همچنین، امکان خرید کابل شارژ گوشی در سایت مبیت به به عنوان یکی از مراکز اصلی فروش گوشی و لوازم جانبی موبایل در کشور، صورت عمده نیز فراهم شده است. خرید کابل شارژ گوشی در سایت مبیت یک فرصت مناسب برای آن دسته از کسانی است که می‌خواهند تجربه‌ی یک خرید امن و مطمئن به دست بیاورند. امکان خرید کابل شارژ تایپ سی برای انواع برندهای گوشی موبایل و کابل شارژ اصلی آیفون در سایت مبیت وجود دارد.

فروشگاه اینترنتی مبیت سال‌ها تجربه در زمینه فروش گوشی و لوازم جانبی موبایل دارد. با استفاده از مهارت و تخصصی که در طی تمام سال‌های فعالیت خود در این بازار به دست آورده است، تلاش می‌کند تا یک خاطره خوش از خرید اینترنتی برای هموطنان عزیز به وجود بیاورد. علاوه بر امکان خرید کابل شارژ تایپ سی برای انواع برندهای گوشی موبایل و خرید کابل شارژ اصلی آیفون مبیت شرایط ویژه‌ای به وجود آورده تا فروشندگان نیز بتوانند همکاری خود را با این مرجع بزرگ شروع کنند.

بدین ترتیب، هم می‌توانند به عنوان تامین کننده‌ی رسمی مبیت با ما همکاری داشته باشند و هم می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را به صورت عمده از مبیت تهیه کنند. در حال حاضر امکان خرید کابل شارژ گوشی در سایت مبیت هم به صورت عمده و هم خرده امکان پذیر است و مشتریان عزیز می‌توانند سفارشات خود را در تعداد بالا هم ثبت کنند تا با سریع‌ترین روش‌های ارسال، به دستشان برسند.

مطالب پیشنهادی : شارژ اولیه گوشی چند ساعت است؟

فروشگاه اینترنتی مبیت به سختی در تلاش است تا زیرساخت‌های خرید اینترنتی کشور را تقویت کند و یک بستر مناسب برای این کار به وجود بیاورد. بدین ترتیب، به عنوان یک مرجع معتبر و قابل اطمینان برای هموطنان خود شناخته خوهد شد. همچنین، قادر خواهد بود با تکیه بر سال‌ها تجربه در بازار گوشی و لوازم جانبی موبایل، شرایطی را به وجود بیاورد تا مشتریان بتوانند بدون دغدغه و نگرانی، کالاهای دیجیتال مورد نیاز خود را هم به صورت عمده و هم به صورت تکی از مبیت تهیه کنند. در ادامه، به یک سری از مزایای کابل شارژ تایپ سی که در وبسایت مبیت قابل خرید هستند، خواهیم پرداخت.

مزایای کابل تایپ سی

اولین مزیتی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، برگشت پذیری است. بدین معنی که دو شاخه USB آن برگشت پذیر است. این امر در سریع‌تر و راحت‌تر وصل شدن کابل Type-C به درگاه USB دستگاه مورد نظر هم کمک بزرگی می‌کند. مزیت دوم، تقارن این دسته از کابل‌هاست. کانکتورهای تایپ سی دارای لبه‌های گرد و متقارن هستند و می‌توان آن‌ها را به هر صورتی متصل کرد.

یعنی می‌توانید با برعکس کردن کانکتور USB Type-C به پورت USB Type-C متصل شوید که امکان اتصال سریع‌تر را فراهم می‌کند. سومین مزیت که از اهمیت زیادی هم برخوردار است، سرعت بالای کابل شارژ تایپ سی است که در سایت مبیت قابل خرید می‌باشند.

سرعت شروع کابل‌های تایپ سی حدود ۵ گیگابیت در ثانیه است و با Thunderbolt ۳ روی کابل‌های USB-C می‌توان آن را به ۴۰ گیگابیت بر ثانیه نیز رساند. کانکتور تایپ سی بیشتر در دستگاه‌هایی یافت می‌شود که از سرعت انتقال داده بالایی پشتیبانی می‌کنند که سرعت انتقال را می‌توانند به ۱۰ گیگابیت در ثانیه نیز برسانند.

مزیت مهم بعدی، دوام بالای کابل‌های تایپ سی است. آن‌ها به شکلی طراحی شده‌اند تا بتوانند حداقل ۱۵۰۰ مرتبه اتصال و جداسازی را تحمل کنند. همچنین، برای مقاومت در برابر ۱۰ هزار چرخه ورود و خروج اطلاعات طراحی شده‌اند. مورد دیگری که می‌توانیم اشاره کنیم، این است که به طور گسترده مورد استقبال سازندگان بزرگ قرار گرفته‌اند و در دستگاه‌های آن‌ها در حال استفاده هستند.

ایمنی بالای کابل های قابل خرید در سایت مبیت را می‌توان مزیت بعدی آن‌ها دانست. دستگاه‌های امروزی نظیر گوشی‌های موبایل هوشمند در صورتی که تشخیص دهد کابل تایپ سی مشکوکی را به گوشی خود متصل کرده‌اید، ورود جریان برق و داده‌ها را متوقف می‌کند و به آن‌ها اجازه نمی‌دهد که وارد دستگاه شما شوند.

مزیت بعدی، این است که قبلا، هر گوشی دارای شارژر مخصوص خودش بود و نمی‌توانستیم از شارژر گوشی‌ های مختلف برای آن‌ها استفاده کنیم. اما امروزه با روی کار آمدن تایپ سی، شارژر گوشی‌ها را می‌توان به جای یکدیگر هم استفاده کرد و مجبور نیستیم به شارژر سازنده به عنوان تنها منبع شارژر ایمن تکیه کنیم.

ارسال سریع، قیمت پایین، پشتیبانی قوی

تفاوتی ندارد که قصد خرید کابل شارژ چه گوشی هوشمندی را در سایت مبیت داشته باشید. زیرا در هر صورت، ما آن را در اسرع وقت به دستتان خواهیم رساند. ما به خوبی از اهمیت ارسال سریع زمان خرید اینترنتی آگاه هستیم. به همین دلیل تمامی سعی و تلاش خود را به کار می‌گیریم تا سفارشات مشتریان خود را چه به صورت عمده و چه به صورت خرده در اسرع وقت به دستشان برسانیم.

از این رو، روش‌های متعدد و مختلفی برای ارسال کالاهای خود و رساندن آن‌ها به دست مشتریان در نظر گرفته‌ایم که شامل پست مرکزی کشور، شرکت‌های خصوصی ارسال محموله‌های باری نظیر تیپاکس، ناوگان حمل و نقل شهری و شرکت‌های باربری می‌شوند. بدین ترتیب، مشتریان می‌توانند اطمینان داشته باشند که در هر کجای کشور که باشند، سفارشات‌شان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستشان خواهد رسید.

تمایز اصلی مبیت با فروشگاه‌ها و تامین کنندگان دیگر، پشتیبانی قوی است که در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. مشتریان مبیت می‌توانند در سراسر کشور از پشتیبانی یکی از حرفه‌ای‌ترین تیم‌های فروش که تا به حال با آن‌ها کار کرده‌اند، برخوردار شوند. این تیم در کل این مسیر از ثبت نام تا تکمیل مدارک و خرید و ارسال، کنار شما خواهند بود و به شما کمک می‌کنند یک خرید اینترنتی مطمئن و راحت داشته باشید.

در صورتی که به خرید کابل شارژ گوشی در سایت مبیت به صورت عمده تمایل داشته باشید نیز مجددا می‌توانید از همین خدمات برخوردار شوید. تفاوتی نمی‌کند که قصد خرید کابل شارژ اصلی آیفون را داشته باشید یا برندهای دیگر. در هر صورت، اعضای تیم پشتیبانی سایت ما ضمن راهنمایی کامل، با دقت و حوصله‌ی تمام آماده هستند تا هرگونه ابهام و سوالی که برای خرید هر نوع گوشی یا لوازم جانبی موبایل در سایت مبیت دارید، نظیر روش پرداخت، روش ارسال، بسته بندی، تعداد مورد نیاز و مدت زمان ارسال را برطرف کنند. ما برای این کار، یک تیم از حرفه‌ای‌ترین متخصصین فروش را برای شما در نظر گرفته‌ایم.

نحوه شناسایی کابل های فست شارژ

کابل‌ها معمولا دارای ویژگی بدیهی و قابل شناسایی خاصی در شکل ظاهری و طراحی خود نیستند که بتوان معمولی یا فست شارژ بودن آن‌ها را تشخیص داد. با این حال، هنوز هم چند روش برای تشخیص آن‌ها وجود دارد که در ادامه، به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. اولین روش تشخیص کابل‌های شارژ سریع، برچسب و توضیحات آن‌هاست که زمان خرید کابل شارژ گوشی در سایت مبیت نیز کاربرد دارد.

از این ترفند زمان خرید کابل شارژ اصلی هم می‌توانید استفاده کنید. هنگام انتخاب کابل می‌توان مارک، برچسب یا توضیحات کابل را بررسی کرد. برخی از کابل‌ها به صراحت به فست شارژ بودن اشاره می‌کنند. روش بعدی، بررسی آمپر کابل است. کابل‌های شارژ سریع می‌توانند جریان‌های بیشتر از ۲A یا بیشتر را حمل کنند.

بنابراین، زمان خرید یک کابل فست شارژ گزینه‌ای را انتخاب کنید که دارای برچسبی برای پشتیبانی از جریان ۲ آمپر یا جریان خاصی است که امکان شارژ سریع تلفن هوشمند شما را فراهم می‌کند. اما یک روش دیداری هم برای تشخیص کابل‌های فست شارژ وجود دارد. شما می‌توانید کابل‌های ضخیم‌تر را زمان خرید کابل شارژ تایپ سی اصلی انتخاب کنید.

این امر شاید زمان خرید کابل شارژ آیفون به این اندازه صحت نداشته باشد. اما برای برندهای دیگر، تا حدودی مطمئن است. موضوع این است که از آنجایی که کابل‌های شارژ سریع دارای سیم‌های ضخیمی در داخل خود هستند، معمولا اعتقاد بر این است که کابل‌های ضخیم، سریع‌تر از کابل‌های باریک هستند.

این تعریف گاهی اوقات درست است. اما راه چندان موثر و دقیقی برای شناسایی کابل شارژ سریع نیست. با این حال، باید از خرید کابل‌های بسیار نازک خودداری کنید. آخرین روش اطمینان از خرید کابل شارژ تایپ سی فست شارژ اصلی خرید از فروشگاه‌های رسمی و تایید شده‌ای نظیر مبیت است.

خرید کابل شارژ گوشی در سایت مبیت می‌تواند به شما اطمینان بدهد که خرید مطمئنی انجام می‌دهید. خرید انواع کابل شارژ اصلی برای گوشی‌های آیفون و انواع برندهای دیگر در سایت مبیت امکان پذیر است و کاربران می‌توانند سفارشات خود را به صورت عمده یا خرده خریداری کنند.

خرید انواع کابل شارژ از فروشگاه اینترنتی مبیت

شما هم از همین اکنون می‌توانید برای خرید کابل شارژ گوشی در سایت مبیت چه در تعداد بالا و چه به صورت تکی، اقدام نمایید. برای این منظور، فقط لازم است وارد وب سایت مبیت شوید و پس از عضویت، اطلاعات تماس و محل سکونت خود را ثبت کنید تا سفارشات شما را به همان آدرس ارسال کنیم. در صورتی هم که قصد خرید عمده دارید، می‌توانید به عنوان تامین کننده ثبت نام کنید و سپس مراحل احراز هویت را پشت سر بگذارید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.