیتال، درآمد خوبی داشته باشند. اگر اولین بار است که این موضوع را می‌شنوید، حتماً شما هم بسیار هیجان‌زده هستید.

بازی‌های درامدزا در فضای متاورس روی پلتفرم‌های مختلفی ازجمله کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند ارائه شده‌است که در ادامه به معرفی بازی های درامدزا می‌پردازیم:

بهترین بازی‌های درامدزا

بازی های درامدزا بلاکچینی امروزه علاوه‌بر فراهم کردن هیجان و سرگرمی برای گیمرها، تبدیل به یک شغل برای کسب درامد از بازی کردن شده‌است. معرفی بازی های درامدزا می‌تواند به شما کمک کند تا به دنبال علاقهٔ خود رفته و به درامد برسید:

بازی‌های دسنترالند توسط توکن Mana

دسنترالند امروزه تبدیل به یکی از بازی‌های درامدزا متاورسی شده‌است که فرصتی را برای گیمرها فراهم کرده تا به ازای کسب آیتم‌های ارزشمند، لند کسب کنند. لند یک دارایی دیجیتال است که امکان خریدوفروش داشته و درون بازی نیز توسعه می‌یابد. بازی دسنترالند نیاز به توکن مانا دارد و توسط آن پرداخت، دسترسی به اپ‌های تعاملی و امکان پرداخت وجود دارد.

دارایی دیجیتالی که در فضای بازی های درامدزا بلاکچینی دسنترالند به‌دست می‌آید، لند است که همان قطعات زمین است. افرادی که درون این بازی توکن مانا کسب کنند، در رأی‌گیری‌های این بازی شرکت کرده و در صورت داشتن لندهای متعدد، می‌توانند مانا را به استیت تبدیل کرده و قدرت رأی‌دهی خود را افزایش دهند.

درون این بازی‌ها در فضای متاورس دسنترالند صفحه‌ای تحت عنوان ایونت وجود دارد که لیستی از رویدادهای متفاوت پیش‌ِرو را نمایش می‌دهد. ایونت‌ها شامل مهمانی، نمایشگاه‌های هنری و غیره هستند که گیمرها می‌توانند نقش مهمان داشته و در آن‌ها شرکت کنند.

سندباکس با ارز دیجیتالی سند

در معرفی بازی‌های درامد زا یکی بهترین بازی های درامدزا بلاکچینی سندباکس است، زیرا در آن گیمرها امکان ساخت آیتم و فروش آن‌ها را دارند. افراد با فروش این آیتم‌ها می‌توانند درآمد کسب کنند و نقطه قوت این بازی نیز گرافیک جذاب آن است. این گرافیک شبیه به ماین کرافت است، اما در این بازی می‌توانید توسط توکن ان‌اف‌تی مالک دارایی خود باشید و آن را به پول تبدیل کنید.

با نصب بازی سندباکس از طریق ابزار VoxEdit که دارایی دیجیتال یا آیتم‌های داخل بازی است، فضای بازی را توسعه دهید. با توسعهٔ آن می‌توانید در مواقع لازم، چیزی را خلق کرده و یا به فروش برسانید که می‌تواند سبب کسب درآمد شود. شرکتی بسیار معروف به نام سافت بانک وجود دارد که جزو شرکت‌های قدرتمند دنیا با توان مالی بالاست و از این بازی پشتیبانی کرده‌است. این بازی بر بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده‌است که سبب شده امنیت بسیار بالایی داشته باشد.

استار اتلس با توکن اتلس

اگر علاقه به تم‌های فضایی دارید، می‌توانید به سراغ این بازی فضایی رفته درون یک سفینه فضایی به نقاطی دوردست در کهکشان‌ها بروید. بازی های درامدزا بلاک چینی امکانات خاصی به شما می‌دهند مثلاً درون این بازی می‌توانید با گیمرهای زیادی به‌صورت آنلاین بازی کنید. از دیگر امکانات این است که می‌توانید تم بسازید، با تیم‌های دیگر رقابت داشته باشید و منابع طبیعی را استخراج کرده و بفروشید. توکن اتلس منبع درآمد شما درون این بازی درامدزاست که پرسرعت است و روی بستر بلاک چین سولانا قرار دارد.

Axie Infinity با توکن AXS

یکی دیگر از بازی های درامدزا بلاکچینی، بازی آکسی اینفینیتی است که بسیار شبیه به بازی پوکمون است و جزو بازی‌های سودآور به‌شمار می‌رود. این بازی از سال 2018 منتشر شده و قدیمی است همچنین دارای بازیکنان بسیاری است. درون این بازی پاداش به‌صورت ان‌اف‌تی است که سبب کسب درامد از بازی کردن می‌شود. در این بازی یک‌سری کاراکتر موجود است که باید آن‌ها را پرورش دهید و پس از بزرگ شدن وارد مبارزه با اکسی‌های دیگر کنید.

شما با برنده شدن در هر مبارزه، جایزه‌ای دریافت می‌کنید و می‌توانید این اکسی‌ها را در بازار هم بفروشید. برخی از این اکسی‌ها درون بازی بین 150 تا 100 هزار دلار به فروش می‌رسند که بسیار بستگی به منحصربه‌فرد و کمیاب بودن آن‌ها دارد. خوب است که بدانید رکورد فروش اکسی درون این بازی ارزش 300 اتریوم داشته و رکورد بالاترین میزان ترید هم درون آن یک میلیارد دلار بوده‌است.

کریپتوباز مرجع متاورس و ان‌اف‌تی

این وب‌سایت پاسخ به همهٔ سؤالات کاربران در خصوص درآمدزایی از طریق بازی های دنیای بلاکچینی را می‌دهد. کریپتوباز برای اولین بار در ایران به‌طور تخصصی ان‌اف‌تی‌ها، ایونت‌ها، دنیای متاورس، ایردراپ‌ها و بازی‌های سودآور را بررسی می‌کند. کاربران می‌توانند با بررسی قیمت‌های لحظه‌ای ارزها، معاملات پرسودی را انجام دهند. می‌توانید پادکست‌ها و مقالات آموزشی را روی پلتفرم‌های موبایل و وب بخوانید همیشه به‌روز باشید.

سخن پایانی

امروزه دنیای متاورس به‌طور عجیبی فراگیر شده‌است و شرکت‌های غول و بزرگ، توجهٔ خوبی به آن‌ها نشان داده‌اند. بازی های درامدزا بلاکچینی در این فضا امروزه تبدیل به یک شغل شده که از طریق آن می‌توان درامد خوبی کسب کرد. این بازی‌ها روی بستر بلاکچین هستند و با ان‌اف‌تی کار می‌کنند که آیندهٔ آن را نیز روشن کرده‌اند و در این مقاله به بررسی برخی از این بازی‌ها پرداختیم.

برای ورود به وبسایت کریپتوباز روی لینک زیر کلیک کنید : 

https://cryptobaz.io

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.