چطور فقط با گوشی موبایل و بدون دانش فنی، یک فروشگاه اینترنتی بسازیم؟

رونق فروشگاه‌های اینترنتی زمینه‌ای را برای فروش همه چیز در اینترنت پدید آورد. امروزه اغلب کسب و کارها یک وب سایت و فروشگاه اینترنتی دارند و به این طریق فروش خود را افزایش می‌دهند اما این موضوع درباره همه کسب و کارها صدق نمی‌کند. خیلی از افراد با تصور اینکه ساخت فروشگاه اینترنتی هزینه بالایی دارد و به دانش فنی زیادی نیاز دارد، سراغ ایجاد فروشگاه اینترنتی نمی‌رود.

زمانی بود که ساخت فروشگاه اینترنتی واقعاً به دانش فنی زیادی نیاز داشت و لازم بود که بودجه هنگفتی برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی هزینه شود اما حالا شما می‌توانید تنها با گوشی موبایل خود یک فروشگاه اینترنتی کامل و حرفه ای ایجاد کنید، بدون آنکه نیاز به دانش فنی قبلی داشته باشید. اگر می‌خواهید نحوه ایجاد فروشگاه اینترنتی با موبایل را یاد بگیرید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ساخت فروشگاه اینترنتی با موبایل

گوشی‌های هوشمندی که امروزه در دسترس همه ما قرار دارد و هر روز از آن‌ها برای انجام کارهای مختلفی استفاده می‌کنیم، ابزارهای قدرتمندی هستند و به راحتی از پس انجام تمامی کارهای یک کامپیوتر بر می‌آیند. بنابراین شما برای ساخت فروشگاه اینترنتی نیاز به داشتن لپتاپ یا کامپیوتر ندارید و گوشی هوشمند شما تمامی امکاناتی که برای این کار نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. اما این کار چگونه ممکن است؟

امروزه به لطف وجود فروشگاه سازهایی مثل فروشگاه ساز پرتال، ایجاد فروشگاه اینترنتی برای همه ممکن شده است و هرکسی می‌تواند با استفاده از فروشگاه ساز پرتال به راحتی یک فروشگاه اینترنتی کامل برای فروش محصولات و خدمات خود در اینترنت ایجاد کند.

وبسایت portal.ir امکان ساخت انواع سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن آسان باشد و همه بتوانند بدون مشکل و بدون کمک گرفتن از دیگران سایت و فروشگاه اینترنتی خود را احداث نمایند.

شما برای ساخت فروشگاه اینترنتی خود با استفاده از فروشگاه ساز پرتال نیازی به کد نویسی یا برنامه نویسی ندارید و تنها لازم است که به صورت گام به گام و مرحله به مرحله چند فرم را پر کنید تا در عرض چند دقیقه فروشگاه اینترنتی شما آماده شود.

نحوه ایجاد فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز پرتال

نحوه ایجاد فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز پرتال

همانطور که گفته شد، ساخت فروشگاه با فروشگاه ساز پرتال بسیار آسان است. تنها کافی است با مراجعه به آدرس portal.ir/ecommerce و زدن دکمه ایجاد فروشگاه، فرایند ساخت فروشگاه اینترنتی را آغاز کنید. همه چیز به صورت مرحله به مرحله انجام می‌شود تا دارای کمترین پیچیدگی باشد. در هر مرحله فرم‌هایی به نمایش درمی آید که از شما می‌خواهند اطلاعات مربوط به سایت و فروشگاه اینترنتی خود را وارد نمایید.

برای مثال اطلاعاتی مثل حوزه فعالیت، نام فروشگاه، نوع محصولات و … از شما پرسیده می‌شود و با تکمیل هر فرم، به مرحله بعدی منتقل شده و اطلاعات بیشتری از شما درخواست می‌گردد. اطلاعاتی که در این قسمت وارد می‌کنید را بعداً می‌توانید از قسمت تنظیمات فروشگاه، تغییر دهید. بنابراین لازم نیست که نگران اطلاعات وارد شده باشید. بعد از تکمیل فرم‌ها سایت شما ایجاد شده و می‌توانید در آن محصولات و خدمات خود را قرار داده و شروع به گرفتن مشتری و فروش کنید.

برای انجام هر کاری آموزش های مختلفی در سایت پرتال وجود دارد تا هیچ نیازی به کمک گرفتن از دیگران نداشته باشید و همه کار ها را خودتان به انجام برسانید. ویدئو های آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با گوشی نیز در سایت وجود دارند و به صورت کاملا رایگان می توانید آن ها را مشاهده نمایید.

ویژگی‌های فروشگاه ایجاد شده با پرتال

فروشگاهی که شما با استفاده از فروشگاه ساز پرتال و با گوشی خود می‌سازید، دارای تمامی ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای است. در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم.

بهینه شده برای موبایل

تمامی فروشگاه‌های ایجاد شده با فروشگاه ساز پرتال، به صورت کامل برای موبایل و دسکتاپ بهینه سازی شده اند و همه چیز به بهترین شکل برای کاربر به نمایش درمی‌آید.

بهینه بودن از نظر سئو

بهینه بودن از نظر سئو

کدنویسی فروشگاه‌های ایجاد شده با پرتال به گونه ای انجام می‌شود که کاملاً از نظر سئو بهینه باشند و به راحتی بتوانند رتبه گرفته و به مرور زمان افزایش فروش داشته باشند.

قابلیت ایجاد پست

شما در فروشگاه خود می‌توانید به راحتی پست‌های حرفه ای ایجاد کرده و با ارائه مطالب آموزنده به بازدیدکنندگان فروشگاه خود، آن‌ها را به مشتری‌های دائمی و وفادار تبدیل کنید. پست گذاشتن با گوشی نیز به راحتی انجام می‌گیرد و برای این کار هم نیازی به استفاده از کامپیوتر ندارید.

راحتی استفاده

در هر قسمت از فروشگاه ساز پرتال، توضیحاتی ارائه شده است که نحوه استفاده از امکانات فروشگاه ساز را به شما آموزش می‌دهد. بنابراین در هیچ قسمتی نیاز به کمک دیگران و افراد متخصص ندارید و همه کارها را خودتان انجام خواهید داد.

سخن پایانی

فروشگاه ساز پرتال از معدود فروشگاه سازهایی است که می‌توان با استفاده از موبایل و بدون نیاز به کامپیوتر از آن استفاده کرد. تیم برنامه نویسان پرتال، تمام تلاش خود را کرده اند تا این فروشگاه ساز برای استفاده در موبایل بهینه باشد. همین باعث شده است که فروشگاه ساز پرتال در موبایل، حتی از حالت دسکتاپ و کامپیوتر نیز راحت‌تر و بهینه‌تر شده و استفاده از آن به راحت‌ترین شکل ممکن باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.