استعلام قیمت درب لابی مدرن و لاکچری + مشاهده محصولات جدید

این محصولات دارای مدلهای بسیار متنوعی هستند که از پرفروش ترین آن ها می توان به مدلهای درب لابی لاکچری و مدرن اشاره نمود. خریداران  در هنگام انتخاب محصول مناسب برای نصب به عنوان درب ورودی لابی، علاوه بر امنیت بر زیبایی و ظاهر شیک این محصولات نیز تاکید دارند.

برای استعلام قیمت درب لابی و مشاهده مدلهای جدید به سایت فروشگاه درب امن مراجعه نمایید.

قیمت درب لابی چقدر است؟

قیمت درب لابی به ابعاد درب، مدل و نوع روکش مورد استفاده برای ساخت، بستگی دارد. البته سایر عوامل مانند نوع یراق آلات مورد استفاده، نوع رنگ کار شده بر روی درب و استفاده از تزئینات مانند تاج و دورکوب نیز می تواند بر روی قیمت درب لابی تاثیر گذار باشد. برای خرید درب لابی باکیفیت و مقاوم باید حداقل 12,000,000  تومان هزینه در نظر بگیرید.

درب لابی چوبی و استیل از محصولات گران قیمت و لاکچری بازار به شمار می رود و دربهای فلزی نیز در دسته محصولات ارزان قرار دارد. درب لابی به دلیل نصب در قسمت بیرونی ساختمان باید دارای مقاومت بالا باشد و امنیت قابل قبولی را برای اهالی ساختمان فراهم آورد. در جدول زیر قیمت محبوب ترین مدلها را مشاهده خواهید نمود.

قیمت (تومان)

مدل درب

13,000,000

آراز یک و نیم لنگه

11,000,000

ونوس یک و نیم لنگه روکش فلزی

16,000,000

استیل طلایی دولنگه

15,000,000

روکش چوبی تاجدار

آشنایی با انواع درب ورودی لابی

دربهای لابی دارای مدلهای مختلفی هستند که می توان به این موارد اشاره نمود:

  • درب لابی فلزی

  • درب لابی چوبی

  • درب استیل

  • درب روکش پی وی سی

هر یک از انواع این درب ها دارای مدلهای متنوعی می باشند. برای خرید درب ضد سرقت لابی می توانید با فروشگاه درب امن تماس بگیرید. محصولات موجود در این مجموعه دارای قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا می باشند.

خرید درب لابی مدرن و لوکس

درب لابی مدرن

یکی از مدلهای محبوب که در این روزها طرفداران زیادی دارد، درب لابی مدرن است. این محصولات دارای ظاهری متفاوت نسبت به سایر دربهای هستند و برای ساخت آنها از مدلهای اروپایی و ترک الهام گرفته شده. دربهای ساخته شده با چوب ترموود و استیل در دسته دربهای مدرن بازار قرار دارند. از نمونه محصولات درب لابی مدرن، می توان به عنوان درب ویلایی نیز استفاده نمود.

درب ورودی لاکچری

درب ورودی یا همان درب لابی لاکچری از سری محصولات گران قیمت می باشند. این درب ها را می توان به عنوان گران ترین مدل درب نصب شده در ساختمان ها معرفی نمود. دربهای لابی به طور معمول برای نصب در ساختمان های مدرن و امروزی مورد استفاده قرار می گیرند و ظاهر و زیبایی آن ها بسیار مورد اهمیت است. اما در این میان برخی از مدلهای درب لابی دارای ظاهری بسیار شیک و لوکس هستند که از آن ها به عنوان درب ورودی لاکچری یاد می شود.

در تولید و ساخت درب لابی لاکچری از انواع یراق آلات باکیفیت و گران قیمت، تاج و دورکوب استفاده می شود. همچنین استفاده از روکش های چوبی با کنده کاری و منبت کاری موجب افزایش زیبایی این محصولات و در نتیجه افزایش قیمت آن ها می شود. در محصولات درب لابی لاکچری علاوه بر ظاهری شیک، شما می توانید از امنیت بالای این مدل از دربهای ورودی نیز بهره ببرید. برای خرید و استعلام قیمت با شماره ۰۹۱۲۹۳۱۵۲۱۰ تماس بگیرید.

درب ورودی فلزی

همان طور که اشاره شد درب لابی فلزی در دسته محصولات ارزان قیمت بازار قرار دارند. این دربها به دلیل مقاومت در برابر عوامل محیطی مانند نورخورشید و رطوبت گزینه بسیار مناسبی برای نصب به عنوان درب ورودی لابی می باشد. تنها مورد که می توان از آن به عنوان عیب درب فلزی یاد نمود، عدم تنوع در میان محصولات است. دربهای فلزی معمولا دارای ظاهری ساده بوده و همین امر مسبب قیمت ارزان این مدل از دربهای ورودی می باشد. درب فلزی بهترین گزینه برای نصب به عنوان درب ویلایی ضد سرقت است.

درب چوبی ورودی

از دیگر مدلهای محبوب، درب لابی چوبی است. درب چوبی از گذشته دارای طرفداران بسیاری بوده و از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده است. برای دربهای لابی چوبی میتوان از تاج و دورکوب استفاده نمود که ظاهر درب را بسیار زیبا و لاکچری می کنند. درب چوبی از محصولات مقاوم و امن بازار است که دارای قیمت نبستا بالاتری نسبت به مدلهای درب فلزی می باشد.

درب ورودی ساخته شده با روکش چوب ترمووود، در دسته محصولات درب لابی مدرن قرار دارد که معمولا از ترکیب چوب و شیشه برای ایجاد ظاهری شیک تر در این محصولات استفاده می شود. برای ساخت دربهای چوبی از چوب طبیعی و یا چوب های مصنوعی مانند ام دی اف و مصنوعات آن استفاده می شود. مدلهایی که برای روکش آنها از چوب طبیعی استفاده می کنند، مقاوم تر، دارای ظاهری شیک تر و البته دارای قیمت بالاتری هستند و در دسته محصولات لوکس قرار دارند.

درب لابی چوبی شیشه ای یکی از محصولات بسیار محبوب است که قاب هایی در روکش درب تعبیه شده که با استفاده از شیشه پوشانده و ظاهری بسیار جذاب به درب ورودی می بخشد. شیشه مورد استفاده برای روکش درب از نوع نشکن و ضد گلوله می باشد.

برای خرید درب لابی لاکچری به کجا مراجعه کنیم؟

برای خرید انواع درب لابی و یا سایر دربهای ساختمانی باید به مراکز فروش معتبر این محصولات مراجعه نمایید. در فروشگاه های درب ساختمان انواع درب لابی چوبی، فلزی، مدرن، کلاسیک و ... موجود و شما می توانید محصول دلخواه را انتخاب و خریداری نمایید. از لحاظ امنیت دربهای لاکچری با سایر مدلها تفاوتی ندارند و آنچا موجب افزایش فروش و افزایش قیمت این محصولات نسبت به سایر مدلها می شود، ظاهر زیباتر و استفاده از یراق های لوکس در این محصولات است.

برای خرید انواع درب لابی و درب ساختمانی و دریافت مشاوره با شماره ۰۹۱۲۹۳۱۵۲۱۰ تماس بگیرید.

درب لابی چوبی بهتر است یا فلزی؟

بیشتر مشتریان در هنگام خرید درب لابی بین دو محصول فلزی و چوبی مردد هستند. هر کدام از این محصولات دارای مشخصات و ویژگی هایی بوده که بهتر است با آنها به خوبی آشنا شوید و بسته به نوع نیاز خود محصول مناسب را خریداری نمایید. اگر بودجه کافی برای خرید درب لابی چوبی را دارید، توصیه ما خرید این محصولات است. درب های چوبی همانند درب فلزی از مقاومت بالایی برخوردار است و از لحاظ ظاهری هم بسیار شیک و زیبا هستند.

البته دقت نمایید درب چوبی که به عنوان درب لابی خریداری می کنید حتما با استفاده از روکش چوب طبیعی ساخته شده و دارای عایق بندی مناسب باشد تا با نصب آن در فضای بیرونی ساختمان دچار مشکل نشوید. دربهای فلزی گزینه بهتری برای نصب به عنوان درب ورودی ویلا هستند اما می توانید از مدلهای مناسب و عایق بندی شده درب روکش چوبی نیز به عنوان درب ویلایی استفاده نمایید.

توصیه می شود قبل از انتخاب و خرید درب با کارشناسان فروش مجموعه ای که برای خرید به آن مراجعه نمودید به خوبی مشورت نمایید، نیازهای خود را مطرح تا با توجه به راهنمایی ها، بهترین و مناسب ترین محصول را خریداری نمایید.

قیمت درب ورودی لابی ارزان

برای خرید انواع درب لابی و درب ضد سرقت با شماره 09129315210 تماس بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.