همانطور که میدانید به مجموعه پاداش‌ها، هدایا و تشویق هایی که از طرف یک سازمان یا شرکت برای پرسنل اجرا میشود، خدمات رفاهی می‌گویند. ایجاد حسِ رضایت و انگیزه در کارمندان یک سازمان موجب افزایش بهره وری پرسنل میشود و در نتیجه افزایش بازدهی مجموعه و رونق کسب و کار را رقم میزند.

از مهمترین خدمات رفاهی میتوان به تامین غذای روزانه پرسنل، هدایای نقدی و برگزاری جلسات و جشن های سازمانی در محیطی خارج از شرکت اشاره کرد. خدماتی پرطرفدار که علاوه بر فراهم نمودن آن، باید به کیفیت این خدمات هم اهمیت داد.

در این مقاله به معرفی بهترین رستوران ایران در ارائه خدمات سازمانی می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید…

رستوران برای جلسه کاری

خدمات سازمانی مجموعه رستوران های ارکیده

اگر به دنبال یک رستوران مناسب برای ارائه خدمات رفاهی به پرسنل شرکت خود هستید، رستوران ارکیده یکی از بهترین گزینه‌هاست. هلدینگ غذایی ارکیده یکی از رستوران‌های خوشنام و قدیمی ایران است که سالیان سال با ارائه خدمات ویژه و منحصر به فرد، میزبان سازمان ها و پرسنل‌شان بوده و با دارا بودن ویژگی‌های زیر دغدغه بسیاری از شرکت‌ها را برای انتخاب "خدمات رفاهی مناسب" از بین برده است:

  • تامین غذای روزانه پرسنل

  • لجستیک تخصصی

  • ارائه کارت طلایی ارکیده

  • ارائه ارکیده کارت

  • سالن‌های VIP اختصاصی

  • میزبانی از مراسم های سازمانی

  • مشاوران تخصصی در واحد "خدمات سازمانی"

تامین غذای روزانه پرسنل

بسیاری از کارمندان فرصت استفاده از غذای باکیفیت خانه را ندارند، به همین دلیل نزدیک ناهار که می‌شود بسیاری از آنها، وقت خود را صرف بررسی منوی رستوران‌های مختلف و تماس تلفنی با آنها می‌کنند و گاهی با کارکنان دیگر در مورد سفارش غذا مشورت می‌کنند.

اگر شما به عنوان مدیر عامل یک سازمان کوچک، متوسط یا بزرگ مایلید وقت کارکنانتان در مجموعه بیشتر روی رشد و تعالی سازمان متمرکز باشد، مجموعه رستوران های ارکیده را به شما پیشنهاد میدهیم تا بتوانید غذای کارکنان خود را به شیوه ایی هوشمندانه‌تر مدیریت نمایید و با ارائه غذای پرسنلیِ باکیفیت و خوش‌طعم به آنها انگیزه بیشتری برای کار بدهید.

از ویژگی های بارز مجموعه رستوران‌های ارکیده در تامین غذای روزانه پرسنل، همین بس که منوی ویژه سازمانی و شرکتی دارند که متناسب با بودجه شما در دو سطح "مخصوص" و "اکونومی" تعریف شده است تا در انتخاب راحت باشید.

 غذای پرسنلی

لجستیک تخصصی در رستوران های ارکیده

یکی از ویژگی های خوب هلدینگ غذایی ارکیده که باعث رضایت اکثر مشتریان شده، حمل رایگان می باشد. اگر به طور مثال شما یک شرکت ۱۰۰۰ نفره باشید و داری ساختمان های متعددی باشد تیم لجستیک رستوران ارکیده تمامی غذاهای شما را با ماشین های حمل غذا تا محل شرکت حمل می کند. به طور کلی ویژگی های خوب تیم لجستیک ارکیده مجهز بودن به ماشین های حمل غذا، گرم نگه داشتن غذا و تحویل سریع و گرم می باشد.

ارکیده کارت، نسل جدید کارت های هدیه از مجموعه رستوران های ارکیده

چیزی که خدمات سازمانی و خدمات رفاهی مجموعه رستوران های ارکیده را از رقبا متمایز کرده و نظر مدیران سازمان‌ها را جلب نموده، خدمات "ارکیده کارت" است.

از نظر محبوبیتِ مشوق های شرکتی، کارت های هدیه موثرتر و کارامدتر از پول نقد هستند. حتی در این زمینه تحقیقاتی نیز انجام شده و نتیجه نشان می دهد تقریباً از هر چهار پاسخ‌دهنده در این تحقیق، سه نفر موافق بودند که کارت‌های هدیه بسیار هیجان‌انگیزتر و خاطره‌انگیزتر از پول نقد است. به همین جهت کارت های هدیه محبوب ترین جایزه و هدیه برای پرسنل هستند.

مجموعه رستوران های ارکیده با درنظر گرفتن همین نکته، سرویس جدیدی از خدمات سازمانی را در قالب کارت هدیه با دو فرمت "کارت طلایی" و "ارکیده کارت" ارائه نموده است.

کارت طلایی ارکیده و ارکیده کارت چیست؟

نیروی انسانی نیازمند این است که برای آخر هفته‌ها و تعطیلات خود یک برنامه متفاوت داشته ‌باشد و بسیاری از مدیران منابع انسانی برنامه‌های متنوعی را برای تعطیلات کارمندان در نظر می‌گیرند که بسیاری از این تفریحات شخصی و انفرادی است . از این رو مجموعه رستوران های ارکیده با طراحی و ارائه کارت هدیه اختصاصی ارکیده، پرسنل شما را همراه با عزیزان و خانواده هایشان از طرف شما به رستوران دعوت میکند.

 "کارت طلایی رستوران ارکیده" در قالب بن‌های اعتباری در سه سطح "50.000 تومانی" و "100.000 تومانی" و "200.000 تومانی" طراحی و ارائه میشود.

مدیران سازمان ها میتوانند بر حسب انتخاب خود به تعداد دلخواه و متناسب با بودجه سازمان کارت طلایی ارکیده تهیه نمایند.

"ارکیده کارت" نیز نسل جدیدی از کارت های هدیه است که کاملا شبیه کارت های بانکی است. روی این کارت های اعتباری اسم و مشخصات پرسنل شما یا جمله دلخواهتان درج میشود و بر حسب خواست شما شارژ میشوند.

"ارکیده کارت" بدون محدودیت ریالی و به دفعات قابل شارژ میباشد و یکبار مصرف نیست. یعنی شما یک بار "ارکیده کارت" را به پرسنل خود اهدا میکنید ولی در هر زمان و به هر دلیل (تشویق، تولد، عیدی، پاداش و...) این کارت را به مبلغ دلخواه شارژ میکنید.

در کل "کارت طلایی ارکیده" و "ارکیده کارت" همانند پول نقد هستند و در همه شعب رستوران های ارکیده و برای دریافت تمامی خدمات از جمله سفارش غذا، درخواست تم، سفارش غذای بیرون بر، خدمات کافه ارکیده و ... قابل استفاده هستند.

سالن های VIP اختصاصی

مجموعه رستوران های ارکیده با تجربه ای بیش از 65 سال، میزبان جلسات سازمانی و جشن های پرسنلی گوناگون بوده است و با توجه به خواسته های مشتریان سازمانی خود در تمامی شعب، سالن های VIP اختصاصی را طراحی کرده تا جلسات کاری شما با شرکای تجاری یا پرسنل شرکت‌تان در محیطی لوکس و کاملا مجزا از سالن های اصلی و عمومی برگزار شود.

تمام سالن های VIP رستوران ارکیده دارای امکانات صوتی و تصویری مناسب مانند ویدئو‌پروژکتور، میکرفون‌های میزی و ... است تا جلسه سازمانی و کاری تان را به بهترین شکل برگزار نمایید.

میزبانی از مراسم سازمانی در شرکت شما توسط رستوران ارکیده

سازمان های زیادی در دفاتر خود سالن همایش و کنفرانس دارند تا در شرایط لازم، جلسات عمومی یا مهم و کلی شرکت را داخل سازمان برگزار کنند. اما خیلی از این شرکت ها به دلیل کم بودن نیروهای خدماتی، نداشتن تجهیزات پذیرایی و از همه مهمتر عدم اطلاعات کافی از آداب تشریفات، پذیرایی از مهمانان و پرسنل خود را به سختی و با کم و کاستی انجام میدهند.

هلدینگ غذایی ارکیده با جذب و آموزش دائم به پرسنل خود، تیمی حرفه ای و کاربلد را آماده اعزام به شرکت ها دارد که با سرو اصولی نوشیدنی ها و غذاها، یک پذیرایی تمام عیار را برای سازمان ها رقم میزند.

 مشاوران و متخصصان ارائه خدمات سازمانی در رستوران ارکیده

مطمئناً به عنوان یک مدیر، با مشغله های زیادی مواجه هستید و نیاز به یک مشاوره صحیح و دریافت اطلاعات دقیق دارید تا در کمترین زمان، بهترن تصمیم را اتخاذ کنید.

واحد "مشاوره و ارائه خدمات سازمانی" در دفتر مرکزی مجموعه رستوران های ارکیده متشکل از افرادی حرفه‌ای، آموزش دیده و مجرب خیالتان را از این بابت راحت کرده و به کمک آنها به حرفه ای ترین شیوه ممکن و متناسب با بودجه رفاهی تان میتوانید از خدمات سازمانی مجموعه رستوران های ارکیده بهره مند شوید.

 و در نهایت، وجود یک تیم حرفه‌ای، تجربه سال‌ها کوشش در زمینه رستوران‌داری و انعطافی که در پس این تجربه حاصل‌شده، خیالتان را از تامین " پرطرفدار ترین خدمات رفاهی" راحت می‌کند.

خدمات رفاهی برای کارمندان

چطور خدمات رفاهی رستوران ارکیده را تهیه کنیم؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان واحد خدمات سازمانی گروه غذایی ارکیده در ارتباط باشید.

۰۹۱۲۳۶۵۸۰۶۲‌

۰۹۱۲۳۳۸۳۲۶۰

‌۰۹۱۲۳۶۹۰۹۱۱‌

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.